Palanut leiri

Minanoita

leirini raunioilla
pimeydessä
taivaalle nousee
vielä savupilviä
hiipimällä

olen niin väsynyt
niin kovin väsynyt
on perustettava leiri
toisaalle

noille vuorille
joilta minua ei
alas ajeta

tietä sinne ei ole olemassa

siellä usva on kauniin lagai
-valkoista

9

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä polta omaa leiriäsi - juuri sitä mistä
      runot saavat alkunsa: Ethän ? !

      Hyvää iltaa Sinulle.

      • Minanoita

        Lupaan olla polttamatta yhtään mitään,
        edes käämejäni (heh) kuukkelista puhumattakaan
        koska se on intiaanirunojeni henki ja sen hengen
        haluan pysyvän elossa..

        Rupesin sitäpaitsi korjaamaan poltettua
        maapalstaani, pystytin tippiini takaisin,
        parkitsin sen peitoksi uuden puhvelinnahan,
        savuaville pelloille istutin itämään uudet siemenet,
        katsotaan mitä satoa sieltä alkaa nousemaan koska
        siemenpusseissa ei lukenut mitä ne sisältävät=)))

        Sinulle kiitos Dolan=)


    • Zakuskat

      Meillä on sama kohtalo. Toivottavasti tulille mahtuu, kun peruutetaan kynkässä ylämäkkee.

      (kauheen allapäinen hymiö)

      On tää stna elämää. Joskus niin paskaa että tekis mieli paukuttaa päätä seinää.

      - tsemua -

      • Minanoita

        Tulille mahtuu siitä voit olla satavarma,

        en pidä ovea lukittuna
        palaneesta leivästäni annan palan
        myös sinulle
        vaikka tulenliekkien
        syömiä ovat kaikki huopani
        saat peitoksesi tämän ponchon joka
        on ylläni
        yhdessä istumme kotani katolla
        ja katsomme kuinka aurinko nousee, idästä

        soon vaktaa se=))))


    • Mysteriet

      Ja poltit koko leiri???
      Mitä mie oon siul ain sanonu sen sytkärin kans pellaamisest - enkö oo sanonu et joku päivä Sie viel poltat kok leiri - niih...

      Mut ainha siin nii käy - savuraunioilt nousee, ku ihmeen kaupal, mahottoma koskettavaa tekstii, nii ko ny tääkii...

      Eläkä Sie ollenka huoli - meijän takapihal on tillaa, tuut sinne pannuines ja pykätään talveks Siul pystyy oikee kunno tiipii - mie laita tenavat kiljumaa sin ulkopuolel - pient maksuu vastaa hee kyl käyvät iha sioux-inkkareist =)

      Sie mihikää vuoril sovi ees - tääl Siun paikkais o!

      Tykkään mie

      • Minanoita

        Tuo leiri tarjous kyllä kuulostaa houkuttelevalta, vitsit taidan pakata kapsäkit
        ja roudata romppeet pihallesi, mut sano niille kakaroille etteivät ala kiljuu ennen
        aamukolmee, minulla on ny univelkaa liian paljon katos ko unisieppariki palo siin rytäkäs!

        Enkä mie polttant omaa leiriini vaan se oli se kalpeanaamakenraali james hoo carleton..

        Juu ja tää paikka tuntuu rauhottavalt, jos se vaan sopii Veli Äitiparralle niin mää alan kortteeraan tääl!


    • Into.Lento

      miten olisi kaksileiriä (llaaksossa ja kukkulalla:)
      siten ei tympäänny / saa uusia ideoita
      eikä tarvitse kumpaakaan hylätä
      aina paikka mihin palata ?

      terveisin into nokinaama-palanutsulka-tulitikutkastu






      ja leima tähän >( :=)))

      • Minanoita

        Kesä ja tavileiri, hitzit sieoot poika nerokas!

        Talvet vois makoilla korkeenpaikan leirillä niinku noi urheilijatkii...
        täytyy rakentaa siis alppimaja sitä tarkoitusta varten

        Kesällä voisin taas pötkötellä alhaalla kanjonissa
        katsomassa kuinka villihevosten pölyvanat loittonee
        ja vaikka totota aikani kuluksi:)))

        Saat viis leimaa lissää kuules Into ja
        tietty thank you=)))


    • kun mahtava purjealukseni vie minut meren taa
      maahan jota ei vielä olekaan
      en peräänny edessä mustan en valkoisen

      en etsi aarretta
      enkä rakastettua
      mutta jos kävelet polulla vastaan
      tunnistan sinut

      - lagai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe