NetAnttila.com./download On todella mahtava sivu ostaa ja ladata koneelle musiikkia.
Olen ostanut Katri Helenan levyjä NetAnttila.com ja olen myös saanut ostaa Katri Helenan Karaoke levyn.
Olen ollut todella tyytyväinen tähän sivustoon.
Käykää katsomassa ja kuunnelkaa.
Lataa ensin soitin jotta voit kuunnella ja sitten
Flash: http://get.adobe.com/flashplayer/
Java: http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Ja eikun kuuntelemaan.
NetAnttila.com./download
3
1061
Vastaukset
- oikea levy
kuin lataus. äänenlaadultaan ainakin. hinnatkin alkavat olla niin samoissa että uusvanha cd on paras jos oikein jostain tykkää
yksittäisiä kipaleita voi sitten ladatakin jos hyviltä kuulostaa, mutta albumiin-levyyn kuuluu sen etsiminen , ostaminen, hypistely, kannet, avaaminen, kuuntelu, kansilehden selailu, kkuuntelu. ja lisäksi punaviiniä.- Erämaksu
Paska koko homma tuo net anttila.
Eräs maksui jäi maksamatta ILMOITIN tästä ja antoivat anteeksi.
Nyt yritin tilata sieltä taas kuukausimaksulla estetty,
luottotiedot menny? FUCK Of* - jaskan kaveri
Erämaksu kirjoitti:
Paska koko homma tuo net anttila.
Eräs maksui jäi maksamatta ILMOITIN tästä ja antoivat anteeksi.
Nyt yritin tilata sieltä taas kuukausimaksulla estetty,
luottotiedot menny? FUCK Of*sekin nettianttila toimii rahalla ja ottaa maksun myynneistään ja toimii ihan kui kaupat yleensä. et kai ilmaista odottanut? suomalaisia aikuisartisteja ei voi laittomasti juuri ladata koska me fanit ollaan kai ? tätä ikäpolvea jotka eivät ilmaisia imuroi vertaisverkossa. ei löydy katri helenaa sieltä ja hyvä niin: saamme jatkossakin korkeatasoisia? cd-äänitteitä, tai mp3-äänitteitä. olen samaa mieltä siinä että mp3-tasot eivät ole sitä mitä rahaa niihin menee. ostakaa siksi levyjä>: levy-yhtiöt ja nettifirmat ottavat 60% äänen tasosta pois mp3-jakeluillaan mutta rahastavat täydestä! kukaan ei valita, miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725