Tahko/ Pehkubaari

Sakke980

Soitin tänään Pehkubaariin ja isoksi harmikseni sain kuulla, että after ski on nyt sitten historiaa siellä paikassa. Siellä tullaan kyllä järjestämään after ski, mutta musiikki soi hiljemmalla ja pöydillä ei enää tanssita, eli siis suoraan sanoen täyttä pas...

Syynä tähän oli se, että viime vuonna kävijöistä oli ollut 70% liikkellä jalan ja siihen piti saada muutos rinne turvallisuuden vuoksi. Että sillä tavalla... Pitäisiköhän varata mökki suoraan leviltä vai odottaisiko, että pehkussa homma EHKÄ muuttuisi

6

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teukka82

      on kyllä suurenluokan pettymys jos näin on. on tullut käytyä viimeset 7vuotta tahkolla melkeinpä hyvän after-skin takia. miksi pitää pilata hyvä juttu? jos haluaa rauhallista afteria ,ni voi mennä vaikka rukan pisteeseen juomaan skumppaa pikkurilli pystyssä. täytyy varmaan vielä tänä vuona käydä kattoo tilanne ja suunnata katseet levin tai åren suuntaan jos menot tahkolla on haudattu.

    • Rasputin

      suomen parhaat after skiit napapiirin tällä puolen ja ne pitää lopetta... en ymmärrä! Tekisivät sitten jonkun polun tai rappuset tai jotain sinne. Itse kun viime keväänä kävin pehkussa niin kyllä siellä suurimmalla osalla oli monot jalassa, tuskin niissä on sinne ylös kävelty.

    • Pikku gyy

      elvistely loppuu, ollaan niiiiiiiiiiiiin skimppa mammaa ja paappaa kun saan yhden minttukaakaon ja sitten pöydälle pönöttämään paukka koivupienen ja tahtiin karjumaan mustat kyrvät ja ruskea paska,,,

      • BöDe28

        Niin no, pikku gayllehän oli jo tuonne rukalle varattu se skumppa pullo ja pikkurilli pystyyn. Jos ei osaa pitää hauskaa niin syytön olen siihen. Mielelläni laulelisin tänäkin talvena mustista kyrvistä ja ruskeista paskoista


      • Isompi Byy
        BöDe28 kirjoitti:

        Niin no, pikku gayllehän oli jo tuonne rukalle varattu se skumppa pullo ja pikkurilli pystyyn. Jos ei osaa pitää hauskaa niin syytön olen siihen. Mielelläni laulelisin tänäkin talvena mustista kyrvistä ja ruskeista paskoista

        loppuu, on se niin koomista kun yritetään olla niin iloisia ja TOOOOsi hauskoja rynkyttämällä pöytiä monot jalassa, samalla hieman naapurin pirkolle vinkkiä jos vilsaa vilauttais illan kähmyssä,,,


      • BöDe28
        Isompi Byy kirjoitti:

        loppuu, on se niin koomista kun yritetään olla niin iloisia ja TOOOOsi hauskoja rynkyttämällä pöytiä monot jalassa, samalla hieman naapurin pirkolle vinkkiä jos vilsaa vilauttais illan kähmyssä,,,

        Taitaapa olla Isompi byy sama jeppe kuin pienempikin... :) Ei pidä tuohtua ja olla onneton jos sinulle ei sitä vilsaa olla vilauteltukaan. Näitä tiukkaniskojen aftereita on jo muut paikat pullollaan, niin jätettäisiin edes tämä yksi kunnollinen vielä henkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe