Moottorin lämpötilan-anturi

megane -96

Eli auto ei pysy käynnissä pakkasella, ja epäilen että tämä mittari on rikki ja motti ei saa näin ollen sopivasti soppaa. Auto pysyy siis käynnissä kun itse kaasua painaa. Eli missä sijaitsee tämä anturi?

6

4853

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

oho miten se lämpötila anturi vaikuttaa käyntiin,mun mielestäni se vain näyttää moottorin lämpötilan,mutta vika taitaa olla ryypyssä

• megane -96

lämpötila-anturi vaikuttaa siksi, koska auto ei näin ollen tiedä että motti on kylmä.

• a
        megane -96 kirjoitti:

lämpötila-anturi vaikuttaa siksi, koska auto ei näin ollen tiedä että motti on kylmä.

antureita lienee kaksi, toinen ihan vaan lämpömittarille ja toinen ohjausyksikölle?
        molemmat taitavat sijaita termostaatin vieressä päällekkäin (oikealla puolen moottoria kun edestä katsotaan, ja seurataan letkua paisuntasäiliöltä), ylempi näistä on lämpömittarin anturi.

omassa meganessa ('97, 1,6e k7m koneella) lämpömittarin osotin nousee ensin tasaisesti toisen viivan kohdalle ja alkaa sitten soutaa ja huovata tasaisen rauhallisesti ensimmäisen ja toisen viivan väliä. lämpö(mittari) ei tunnu korkeammalle nousevan vaikka kuinka ajaa.

vika termostaatissa, anturissa vai tukos/ilmaa jäähdytinkierrossa? uskallanko ajaa mihinkään?

• Anonyymi

Hai sie velii osta hyvä megane!

• Anonyymi

Mulla meganessa heiluu lämpömittari kun hullun mulkku.

• Anonyymi

Ja kohta onkin niuvan suljettu tuttu paikka kun terveys järkkyy romu rellujen takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      762
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      710
    3. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      102
      686
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      667
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      651
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      590
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      535
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe