Rakkauskaiku

punaposkiN

Sisinpäni
huutaa

ja

lujaa

rakastan rakastan
rakastan sinua

kaikuna kuulen

taas taas tantan

11

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      vaikka olenkin kaukana !

      Ei minusta silti ole lohduttajaksi,
      mutta käteni ojennan.

      Satuttaa runosi sanoma.

      • punaposkiN

        Totuus ei pala tulessakaan
        haavojani tässä parannan
        (yritys)

        Lämmin virta kulki
        ylitseni..

        Kiitos


    • sanomattomissa sanoissa,
      välttelevissä katseissa.

      Rakkaus on aina lähellä
      jos sen tunnustaa.

      Iloa ja valoa päivääsi.

      • punaposkiN

        sua halausmies
        avata yrität silmiäni
        teoriassa ymmärrän
        kyllä rakkauden kuvion
        mutta käytännössä
        en monmutkaisempaa
        asiaa ole tavannut..
        Aurinko paistakoon
        meille kaikille....


      • Broken Heart

        Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
        Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
        Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä..


      • punaposkiN
        Broken Heart kirjoitti:

        Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
        Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
        Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä..

        Ken onnensa löytää
        se onnensa kätkeköön
        mutta sydämeni ilosta
        riemuun repeis
        jos rakkauden saisin eteeni
        joka pakoile ei vaan
        hymysuin
        sanois tämä nainen on mun
        rakkautein,,,,

        Kiitos sinulle
        ajatuksestasi
        toivoa on...


      • Broken Heart
        punaposkiN kirjoitti:

        Ken onnensa löytää
        se onnensa kätkeköön
        mutta sydämeni ilosta
        riemuun repeis
        jos rakkauden saisin eteeni
        joka pakoile ei vaan
        hymysuin
        sanois tämä nainen on mun
        rakkautein,,,,

        Kiitos sinulle
        ajatuksestasi
        toivoa on...

        Sekin päivä koittaa sinulle vielä, olen varma siitä.
        Ennemmin tai myöhemmin. Ei se pakottamalla tule eikä väkisin etsimällä, näin uskon minä, en tiedä sit että olenko yhtään oikeassa mutta toivotaan. :)


    • tomppa2006

      ...miltä tuntuu kun ei enää tunnu miltään...

      Satuttavan koskettava on runosi. Pidin siitä.

      • punaposkiN

        osua asian ytimeen
        rimpuilla niin tahdon
        sydämeni huutaa
        en tyhjyyteen jäädä tahtoisi
        vaan elää
        suurta
        rakkauselämää

        Kiitos tomppa..


    • Mysteriet

      Vastaa tämä pikkuinen kaiku täällä =)

      Nää on kuule hienoja nää Sun runot!

      • punaposkiN

        ystävä
        kyynel silmääni
        heleästi
        tuli
        niin otin
        sydämeeni
        sanasi sun
        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe