oinasmies ja vesimiesnainen?

aquarama

Olen tässä kesästä asti metsästänyt yhtä oinas-miestä, hänellä vielä aurinko,kuu ja venus oinas eli todellinen sarvipää on kyseessä. Itselläni kuu leijonassa ja venus vesimiehessä eli jos yhtään noihin uskoo tästä voisi tulla ihan hyvä mutta...

Metsästystä olen harrastanut sillä tavoin, ettei mies ole ollut ihan varma siitä olenko ylipäätään kiinnostunut hänestä vaikka oma sydän on lyönyt välillä ylikierroksilla tämä on osoittautunut ihan hyväksi tavaksi. Tällä oinaksella on nimittäin takana hyvin hankalia suhteita enkä ole halunnut pelästyttää häntä.
Tyypilliseen veskarinaisen tapaan haluan kyllä kaiken heti nyt! muttei mitään liian sitovaa.

Nyt meneillään on piinallinen odotusaika ja olisi kiva kuulla miten oinas-vesimies yhdistelmä on teillä toiminut?

Minä kirjoitin vihdoin eilen miehelle että olen todellakin ihastunut häneen ja hän on minusta äärimmäisen viehättävä. Olen ajatuksissani antanut miehelle viikon-pari vastausaikaa mutta jännittää ihan hurjasti tuleeko tästä mitään!

2

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumisade79

      Minä olen oinas, tosin nainen, enkä ole koskaan seurustellut vesimiehen kanssa. Läheisiä on kyllä vesimiehiä ja voisi sanoa ettei oikein ymmärretä toistemme maailmaa kovinkaan hyvin.
      Jos mies on kiinnostunut niin hienoa!
      Itseni ja muita oinaita tuntien tiedän, että oinaat kyllä "ottavat" sen jonka haluavat, tarkoittaen sitä että muita vaihtoehtoja ei vaan ole :) jos törmää ihmiseen jossa kaikki on kohdallaan. Ja sen eteen tekee sitten ihan kaiken.
      Toivotan onnea! Toivottavasti kaikki menee hyvin!
      Ja vaikka oinaista sanotaan, että olemme niin hankalia, niin ehkä voisi sanoa paremminkin, että olemme haastavia ja sydämellisiä tulisieluja=)

      • ap

        Ystävänä oinaat, nimen omaan naiset ovatkin ihan mahtavia - parhaat ystäväni ovat kaikki oinaita ja musta sellainen tietty palo oikeiksi uskomiensa asioiden puolesta on todella ihailtava juttu oinaan luonteessa. Joskus jopa oinas-miehet on juosseet perässä mutta nyt sitten tämä yksi kiinnostava on tietysti haastavampi kuin ne muut. Ei oo vielä vastannut vestiin mitään ja musta selainen harkitseminen on vähän huono merkki :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe