Löysin kirppikseltä melko osina olevan vanhan nuken, vartalo muovia ja pää kumia.n.25-30 cm korkea.Kiharat hiukset yms.
On tainnut olla itkevä nukke koska sisältää äänirasian.
Osaisiko joku antaa vinkin mistä näkisin jonkinlaisia kuvia k.o nukesta alkuperäisenä.Tekisin aidot vaatteet kun nyt alan sitä kunnostamaan.
Selässä on kolmio jossa on kirjaimet ARI ja neljä numeroa.
Vanhan nuken kunnostusta
2
431
Vastaukset
- marichen
Voisitko laittaa linkin kuvan nukesta näkyviin, että saisi tarkan käsityksen, millaisesta ja kuinka vanhasta nukesta on kyse? ARI -leima voisi viitata saksalaiseen nukkevalmistajaan, jota ei enää ole olemassa - A. Riedeler Thüringen. Täällä on useita kuvia kyseisistä nukeista:
http://cgi.ebay.de/ALTE-PUPPENSTUBEN-PUPPE-ARI-3330-PLASTE-12-cm_W0QQitemZ250515355202QQcmdZViewItemQQptZDDR_Ostalgie?hash=item3...
Mahtoiko tärpätä?- Sinusta oli iso apu!
En olisi mitenkään itse löytänyt.
Hain antamallasi nimellä ja linkkisi lisäksi löytyi paljon nukkeja joiden joukossa oli hyvinkin saman tyylisiä kuin tämä.
En aio itse nukkea mitenkään uudistaa. Puhdistan, vaihdan uudet kuminauhaviritykset jotka pitävät raajoja ja päätä paikoillaan ja yritän äänirasian korjata.
Etsin kuvista jos löytäisin juuri samanlaisen, teen vaatteet sitten sen mukaisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321