Täpinälle :
Epäilen BMV 1 :n kulkua lumessa.
Foresterille no proplem vaikka peräkärry hinauksessa..
30cm lunta
6
593
Vastaukset
- JeeJee!
Täpinälle :
Epäilen Foresterin kulkua lumessa.
T-34 no proplem vaikka peräkärry hinauksessa..Tuskimpa olet "Sotkalla" ajellut. Mitenkäs niiden kävi
Ihantalassa? Sinnehän jäivät ja upposivat vaikka olivat
matkalla Lappeenrantaan.
Olit ilmeisesti vieraillut bmw:n palstalla lukemassa monologini,
jossa vertailin X1:tä Foresteriin. Pitää paikkansa Foresterin eteneminen
hangessa. BMW:stä ei voi vielä sanoa etenemisestä mitään, tarvitaan
ensin nuo hanget korkeat nietokset.
Mutta ylihuommena menen kokeilemaan Outbackia ja sen etenemisestä
olen satavarma ilman hankiakin. Toistakymmentä vuotta on tullut liikuttua
Subaruilla ja siihen on mahtunut kaikki kuviteltavissa olevat kelit.- konekuski.
millä tahansa autolla missä on n.20cm maavara pääsee 30 cm lumessa.25 vuotta on tullut ajeltua monenlaisilla 2 ja 4 vedoilla kaikenlaisissa olosuhteissa.
- Kokemusta...
konekuski. kirjoitti:
millä tahansa autolla missä on n.20cm maavara pääsee 30 cm lumessa.25 vuotta on tullut ajeltua monenlaisilla 2 ja 4 vedoilla kaikenlaisissa olosuhteissa.
Missä tahansa autossa ei ole 20 cm:n maavaraa, mutta
Subarun Foresterissa ja Outbackissä on. - tohotori gyntti
Kokemusta... kirjoitti:
Missä tahansa autossa ei ole 20 cm:n maavaraa, mutta
Subarun Foresterissa ja Outbackissä on.Itse -asiassa ulosjoustot sen ratkaisevat pääseekö maastossa. Kun maavara loppuu ja ulosjoustot loppuu, loppuu myös meno. Useimmissa nykysubaruissa se etupukurin ylitys senkun pidentyy ja keula auraa alempaa. Aja siinä nyt sitten muuta kuin asvalttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30613Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17503Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492