Sisinpäni
huutaa
ja
lujaa
rakastan rakastan
rakastan sinua
kaikuna kuulen
taas taas tantan
Rakkauskaiku
11
225
Vastaukset
- lindalinda1
vaikka olenkin kaukana !
Ei minusta silti ole lohduttajaksi,
mutta käteni ojennan.
Satuttaa runosi sanoma.- punaposkiN
Totuus ei pala tulessakaan
haavojani tässä parannan
(yritys)
Lämmin virta kulki
ylitseni..
Kiitos
sanomattomissa sanoissa,
välttelevissä katseissa.
Rakkaus on aina lähellä
jos sen tunnustaa.
Iloa ja valoa päivääsi.- punaposkiN
sua halausmies
avata yrität silmiäni
teoriassa ymmärrän
kyllä rakkauden kuvion
mutta käytännössä
en monmutkaisempaa
asiaa ole tavannut..
Aurinko paistakoon
meille kaikille.... - Broken Heart
Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä.. - punaposkiN
Broken Heart kirjoitti:
Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä..Ken onnensa löytää
se onnensa kätkeköön
mutta sydämeni ilosta
riemuun repeis
jos rakkauden saisin eteeni
joka pakoile ei vaan
hymysuin
sanois tämä nainen on mun
rakkautein,,,,
Kiitos sinulle
ajatuksestasi
toivoa on... - Broken Heart
punaposkiN kirjoitti:
Ken onnensa löytää
se onnensa kätkeköön
mutta sydämeni ilosta
riemuun repeis
jos rakkauden saisin eteeni
joka pakoile ei vaan
hymysuin
sanois tämä nainen on mun
rakkautein,,,,
Kiitos sinulle
ajatuksestasi
toivoa on...Sekin päivä koittaa sinulle vielä, olen varma siitä.
Ennemmin tai myöhemmin. Ei se pakottamalla tule eikä väkisin etsimällä, näin uskon minä, en tiedä sit että olenko yhtään oikeassa mutta toivotaan. :)
- tomppa2006
...miltä tuntuu kun ei enää tunnu miltään...
Satuttavan koskettava on runosi. Pidin siitä.- punaposkiN
osua asian ytimeen
rimpuilla niin tahdon
sydämeni huutaa
en tyhjyyteen jäädä tahtoisi
vaan elää
suurta
rakkauselämää
Kiitos tomppa..
- Mysteriet
Vastaa tämä pikkuinen kaiku täällä =)
Nää on kuule hienoja nää Sun runot!- punaposkiN
ystävä
kyynel silmääni
heleästi
tuli
niin otin
sydämeeni
sanasi sun
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644