Ahvenanmaa liputtaa ruotsalaisuuttaan

jokin raja pitää

Valtakunnallinen ohje on liputtaa ruotsalaisuutta Suomenlipulla ?
Minä suosittelen liputuksen jättämistä väliin koska emme ole ruotsalaisia ja toiseksi kunnioitammeko entistä
siirtomaaorjuuttajaamme vain siksi, että Ruotsi riisti ja orjuutti kansaamme?
Jokainen historiaa lukeneet tietävät, mitä kansamme on joutunut kärsimään ruotsalaisten alaisuudessa ollessamme ja vielä tänäkin päivänä he yrittävät kyykyttää kansalaisiamme.
Mikä toinen vähemmistö Suomessa on niin erikoisasemassa mitä suomenruotsalaiset ja he viitsivät vielä
sanoa, että heitä sorretaan Suomessa.
Ahvenanmaan syrjintä suomenkielistä väestöä kohtaan on häpeällistä emmekä hyväksy sitä.

6

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen suomalainen

      ei minun lipputangossa ole kertaakaan liputettu ruottalaisille,eikä lippu nouse nykkään.

    • No me täällä Ahvenanmaalla liputamme ihan omalla lipullamme:)

      • ihan hirveästi

        Onhan siellä virallinen liputus ja siellä liehuu Suomenlippu.


      • ei enää koskaan sinne

        Ahvenanmaa on enempi ruotsalainen mitä oikea ruotsi. Ruotsissahan on jo niin paljon muita kansallisuuksia, että he ovat jo menettämässä ruotsalaisuutensa.
        Suomenruotsalaisuus esittää melkoista propagandaa parhaimmillaan olemalla sorrettu vähemmistö suomessa.
        Jos joku sanoo muuta onko vähemmistö jolla on kaikki edut sorrettu?


      • svensken,.
        ei enää koskaan sinne kirjoitti:

        Ahvenanmaa on enempi ruotsalainen mitä oikea ruotsi. Ruotsissahan on jo niin paljon muita kansallisuuksia, että he ovat jo menettämässä ruotsalaisuutensa.
        Suomenruotsalaisuus esittää melkoista propagandaa parhaimmillaan olemalla sorrettu vähemmistö suomessa.
        Jos joku sanoo muuta onko vähemmistö jolla on kaikki edut sorrettu?

        Varför flyttar ni inte till Åland och börja ändra samhället inifrån,
        att skriva sina dumma insändare i 24 hjälper nog inte så mycket.


      • Ålands pälle 9
        svensken,. kirjoitti:

        Varför flyttar ni inte till Åland och börja ändra samhället inifrån,
        att skriva sina dumma insändare i 24 hjälper nog inte så mycket.

        Ahvenanmaa on ja kuuluu ruotsille suomalaiset eivät kuulu mitenkään itsehallintoa käsittävälle Ahvenanmaalle. Suomenlippu on häpeäksi ruotsalaiselle kulttuurille ja siksi sitä ei saa pitää näkyvillä missään. Suomenlippu kuuluisi polttaa aina itsenäisyyspäivänä jos jollakin semmoinen vielä on olemassa.
        Ahvenanmaan määpäivillä on otettava esille asia jossa lakia muutettaisiin ja koko itsenäisyyspäivä poistettaisiin Ahvenanmaalaisilta koska se ei liity mitenkään heihin.
        myös suomenlipun hallussa pidosta pitäisi säätää rikesakkoa 500 euroa tai kuritushuonetuomiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3230
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1715
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1657
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1525
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1345
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1073
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe