kuivaharjoittelu??

LumilautailijaNainen

Oon 6vuotta laskenu laudalla, joskus vähän jotain temppuillu mutta enpä oikeen oo uskaltanu mitään hienoja juttuja tehdä., lähinnä reiliä oon menny ja hyppiny mutta tullu alas ihan normaalisti. (sori en tiiä noita termejä mut en oo siis menny asteita ympäri :D:D )
Mul on tosi heikot polvet ja pelkään et ne menee ihan muussiks jos jotain käy. Mutta haluaisin tehä jotain muutaki ku vaan laskee vaikka sekin on ihanaa!
Olisiko jotain urheilulajia tai liikkeitä joka auttaisi tässä, eli pitäis saada vähän enemmän sellasta tuntemusta omaan kroppaan ja tietysti tasapainoa alastullessa! Laskut sujuu jo tosi hyvin, tasapainoa on ja vauhtiaki saan vaikka en laske syöksyä, syöksy on muutenki ihan turha, ei se paljoo kerro taidoista.
Eniten kaipaisin rohkaisua! koska enää en ole uskaltanut tehdä edes niitä helppoja juttuja mitä tein joskus. Onkohan olemassa opettajia jotka opettaisivat kikkailemaan? :)

4

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvä

Jokaisessa hiihtokeskuksessa on opettajia, mutta kuinka taitavia, niin se täytyy kysyä heiltä. Kannattaa myös kysyä, että olisiko siellä lauta seuraa. Jos on, niin sessreihin vaan innolla mukaan. Siellä yleensä neuvotaan toisia, vaikka ei itsekkään hirveän taitavia ole. Skeittailu kesällä on hyvää treenausta lautailuun, myös uimahallissa on kiva hyppiä veteen ponnulta ja opetella hyppyjä siten.

• Kuerkaltio

Tyttärentyttäret, 4v ja 6v, ovat lasketelleet jo laskettelusuksilla. Nyt herännyt kiinnostus lautailuun. Onko mieltä aloittaa kotipihaharjoittelu muovisilla leikkilaudoilla ( Hobby Hillin Snow Fly, Hobbexin Rocko Surfer vai onko tarjollla muitakin ?).Onko ko. laudoista kokemuksia? Tulisiko suoraan aloittaa pienikokoisilla oikeilla laudoilla?

• LumilautailijaNainen
        Kuerkaltio kirjoitti:

Tyttärentyttäret, 4v ja 6v, ovat lasketelleet jo laskettelusuksilla. Nyt herännyt kiinnostus lautailuun. Onko mieltä aloittaa kotipihaharjoittelu muovisilla leikkilaudoilla ( Hobby Hillin Snow Fly, Hobbexin Rocko Surfer vai onko tarjollla muitakin ?).Onko ko. laudoista kokemuksia? Tulisiko suoraan aloittaa pienikokoisilla oikeilla laudoilla?

noilla leikkilaudoilla katkoo vaan jalkansa :D Että suosittelen vuokraamaan laudat ja ottamaan opettaja, halvemmaksi tuleekin kun pistät molemmat samalle opettajalle :)

• wertti08
        Kuerkaltio kirjoitti:

no oikeestaa snow fly kannattaa ostaa se on hyvä ja se liukuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2870
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      357
      2537
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2308
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2282
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1868
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1399
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1392
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1303
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1250
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      9
      1229
    Aihe