Noniin, taas näitä, älkää hermostuko :)
Mutta, olen ymmärtänyt että rapu ja neitsyt ihan toimii toistensa kanssa?
Entäs sitten kun neitsyen käytös ei ole tippaakaan luonteenomaista,
mitään ei voi tehdä oma- aloitteisesti, hoputtaa saa joka kohdassa,
silti pitäisi olla menossa koko ajan ihan joka paikkaan?
Ja mistään, ei yhtään mistään voi keskustella.
Ongelmia ilmenee niin vastaukset on "emmätiiä", "iha sama", "mm", "jaa"
Ja tämä neitsytmies ei ole mitenkään "vetäytyvä", eli tarkoitan, että on ollut aikoinaan
ihan älytön naistenmies ja on edelleen jokapaikan naurattaja ja odotetu vieras, kaikki tahtoisi kaverikseen.. eli löytyy komeutta ja ns. vaikutusvaltaa.
Rapunainen taasen ei viihdy mitenkään ylipaljon kotona, viihtyy ns. tien päällä,
ja sen takia päätyikin menevän miehen matkaan.
ja vielä, rapunaiselle on menneisyys tärkeä ja viihtyy erittäin hyvin vanhojen kavereidensa seurassa (myös exien, ihan kavereina) ja neitsyt taas tahtoisi oleskella aivan eri porukassa.
Kauhean litanian jälkeen piti kysyä siis, että kuulostaako edes suunnilleen normilta neitsyen käytökseltä vai onko tää tapaus vaan ihan kajahtanut :D
rapu(n)neitsyt(m)
raputartar
2
726
Vastaukset
- ronja28
Tää on kuin suoraan mun elämästä.. Tän rapunaisen ja neitsytmiehen liitto kesti kaikkiaan 13vuotta.
- näitä
otappa noista neitsyeistä selvää, jos olette samankaltaisia kaikkihan saattaa ihan hyvin mennäkin jatkossakin, itse sanon kokemuksesta sen verran että olen ollut samantyyppisessä tilanteessa jonka neitsyen mustasukkaisuus (mitä ei ikinä edes näyttänyt, ennen kun kaikki levisi käsiin) kaatoi lopussa koko homman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983