Eli nyt ei ole kysymys parhaasta blogista, vaan parhaasta nettiblogipalvelusta. Että siis minne sivulle kannattaa oma blogi perustaa, suositelkaapas :)
PARAS BLOGISIVUSTO?
8
2838
Vastaukset
- ....
riippuu kriteereista. ei tommoseen kymysykseen muuten voi vastata.
- JUUPADAAPADII
Ei mitään kriteereitä ole, kun tarkoitin kysyä että mikä on teidän mielestä paras tai missä teillä on oma blogi ja oletteko olleet siihen tyytyväisiä, omia mielipiteitänne vaan kaipaisin..
- .....
JUUPADAAPADII kirjoitti:
Ei mitään kriteereitä ole, kun tarkoitin kysyä että mikä on teidän mielestä paras tai missä teillä on oma blogi ja oletteko olleet siihen tyytyväisiä, omia mielipiteitänne vaan kaipaisin..
Totta kai on vaikka sä et niitä tajuaisikaan. Mä voisin väittää jotain vaikeasti käytettävää, mutta suht vapaasti muokattavaa mun tarpeisiini parhaaksi. Sulle tollanen ominaisuus voisi olla kuitenkin yhdentekevä, koska sä haluat vaan helppokäyttösen ja toimivan. Tosin, eihän noissa nyt järin isoja eroja ole. Sivupohjia löytyy toisiin enemmän kuin muihin. Koita vaikka blogger.com.
- JUUPADAAPADII
..... kirjoitti:
Totta kai on vaikka sä et niitä tajuaisikaan. Mä voisin väittää jotain vaikeasti käytettävää, mutta suht vapaasti muokattavaa mun tarpeisiini parhaaksi. Sulle tollanen ominaisuus voisi olla kuitenkin yhdentekevä, koska sä haluat vaan helppokäyttösen ja toimivan. Tosin, eihän noissa nyt järin isoja eroja ole. Sivupohjia löytyy toisiin enemmän kuin muihin. Koita vaikka blogger.com.
Haista vittu en jaksa kattella tollasta vittuilua. Usko ny saatana jo että iha vitun sama onko vaikeasti vai helposti käytettävä vai mikä vittu tahansa. No ei sitte tartte tulla vittuilemaan tänne enää kiitos ja näkemiin. Perustan blogin mun perseeseen. Sieltä saa sitte tulla lueskelemaan, tervetuloa vain kaikille.
- ....
JUUPADAAPADII kirjoitti:
Haista vittu en jaksa kattella tollasta vittuilua. Usko ny saatana jo että iha vitun sama onko vaikeasti vai helposti käytettävä vai mikä vittu tahansa. No ei sitte tartte tulla vittuilemaan tänne enää kiitos ja näkemiin. Perustan blogin mun perseeseen. Sieltä saa sitte tulla lueskelemaan, tervetuloa vain kaikille.
mitä helvettiä sä tyhmä nyt oikein odotit? että mä alkasin arvuuttelemaan mitä joku idiootti haluaa? toi sun perse saattaa kyllä olla se paras paikka sun kirjotuksille. siellä sitä tilaa varmaan riittää ja yhtä täynnä paskaakin ovat. parasata varmaan kaikille jos tosiaan tunget sinne sen.
- Jalluvaari
JUUPADAAPADII kirjoitti:
"Haista vittu en jaksa kattella tollasta vittuilua. Usko ny saatana jo että iha vitun sama onko vaikeasti vai helposti käytettävä vai mikä vittu tahansa. No ei sitte tartte tulla vittuilemaan tänne enää kiitos ja näkemiin. Perustan blogin mun perseeseen. Sieltä saa sitte tulla lueskelemaan, tervetuloa vain kaikille. "
Tuollainen kirjoittelu lienee kovasti hoidon tarpeessa, ei tarvitse mitään blogia, hän istuu sen päällä!
- html
on minusta parhain
(kokeiltu on 2. wordpressiä ja 3. vuodatustakin)
Helppo muokata mieleisekseen teemoin, taustoin ja widgetein. - hamppuboksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831