Sisinpäni
huutaa
ja
lujaa
rakastan rakastan
rakastan sinua
kaikuna kuulen
taas taas tantan
Rakkauskaiku
11
225
Vastaukset
- lindalinda1
vaikka olenkin kaukana !
Ei minusta silti ole lohduttajaksi,
mutta käteni ojennan.
Satuttaa runosi sanoma.- punaposkiN
Totuus ei pala tulessakaan
haavojani tässä parannan
(yritys)
Lämmin virta kulki
ylitseni..
Kiitos
sanomattomissa sanoissa,
välttelevissä katseissa.
Rakkaus on aina lähellä
jos sen tunnustaa.
Iloa ja valoa päivääsi.- punaposkiN
sua halausmies
avata yrität silmiäni
teoriassa ymmärrän
kyllä rakkauden kuvion
mutta käytännössä
en monmutkaisempaa
asiaa ole tavannut..
Aurinko paistakoon
meille kaikille.... - Broken Heart
Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä.. - punaposkiN
Broken Heart kirjoitti:
Rakkaus ei pidä liikaa melua itsestään, se elää tyynessä lammessa, ei jylisevässä koskessa.
Asiat ei aina tarkoita sitä mitä sanotaan, monesti päinvastoin. Tahtoen tai tahtomatta.
Joskus kannattaa tutkia asioita tarkemmin, ehkä siellä onkin se mitä etsit, se ei vaan välttämättä näy päällepäin, pidä melua itsestään. Rakkaus on monesti arka ja pakoilee, kiertelee ja kaartelee aluksi, leikkii niin ettei sitä kumpikaan välttämättä tajuakaan aluksi. Kunnes sitten joku päivä..Ken onnensa löytää
se onnensa kätkeköön
mutta sydämeni ilosta
riemuun repeis
jos rakkauden saisin eteeni
joka pakoile ei vaan
hymysuin
sanois tämä nainen on mun
rakkautein,,,,
Kiitos sinulle
ajatuksestasi
toivoa on... - Broken Heart
punaposkiN kirjoitti:
Ken onnensa löytää
se onnensa kätkeköön
mutta sydämeni ilosta
riemuun repeis
jos rakkauden saisin eteeni
joka pakoile ei vaan
hymysuin
sanois tämä nainen on mun
rakkautein,,,,
Kiitos sinulle
ajatuksestasi
toivoa on...Sekin päivä koittaa sinulle vielä, olen varma siitä.
Ennemmin tai myöhemmin. Ei se pakottamalla tule eikä väkisin etsimällä, näin uskon minä, en tiedä sit että olenko yhtään oikeassa mutta toivotaan. :)
- tomppa2006
...miltä tuntuu kun ei enää tunnu miltään...
Satuttavan koskettava on runosi. Pidin siitä.- punaposkiN
osua asian ytimeen
rimpuilla niin tahdon
sydämeni huutaa
en tyhjyyteen jäädä tahtoisi
vaan elää
suurta
rakkauselämää
Kiitos tomppa..
- Mysteriet
Vastaa tämä pikkuinen kaiku täällä =)
Nää on kuule hienoja nää Sun runot!- punaposkiN
ystävä
kyynel silmääni
heleästi
tuli
niin otin
sydämeeni
sanasi sun
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368