Noniin, taas näitä, älkää hermostuko :)
Mutta, olen ymmärtänyt että rapu ja neitsyt ihan toimii toistensa kanssa?
Entäs sitten kun neitsyen käytös ei ole tippaakaan luonteenomaista,
mitään ei voi tehdä oma- aloitteisesti, hoputtaa saa joka kohdassa,
silti pitäisi olla menossa koko ajan ihan joka paikkaan?
Ja mistään, ei yhtään mistään voi keskustella.
Ongelmia ilmenee niin vastaukset on "emmätiiä", "iha sama", "mm", "jaa"
Ja tämä neitsytmies ei ole mitenkään "vetäytyvä", eli tarkoitan, että on ollut aikoinaan
ihan älytön naistenmies ja on edelleen jokapaikan naurattaja ja odotetu vieras, kaikki tahtoisi kaverikseen.. eli löytyy komeutta ja ns. vaikutusvaltaa.
Rapunainen taasen ei viihdy mitenkään ylipaljon kotona, viihtyy ns. tien päällä,
ja sen takia päätyikin menevän miehen matkaan.
ja vielä, rapunaiselle on menneisyys tärkeä ja viihtyy erittäin hyvin vanhojen kavereidensa seurassa (myös exien, ihan kavereina) ja neitsyt taas tahtoisi oleskella aivan eri porukassa.
Kauhean litanian jälkeen piti kysyä siis, että kuulostaako edes suunnilleen normilta neitsyen käytökseltä vai onko tää tapaus vaan ihan kajahtanut :D
rapu(n)neitsyt(m)
raputartar
2
808
Vastaukset
- ronja28
Tää on kuin suoraan mun elämästä.. Tän rapunaisen ja neitsytmiehen liitto kesti kaikkiaan 13vuotta.
- näitä
otappa noista neitsyeistä selvää, jos olette samankaltaisia kaikkihan saattaa ihan hyvin mennäkin jatkossakin, itse sanon kokemuksesta sen verran että olen ollut samantyyppisessä tilanteessa jonka neitsyen mustasukkaisuus (mitä ei ikinä edes näyttänyt, ennen kun kaikki levisi käsiin) kaatoi lopussa koko homman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49750
- 68737
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610