Janne

%kake

Tiedätkö kaupunkilaisilla olevan hätä. Tee jotain.

18

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Mikä ihmeen hätä nyt on? Minulla on ainakin kaikki ihan OK. Siis ei pidä yleistää...

    • Varkkila

      muuttamalla pois. Jopa pienenee jonot joka paikassa.

      • Maksaako joku esim. Kuopio sulle siitä että yrität kirjoituksillasi luoda yleistä pahanolon tunnetta täällä. Ei sulla ainakaan ole kotiseutu rakkautta mitä muilla täällä on. Jos täältä joutuu joku muuttamaan niin ei nyt kukaan niin typerä että lähtis pohjoiseen päin työttömaäksi kyllä se silloin on suuntana Helsinki. Sun kaltaiset on koko itäsuomen syöpä joka tyhjentää koko alueen. Eteläsuomessa sanoisivat sulle että sun paikka on Kellokoskella.


      • Varkkila
        bruno2 kirjoitti:

        Maksaako joku esim. Kuopio sulle siitä että yrität kirjoituksillasi luoda yleistä pahanolon tunnetta täällä. Ei sulla ainakaan ole kotiseutu rakkautta mitä muilla täällä on. Jos täältä joutuu joku muuttamaan niin ei nyt kukaan niin typerä että lähtis pohjoiseen päin työttömaäksi kyllä se silloin on suuntana Helsinki. Sun kaltaiset on koko itäsuomen syöpä joka tyhjentää koko alueen. Eteläsuomessa sanoisivat sulle että sun paikka on Kellokoskella.

        Siksikö, että sinulla on unelmia, jotka eivät näytä toteutuvan, vai siksikö, että minä kirjoitan niinkuin asiat täällä on?
        Et ole vieläkään vastannut siihen asuntokysymykseen...Etkö pysty, vai etkö halua?
        Miksi kirjoitukseni toisi lisää pahaa oloa...onko siis näin, että tieto lisää tuskaa ja totuutta pitää muunnella tai peräti jättää sanomatta, että porukka olisi "tyytyväisempää"? Uskomatonta logiikkaa sinunlaiselta ihmiseltä, joka ajattelee asioista positiivisesti.
        Ongelma pitää ensin tiedostaa ja sen jälkeen ongelmaa voidaan hoitaa. Hyssyttely Varkaudessa on jatkunut vuosikymmeniä ja saldo on nyt tässä korjauskypsänä. Lisää positiivista ajattelua kehiin, niinkö?


      • Poistuisit jo palsta
        Varkkila kirjoitti:

        Siksikö, että sinulla on unelmia, jotka eivät näytä toteutuvan, vai siksikö, että minä kirjoitan niinkuin asiat täällä on?
        Et ole vieläkään vastannut siihen asuntokysymykseen...Etkö pysty, vai etkö halua?
        Miksi kirjoitukseni toisi lisää pahaa oloa...onko siis näin, että tieto lisää tuskaa ja totuutta pitää muunnella tai peräti jättää sanomatta, että porukka olisi "tyytyväisempää"? Uskomatonta logiikkaa sinunlaiselta ihmiseltä, joka ajattelee asioista positiivisesti.
        Ongelma pitää ensin tiedostaa ja sen jälkeen ongelmaa voidaan hoitaa. Hyssyttely Varkaudessa on jatkunut vuosikymmeniä ja saldo on nyt tässä korjauskypsänä. Lisää positiivista ajattelua kehiin, niinkö?

        tuohon sinun ainaiseen paskan jauhamiseen kyllästyy yksi jos toinenkin,kun vielä tuo kaikki jauhamisesi kertoo vain omasta tuskastasi,eikä perustu minkäänlaiseen totuuteen vaan pelkkiin sinun sairaisiin olettamuksiin.


      • Varkkila
        Poistuisit jo palsta kirjoitti:

        tuohon sinun ainaiseen paskan jauhamiseen kyllästyy yksi jos toinenkin,kun vielä tuo kaikki jauhamisesi kertoo vain omasta tuskastasi,eikä perustu minkäänlaiseen totuuteen vaan pelkkiin sinun sairaisiin olettamuksiin.

        Hermostunut ihminen laittoi sieltä tulemaan mielestään hienolla tavalla asiaa kaikkien luettavaksi...
        Totuus tekee joskus kipeää ja lopputulos nähdään tuossa ylempänä...Liekkö Pruniis siinä rekkaamattomana uhoamassa????


      • sipuli;=(
        Varkkila kirjoitti:

        Hermostunut ihminen laittoi sieltä tulemaan mielestään hienolla tavalla asiaa kaikkien luettavaksi...
        Totuus tekee joskus kipeää ja lopputulos nähdään tuossa ylempänä...Liekkö Pruniis siinä rekkaamattomana uhoamassa????

        mutta yritettävä on vaan täällä Varkaudessa kärvistellä, kun asunto ei mene kaupaksi.


      • Kämppää ostamassa
        sipuli;=( kirjoitti:

        mutta yritettävä on vaan täällä Varkaudessa kärvistellä, kun asunto ei mene kaupaksi.

        Keskustasta ostaisin hyvän kohtuuhintaisen asunnon heti. Ei ole vain sopivaa löytynyt.
        Onko välittäjällä vai myytkö yksityisesti?


      • sipuli;=(
        Kämppää ostamassa kirjoitti:

        Keskustasta ostaisin hyvän kohtuuhintaisen asunnon heti. Ei ole vain sopivaa löytynyt.
        Onko välittäjällä vai myytkö yksityisesti?

        ja välittäjällä myynnissä. Talon kunto hyvä ja välittäjän mukaan hinta nyt ok.


      • Kämppää ostamassa
        sipuli;=( kirjoitti:

        ja välittäjällä myynnissä. Talon kunto hyvä ja välittäjän mukaan hinta nyt ok.

        mutta toivon, että saatte myytyä, niin voitte lähteä sitten eteenpäin elämässä.Tsemppiä!


      • sipuli;=( kirjoitti:

        ja välittäjällä myynnissä. Talon kunto hyvä ja välittäjän mukaan hinta nyt ok.

        Kannattaa selvittää se oikea hinta millä asunnot Puurtilassa menee kaupaksi. Välittäjän hinta ja todellinen on aivan eri. Sillä ne saa asiakkaaksi. Rakennuskustannukset, laatu, jos on halpa 1 kerroksinen, sijainti, rakennusvuosi ja tekniikka sekä onko kaavassa. Nämä pääosin vaikuttaa hintaan ja ostajat on nykyisin laatutietoisia eivätkä osta hometaloa.


      • käte4vä
        bruno2 kirjoitti:

        Kannattaa selvittää se oikea hinta millä asunnot Puurtilassa menee kaupaksi. Välittäjän hinta ja todellinen on aivan eri. Sillä ne saa asiakkaaksi. Rakennuskustannukset, laatu, jos on halpa 1 kerroksinen, sijainti, rakennusvuosi ja tekniikka sekä onko kaavassa. Nämä pääosin vaikuttaa hintaan ja ostajat on nykyisin laatutietoisia eivätkä osta hometaloa.

        Janne pyytää varkauve lehe kirjotuksessaan, nii ristillistä, että nii ristillistä. Kyllä kaveri yrittää, mutta ei oo suanu mittää aikaa. Oisko syytä nostoo kytkintä ja heti.


      • 9999
        käte4vä kirjoitti:

        Janne pyytää varkauve lehe kirjotuksessaan, nii ristillistä, että nii ristillistä. Kyllä kaveri yrittää, mutta ei oo suanu mittää aikaa. Oisko syytä nostoo kytkintä ja heti.

        jos pittää paikkansa ,että herra on saanut rokotteen ,niin uskomatontonta .kuulin että olisi saanut . näin meillä herrat


      • htms
        9999 kirjoitti:

        jos pittää paikkansa ,että herra on saanut rokotteen ,niin uskomatontonta .kuulin että olisi saanut . näin meillä herrat

        narri.....


      • talonmies;=(
        htms kirjoitti:

        narri.....

        tajuatko edes sen verran, että täällä varkaudessa ihmisillä on HÄTÄ ja sinä vaan kirjoitat wl:n kolumnissasi ettei sinua saa haukkua. Pakkaa hyvä mies reppusi ja pysy siellä sillan alla. Kerro vaikka seuraavassa kolumnissasi lehdessa mitä olet saanut aikaan.


      • junnu71
        talonmies;=( kirjoitti:

        tajuatko edes sen verran, että täällä varkaudessa ihmisillä on HÄTÄ ja sinä vaan kirjoitat wl:n kolumnissasi ettei sinua saa haukkua. Pakkaa hyvä mies reppusi ja pysy siellä sillan alla. Kerro vaikka seuraavassa kolumnissasi lehdessa mitä olet saanut aikaan.

        pelle mikä pelle, älä itke aikuinen mies.


      • %kake
        junnu71 kirjoitti:

        pelle mikä pelle, älä itke aikuinen mies.

        oliko kaveri ensimmäisenä


      • mss kommila
        %kake kirjoitti:

        oliko kaveri ensimmäisenä

        ymmärtääkö Janne poika, että ollaan kuilunpartaalla ja pitäisi ruveta tekemään tosiaan töitä viimeinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe