Jaahas, ja taas on onneksi perjantai!

Päivän yksi positiivisista jutuista on että neljän kuukauden kuluttua on jo maaliskuun kuudes eli taas on talvi takana jä tää pimeä aika ohi.

Mitäs teillä tänään syödään? Meillä on vuorossa vaihteeksi tähän syksyn pimeyteen sopivasti keittopäivä, jauhelihaperunakeittoa jonka kaveriksi paistan säpylöitä. Helppoa ja nopsaa ruokaa.

13

180

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.sorsa

katsellut ääk lempis koneeseeni osia, jos kipittelis ostaa vähän potkua lisää, tehokkaaman powerin, saan tehokkaamat muistitkin laiteltua ja parempaa(800mhz muistilla jää jalkoihin ja ei edes jäähdytysripoja muisteissa, mitä koneessa nyt on). Ei viellä varmaksi tietoo mitä syödään, kun tuli työtapaturma eilen ja jäi ottamatta suikaleliha pakkastimesta, ehkä semmoinen perinteinen vegeateria vihanneksia, niitä itse poimittuja pakastealtaasta.

• Tehtiin karvaherran kanssa leppoisa lenkki, nyt se yrittää kertoa tossa että on ihan just ja välittömästi nääntymässä nälkään.

• n.sorsa
        Haukullinen kirjoitti:

Tehtiin karvaherran kanssa leppoisa lenkki, nyt se yrittää kertoa tossa että on ihan just ja välittömästi nääntymässä nälkään.

kamalan mielipiteeenrodun koirien suhteen tuntemattomalta ihmiseltä ei voi ollakkaaan totta, ihminen ei omista edes koiria mutta meitä on turussakin asuviva koirien omistajia moneen lähtöön. Sääli touhua sanon minä hmm

• Myy-Pikkuinen

Niin että...huomenta...

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

lyhyestä virsi kaunis!

Pistäs äänet täysille ennenkuin avaat linkin ja pidä ne täysillä, se karaisee!

http://www.youtube.com/watch?v=0m28oeTE_HI

Itse asiassa tuo oli niin hauska että HUOMENTA!

• Myy-Pikkuinen
        Haukullinen kirjoitti:

Kesäharrastuksiin.Alku on vähän eri aihetta mutta pian pääsevät asiaan:

http://www.youtube.com/watch?v=8Jsy8SXvL-0

No niin, siinäpä oli kunnon pätkä taas vaihteeks! =)))))))))))))))))))))))))))))))

• arkipiru

Totuudet sivulta, mutta väliäkö sillä, kun sen kuitenkin saamme kaikki todistaa huomenna heti aamusta.

• Ai maaliskuu, siitä tulee mieleen et maaliskuunalussa on mulla silmälääkäri... ;))

Vähän on lunta ilmassa ja mittari näyttää nollaa.

Me syödään tänään ja huomena possun paistia ja aurajuustoperunoita...helppoja nuokin.

• Muuttui räntäsateeksi, saas nähdä mitä seuraavaksi kun ollaan lähdössä vähän pihahommiin ennen pimeän tuloa.

• Täytyy yrittää asiat vissiin noin nähdä,mutta koville ottaa,kun kuoriutuu märistä ja kuraisista goretexeistä,koirien sadenutuista ja tahkoo kurat niin koirista kuin vähän itsestäkin :/
      Täällä nyt alkoi se rospuutto,räntää tuli,nyt vettä,ja kura roiskuu jo pelkästä ajatuksesta.

Meillä syödään,sitten kun isäntä saa tehtyä :O) ,paistinpottuja,jotain kasvisjuttua,ihan kunnon hampparin väärää ja sen tekemiä sämpylöitä myös.
      Koirat sitten illalla saa taasen kunnon hirven koivet herkuteltavakseen,ja varmaan roipeannoksetkin,kun pakkanen niitä on pullollaan.

Mites teillä?Kuuluuko noit teillä koirien syysiloihin :) ?

• issu56

No jo on positiivista, kun koko hiton pitkä talvi on vielä edessä... ;).
      Vaan toisaaltaha aika menee varsin nopeesti, joten johan nyt on taas kohta kevät :)).

Meillä syötiin jauhelihasoppaa tänään.
      On mennyt tämä viikko puuhommissa, enkä ole paljon aikaa viitsinyt tuhrata hellan ääressä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe