Vinkkejä kaivataan;
Etsin Turussa tai lähikunnissa toimivaa pukeutumisneuvojaa/-konsulttia jonka oma koulutus-/ikä mahdollistaa kohtuuhintaisten pukeutumispalveluiden (mahd.esim.kotikaappianalyysi yms.) tarjoamisen aikuiselle 40 normaalikokoiselle naiselle, joka kaipaa piristystä (ja ammattilaisen silmää) omaan pukeutumiseensa. Koska esim. Turun alueella koulutetaan pukeutumisneuvojia, niin ajattelin, että löytäminen olisi helppoakin.... vaan ei ollut.
Pukeutumisneuvoja/-konsultti Turku
miriditzia
1
964
Vastaukset
- Taina S.
Hei. Löysin marraskuisen kirjoituksesi ja voin kyllä auttaa sinua,jos et ole vielä apua löytänyt. Olen raumalainen pukeutumisneuvoja (www.aladossia.fi) ja käynti Turussa ei tuota ongelmia :) Ota yhteyttä mikäli vielä on tarvetta /kiinnostusta asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581087
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746- 8742
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11729
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665