Vista kun päivittää sp2:n niin tikku ei toimi enää 3g verkossa ja sama koskee jotain korjauspäivitystä. Mutta kun päivitykset poistaa niin taas pelaa. Tikkuna on huawei 160e
vistan päivitys
vists
3
727
Vastaukset
Luultavasti se Huawei tarvitsee myös uudet ajurit, Windowsin päivitykset rikkovat usein vanhat, niin ajurit kuin sovelluksetkin...
- vists
Mistään ei vaan taida löytyä ajuria........
- Skuuuuu
http://www.elisa.fi/asiakastuki/index.cfm?o=499.00
Tuolta löytyypi jotain softaa. Lataa ensin tuo, asenna Vistan SP2 ja kokeile sen jälkeen poistaa sen vanha versio ja asenna tuo uudempi jonka olet ladannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575