Täällähän on ihmiset oppineet käyttäytymään!

17+1=1+17

Eilen taas perinteisesti julkaistiin julkimoiden verotustiedot. Minä olen oikein yllättynyt, ettei tälläkään paskanheittopalstalla kukaan kateellinen panettelija vielä ehättänyt Tuomaksen tuloja kommentoimaan että "on sillä rahanahneella kusipäällä ny massia millä mällätä!"

Hienoa, ihmiset!

Ai niin, mutta tämähän olikin Taape vs. Anette -palsta, miten minä ihan unohdin...

10

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiIlavuokko

      Voishan tuohon sen verran kommentoida että minusta se kirjeen ahane diiva väittämä on aika hassu siinä mielessä että sen esittää tyyppi joka tienaa paljon enemmän hah.
      Ja kyllä sen kirjeen laati juuri Tuomas vaikka muutkin sen allekirjoitti (pakotettuna mutta kuitenkin).

      • Tuomaksesta ainakaan tee ahnetta se, että hän kirjoittaa biisejä ja hoitaa mallikkaasti bisneksiään ja siksi tienaa hyvin. Tässä mainitussa asiassa saattaa hyvinkin olla kyse "diivan" ahneudesta.


      • euromutikainen
        ThreeMice kirjoitti:

        Tuomaksesta ainakaan tee ahnetta se, että hän kirjoittaa biisejä ja hoitaa mallikkaasti bisneksiään ja siksi tienaa hyvin. Tässä mainitussa asiassa saattaa hyvinkin olla kyse "diivan" ahneudesta.

        Ei se Tuomas käsittääkseni mitään bisneksiä itse hoida vaan sitä varten on muut miehet, aivan niinkuin on Tarjallakin mies, joka sattuu olemaan myös manageri joka hoitaa sen bisnespuolen.
        Ja ainahan sitä voi väittää toista ahneeksi se on helppo sanoa. Mutta se mikä on sitten on ahneutta ja mikä ei onkin jo toinen juttu ja riippuu aika paljon siitä keneltä kysytään.


      • Sivustaseuraaja

        Jos Tuomas ansaitsee hyvin, se ei tee hänestä ahnetta.

        Mistä tiedät että Tuomas ansaitsee enemmän kuin Tarja? Tarjan tuloistahan emme tiedä mitään, koska hänen kotimaansa on Argentiina ja näinollen hän ei ole verovelvollinen Suomessa - tuskin Argentiinassakaan. Eiköhän tuo kaksoiskansalaisuus ole näitä Kepulin kikkoja kiertää veroja. Eräänlaista ahneutta sekin.


      • juutoki

        Silmäilin sitä kirjettä tuossa, kyllä se voi hyvinkin olla kokolailla Tuomaksen laatima, joskin muu bändi oli kenties enempi-vähempi tiiviisti mukana siinä laatimisessa, että mitä siihen laitetaan ja mitä ei ja sitärataa. Kenties joku letkautus oli esim. Marcon, kenties ei, onko sillä jotain merkitystä, tiedä sitten. Pakotettuna -väite on kyllä taas täysin perätön olettamus. Näitä olettamuksia kun laitetaan perä perään, niin voidaan jo todeta, että haukikaan ei itseasisassa ole kala vaan lintu. Että niin paljon arvoa niillä on, olettamuksilla.

        Kirjeessä kyse oli sen hetkisistä tuntemuksista, että missä mennään. Elettiin vuotta 2005. Sitä potkukirjettä pitäisi ajatella pikemminkin sen hetken, eli 4 vuotta sitten olleiden fiilisten ilmaisuna sekä perusteluina tehdylle päätökselle kuin jonain universaaleina syytöksinä tai väittäminä tyyliin "Tarja on rahanahne diiva, joka ei faneistaan välitä tuon paskankaan vertaa". Bändin tuntemukset olivat mitä olivat, sille ei mitään voi, jos ne eivät olleet juuri Sinun makuun. Ihmisellä kun on oikeus omiin tuntemuksiin, kuten myös oikeus ilmaista ne sellaisina kuin ne ovat milloinkin. Joskus mölyt voi pitää mahassaan, toisinaan niitä pitää päästä purkamaan ilmoille. Kohdistui ne sitten Äiti Teresaan tai ei. Missä määrin tuntemukset olivat väärinkäsitysten aiheuttamaa, missä määrin kuilun aiheuttamaa, missä jotain muuta, tiedä sitten. Siitä olen satavarma, että kirje olisi kovasti erilainen, jos he voisivat laatia sen nyt. Tunteet sekä mielipiteet kun tuppaavat elämään vuosien varrella.


      • rope-ankka
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Jos Tuomas ansaitsee hyvin, se ei tee hänestä ahnetta.

        Mistä tiedät että Tuomas ansaitsee enemmän kuin Tarja? Tarjan tuloistahan emme tiedä mitään, koska hänen kotimaansa on Argentiina ja näinollen hän ei ole verovelvollinen Suomessa - tuskin Argentiinassakaan. Eiköhän tuo kaksoiskansalaisuus ole näitä Kepulin kikkoja kiertää veroja. Eräänlaista ahneutta sekin.

        se on viisautta ja miettikää nyt mitä suomen herrat on saaneet aikaan pankit kaatuneet ja rahat livahtaneet kenties kenen tilille ulkomailla ,)) eiköhän nuo Marcelon ja Tarjan rahat ole pientä niihin oikeisiin "kepuleihin" verrattuna


      • Jestas näitä juttuja
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        Jos Tuomas ansaitsee hyvin, se ei tee hänestä ahnetta.

        Mistä tiedät että Tuomas ansaitsee enemmän kuin Tarja? Tarjan tuloistahan emme tiedä mitään, koska hänen kotimaansa on Argentiina ja näinollen hän ei ole verovelvollinen Suomessa - tuskin Argentiinassakaan. Eiköhän tuo kaksoiskansalaisuus ole näitä Kepulin kikkoja kiertää veroja. Eräänlaista ahneutta sekin.

        "Mistä tiedät että Tuomas ansaitsee enemmän kuin Tarja"

        Sää taidat tosiaan olla aika tyhmä vai mitä.

        Sen voi päätellä vaikka levyjenmyynneistä mistä Tuomas nyt saa eniten koska hänet on merkitty biisien tekijäksi. Ja DPP kiertue tuotti varmaan paljon enemmän kuin Tarjan vastaavat muu krääsä (oheistuote)kauppa mitä Nightwishillä on paljon enemmän kuin Tarjalla.
        Joten kyllähän se nyt on aika selvää että Tuomas nyt enemmän ansaitsee kuin Tarja ellei Tarja nyt ole saanut jotain salaista lottovoittoa.

        "Tarjan tuloistahan emme tiedä mitään, koska hänen kotimaansa on Argentiina ja näinollen hän ei ole verovelvollinen Suomessa - tuskin Argentiinassakaan. Eiköhän tuo kaksoiskansalaisuus ole näitä Kepulin kikkoja kiertää veroja. Eräänlaista ahneutta sekin."

        Hoohoijaa nyt sentään. Otahan asioista hieman selvää ennenkuin puhut paskaa. Tarjan verotiedot löytyvät kyllä Suomestakin ja Kapuli maksaa omansa luonnollisesti Argentiinaan. Ja veroja jos niitä kierretään niin niitä voidaan kiertää esim. noilla optioilla joita voidaan maksaa yhtiön osakkaille aivan kuin Nightwishin jäsenetkin tekevät.
        Ja totta helvetissä jokainen joka tienaa paljon yrittää kiertää veroja vai miksi luulet että Kimi Räikkönen asuu Sveitsissä tai Mikä Häkkinen aikoinaan Monacossa (vai asuneeko vieläkin).


      • open letter
        juutoki kirjoitti:

        Silmäilin sitä kirjettä tuossa, kyllä se voi hyvinkin olla kokolailla Tuomaksen laatima, joskin muu bändi oli kenties enempi-vähempi tiiviisti mukana siinä laatimisessa, että mitä siihen laitetaan ja mitä ei ja sitärataa. Kenties joku letkautus oli esim. Marcon, kenties ei, onko sillä jotain merkitystä, tiedä sitten. Pakotettuna -väite on kyllä taas täysin perätön olettamus. Näitä olettamuksia kun laitetaan perä perään, niin voidaan jo todeta, että haukikaan ei itseasisassa ole kala vaan lintu. Että niin paljon arvoa niillä on, olettamuksilla.

        Kirjeessä kyse oli sen hetkisistä tuntemuksista, että missä mennään. Elettiin vuotta 2005. Sitä potkukirjettä pitäisi ajatella pikemminkin sen hetken, eli 4 vuotta sitten olleiden fiilisten ilmaisuna sekä perusteluina tehdylle päätökselle kuin jonain universaaleina syytöksinä tai väittäminä tyyliin "Tarja on rahanahne diiva, joka ei faneistaan välitä tuon paskankaan vertaa". Bändin tuntemukset olivat mitä olivat, sille ei mitään voi, jos ne eivät olleet juuri Sinun makuun. Ihmisellä kun on oikeus omiin tuntemuksiin, kuten myös oikeus ilmaista ne sellaisina kuin ne ovat milloinkin. Joskus mölyt voi pitää mahassaan, toisinaan niitä pitää päästä purkamaan ilmoille. Kohdistui ne sitten Äiti Teresaan tai ei. Missä määrin tuntemukset olivat väärinkäsitysten aiheuttamaa, missä määrin kuilun aiheuttamaa, missä jotain muuta, tiedä sitten. Siitä olen satavarma, että kirje olisi kovasti erilainen, jos he voisivat laatia sen nyt. Tunteet sekä mielipiteet kun tuppaavat elämään vuosien varrella.

        "Kirjeessä kyse oli sen hetkisistä tuntemuksista, että missä mennään. Elettiin vuotta 2005. Sitä potkukirjettä pitäisi ajatella pikemminkin sen hetken, eli 4 vuotta sitten olleiden fiilisten ilmaisuna sekä perusteluina tehdylle päätökselle kuin jonain universaaleina syytöksinä tai väittäminä tyyliin "Tarja on rahanahne diiva, joka ei faneistaan välitä tuon paskankaan vertaa".

        Sitä ei voi ajatella noin, koska sen kirjeen sanoma vaikuttaa edelleen haitallisesti Tarjaan. Se on luettavissa julkisesti edelleen sanoilla "Tarjan on ahne diiva". Jos Nightwishin pojat tosissaan katuisivat tuota kirjettä niin se ei enää olisi siellä tai olisi sitten sellaisena korjattuna versiona jota he nykyään sitten tarkoittavat.

        "Bändin tuntemukset olivat mitä olivat, sille ei mitään voi, jos ne eivät olleet juuri Sinun makuun. Ihmisellä kun on oikeus omiin tuntemuksiin, kuten myös oikeus ilmaista ne sellaisina kuin ne ovat milloinkin."

        Totta tosiaan ja meillä Tarjan faneilla on oikeus omiin tuntemuksiin tuon paskakirjeen takia ja se on tuntemus on viha ja inho koko nykyistä Nightwishin paskaporukkaa kohtaan ja sille ei mitään voi.


      • Danzer
        open letter kirjoitti:

        "Kirjeessä kyse oli sen hetkisistä tuntemuksista, että missä mennään. Elettiin vuotta 2005. Sitä potkukirjettä pitäisi ajatella pikemminkin sen hetken, eli 4 vuotta sitten olleiden fiilisten ilmaisuna sekä perusteluina tehdylle päätökselle kuin jonain universaaleina syytöksinä tai väittäminä tyyliin "Tarja on rahanahne diiva, joka ei faneistaan välitä tuon paskankaan vertaa".

        Sitä ei voi ajatella noin, koska sen kirjeen sanoma vaikuttaa edelleen haitallisesti Tarjaan. Se on luettavissa julkisesti edelleen sanoilla "Tarjan on ahne diiva". Jos Nightwishin pojat tosissaan katuisivat tuota kirjettä niin se ei enää olisi siellä tai olisi sitten sellaisena korjattuna versiona jota he nykyään sitten tarkoittavat.

        "Bändin tuntemukset olivat mitä olivat, sille ei mitään voi, jos ne eivät olleet juuri Sinun makuun. Ihmisellä kun on oikeus omiin tuntemuksiin, kuten myös oikeus ilmaista ne sellaisina kuin ne ovat milloinkin."

        Totta tosiaan ja meillä Tarjan faneilla on oikeus omiin tuntemuksiin tuon paskakirjeen takia ja se on tuntemus on viha ja inho koko nykyistä Nightwishin paskaporukkaa kohtaan ja sille ei mitään voi.

        Voi sinua raukkaa. Ihan vihaa ja inhoa tunnet yhden kirjeen vuoksi. Mielenkiintoista miten sinä ja moni muu näkee Nightwishin jäsenet paholaisina, mutta Tarja ei.


      • Jos ei halua
        open letter kirjoitti:

        "Kirjeessä kyse oli sen hetkisistä tuntemuksista, että missä mennään. Elettiin vuotta 2005. Sitä potkukirjettä pitäisi ajatella pikemminkin sen hetken, eli 4 vuotta sitten olleiden fiilisten ilmaisuna sekä perusteluina tehdylle päätökselle kuin jonain universaaleina syytöksinä tai väittäminä tyyliin "Tarja on rahanahne diiva, joka ei faneistaan välitä tuon paskankaan vertaa".

        Sitä ei voi ajatella noin, koska sen kirjeen sanoma vaikuttaa edelleen haitallisesti Tarjaan. Se on luettavissa julkisesti edelleen sanoilla "Tarjan on ahne diiva". Jos Nightwishin pojat tosissaan katuisivat tuota kirjettä niin se ei enää olisi siellä tai olisi sitten sellaisena korjattuna versiona jota he nykyään sitten tarkoittavat.

        "Bändin tuntemukset olivat mitä olivat, sille ei mitään voi, jos ne eivät olleet juuri Sinun makuun. Ihmisellä kun on oikeus omiin tuntemuksiin, kuten myös oikeus ilmaista ne sellaisina kuin ne ovat milloinkin."

        Totta tosiaan ja meillä Tarjan faneilla on oikeus omiin tuntemuksiin tuon paskakirjeen takia ja se on tuntemus on viha ja inho koko nykyistä Nightwishin paskaporukkaa kohtaan ja sille ei mitään voi.

        Taidat jollain tavalla nauttia vihan ja inhon tunteesta, kun käyt niitä täällä lihottamassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe