Rakkauskaiku

punaposkiN

Sisinpäni
huutaa

ja

lujaa

rakastan rakastan
rakastan sinua

kaikuna kuulen

taas taas tantan

11

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      vaikka olenkin kaukana !

      Ei minusta silti ole lohduttajaksi,
      mutta käteni ojennan.

      Satuttaa runosi sanoma.

      • punaposkiN

        Totuus ei pala tulessakaan
        haavojani tässä parannan
        (yritys)

        Lämmin virta kulki
        ylitseni..

        Kiitos


    • sanomattomissa sanoissa,
      välttelevissä katseissa.

      Rakkaus on aina lähellä
      jos sen tunnustaa.

      Iloa ja valoa päivääsi.

      • punaposkiN

        sua halausmies
        avata yrität silmiäni
        teoriassa ymmärrän
        kyllä rakkauden kuvion
        mutta käytännössä
        en monmutkaisempaa
        asiaa ole tavannut..
        Aurinko paistakoon
        meille kaikille....


      • Broken Heart

        Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
        Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
        Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä..


      • punaposkiN
        Broken Heart kirjoitti:

        Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
        Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
        Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä..

        Ken onnensa löytää
        se onnensa kätkeköön
        mutta sydämeni ilosta
        riemuun repeis
        jos rakkauden saisin eteeni
        joka pakoile ei vaan
        hymysuin
        sanois tämä nainen on mun
        rakkautein,,,,

        Kiitos sinulle
        ajatuksestasi
        toivoa on...


      • Broken Heart
        punaposkiN kirjoitti:

        Ken onnensa löytää
        se onnensa kätkeköön
        mutta sydämeni ilosta
        riemuun repeis
        jos rakkauden saisin eteeni
        joka pakoile ei vaan
        hymysuin
        sanois tämä nainen on mun
        rakkautein,,,,

        Kiitos sinulle
        ajatuksestasi
        toivoa on...

        Sekin päivä koittaa sinulle vielä, olen varma siitä.
        Ennemmin tai myöhemmin. Ei se pakottamalla tule eikä väkisin etsimällä, näin uskon minä, en tiedä sit että olenko yhtään oikeassa mutta toivotaan. :)


    • tomppa2006

      ...miltä tuntuu kun ei enää tunnu miltään...

      Satuttavan koskettava on runosi. Pidin siitä.

      • punaposkiN

        osua asian ytimeen
        rimpuilla niin tahdon
        sydämeni huutaa
        en tyhjyyteen jäädä tahtoisi
        vaan elää
        suurta
        rakkauselämää

        Kiitos tomppa..


    • Mysteriet

      Vastaa tämä pikkuinen kaiku täällä =)

      Nää on kuule hienoja nää Sun runot!

      • punaposkiN

        ystävä
        kyynel silmääni
        heleästi
        tuli
        niin otin
        sydämeeni
        sanasi sun
        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe