Olen lähdössä reppaumatkalle Meksikoo talveks. Pitäisiköhän minun ottaa rokote ennen lähtöä- Olen perusterve 28 vuotias mies.
Sikainfulenssa rokote
5
717
Vastaukset
- nnnnn222
Harkitsen samaa, mutta en ole vielä päättänyt.... Ollaan menossa tammikuusa, ei reppumatkalle, mutta silti....
- Urkki A
Mulle lääkäri sanoi, että tällä hetkellä taitaa olla niin, että kannattaakin lähteä Meksikoon flunssaepidemiaa karkuun Suomesta. Joten matkan vuoksi ei rokoteta.
- meksikoon
Itse olen myös lähdössä sunnuntaina (15.11) meksikoon enkä ole ottanut rokotetta.. sikainfluenssaepidemia on jo mennyt suuremmaksi osaksi ohi meksikossa, joten rokoite ei ole välttämätön. Hyvä on kuitenkin ottaa hepatiitti A rokoite.
- sikakammoinen
Voi hyvinkin olla turvallisempaa Meksikossa, mutta koska epidemia on täällä vasta alkupuolella, olisi ehkä syytä silti harkita rokotusta. Matka kestää kuitenkin yli 12 tuntia, ja on aina mahdollista, että joku matkustaja on jo saanut tartunnan, ja levittää sitä sitten koneessa. Itse siirsin Meksikon matkan joulukuusta keväälle toivossa, että rokotteen ehtisi saada ennen matkaa.
- meksikoon 03/2010
sikakammoinen kirjoitti:
Voi hyvinkin olla turvallisempaa Meksikossa, mutta koska epidemia on täällä vasta alkupuolella, olisi ehkä syytä silti harkita rokotusta. Matka kestää kuitenkin yli 12 tuntia, ja on aina mahdollista, että joku matkustaja on jo saanut tartunnan, ja levittää sitä sitten koneessa. Itse siirsin Meksikon matkan joulukuusta keväälle toivossa, että rokotteen ehtisi saada ennen matkaa.
Juuri tämän päivän ESS:ssa oli että sikaflunssa-aalto on juuri nyt taas Meksikossa päällä. Kannattaa se rokote varmaan ottaa jos sen vaan saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251