leirini raunioilla
pimeydessä
taivaalle nousee
vielä savupilviä
hiipimällä
olen niin väsynyt
niin kovin väsynyt
on perustettava leiri
toisaalle
noille vuorille
joilta minua ei
alas ajeta
tietä sinne ei ole olemassa
siellä usva on kauniin lagai
-valkoista
Palanut leiri
9
246
Vastaukset
Älä polta omaa leiriäsi - juuri sitä mistä
runot saavat alkunsa: Ethän ? !
Hyvää iltaa Sinulle.- Minanoita
Lupaan olla polttamatta yhtään mitään,
edes käämejäni (heh) kuukkelista puhumattakaan
koska se on intiaanirunojeni henki ja sen hengen
haluan pysyvän elossa..
Rupesin sitäpaitsi korjaamaan poltettua
maapalstaani, pystytin tippiini takaisin,
parkitsin sen peitoksi uuden puhvelinnahan,
savuaville pelloille istutin itämään uudet siemenet,
katsotaan mitä satoa sieltä alkaa nousemaan koska
siemenpusseissa ei lukenut mitä ne sisältävät=)))
Sinulle kiitos Dolan=)
- Zakuskat
Meillä on sama kohtalo. Toivottavasti tulille mahtuu, kun peruutetaan kynkässä ylämäkkee.
(kauheen allapäinen hymiö)
On tää stna elämää. Joskus niin paskaa että tekis mieli paukuttaa päätä seinää.
- tsemua -- Minanoita
Tulille mahtuu siitä voit olla satavarma,
en pidä ovea lukittuna
palaneesta leivästäni annan palan
myös sinulle
vaikka tulenliekkien
syömiä ovat kaikki huopani
saat peitoksesi tämän ponchon joka
on ylläni
yhdessä istumme kotani katolla
ja katsomme kuinka aurinko nousee, idästä
soon vaktaa se=))))
- Mysteriet
Ja poltit koko leiri???
Mitä mie oon siul ain sanonu sen sytkärin kans pellaamisest - enkö oo sanonu et joku päivä Sie viel poltat kok leiri - niih...
Mut ainha siin nii käy - savuraunioilt nousee, ku ihmeen kaupal, mahottoma koskettavaa tekstii, nii ko ny tääkii...
Eläkä Sie ollenka huoli - meijän takapihal on tillaa, tuut sinne pannuines ja pykätään talveks Siul pystyy oikee kunno tiipii - mie laita tenavat kiljumaa sin ulkopuolel - pient maksuu vastaa hee kyl käyvät iha sioux-inkkareist =)
Sie mihikää vuoril sovi ees - tääl Siun paikkais o!
Tykkään mie- Minanoita
Tuo leiri tarjous kyllä kuulostaa houkuttelevalta, vitsit taidan pakata kapsäkit
ja roudata romppeet pihallesi, mut sano niille kakaroille etteivät ala kiljuu ennen
aamukolmee, minulla on ny univelkaa liian paljon katos ko unisieppariki palo siin rytäkäs!
Enkä mie polttant omaa leiriini vaan se oli se kalpeanaamakenraali james hoo carleton..
Juu ja tää paikka tuntuu rauhottavalt, jos se vaan sopii Veli Äitiparralle niin mää alan kortteeraan tääl!
- Into.Lento
miten olisi kaksileiriä (llaaksossa ja kukkulalla:)
siten ei tympäänny / saa uusia ideoita
eikä tarvitse kumpaakaan hylätä
aina paikka mihin palata ?
terveisin into nokinaama-palanutsulka-tulitikutkastu
ja leima tähän >( :=)))- Minanoita
Kesä ja tavileiri, hitzit sieoot poika nerokas!
Talvet vois makoilla korkeenpaikan leirillä niinku noi urheilijatkii...
täytyy rakentaa siis alppimaja sitä tarkoitusta varten
Kesällä voisin taas pötkötellä alhaalla kanjonissa
katsomassa kuinka villihevosten pölyvanat loittonee
ja vaikka totota aikani kuluksi:)))
Saat viis leimaa lissää kuules Into ja
tietty thank you=)))
kun mahtava purjealukseni vie minut meren taa
maahan jota ei vielä olekaan
en peräänny edessä mustan en valkoisen
en etsi aarretta
enkä rakastettua
mutta jos kävelet polulla vastaan
tunnistan sinut
- lagai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461