Navigon akku tyhjenee?

TDaali

Ostin Navigon 2110 Max laitteen toukokuussa ja akku tyhjenee offline tilassa (sammutettuna).

Laite on ollut kaksi kertaa huollossa ja sanovat että laitteessa ei ole mitään vikaa, pyytävät painamaan virtakatkaisijaa 10 sek tai resetoimaan laitteen.
Painan katkaisijaa 10sekuntia joka kerta mutta akku on tyhja parin päivän päästä, resetointiakin olen kokeillut ilman vaikutusta. (asetukset vaan häipyy)

Onko muilla Navigon käyttäjillä vastaavia kokemuksia?

Kiitos kommenteista.

Daali

10

1664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      Mulla navigon 2100 Max ollut reilun vuoden ja akku tyhjenee sammutettunakin parissa päivässä, muutenkaan tuo akku ei kestä käytössä kuin vajaan 3tuntia, tuolla laatikossa on vanha Garmin C310 ollut monet kuukaudet ja lataus näyttää vieläkin täyttä, että kyllä on huono tuo akku Navigonissa!

      • TDaali

        huollosta ilmoitettiin taas että resetoi laite....jos se ei auta niin asialle ei voi mitään tehdä....

        stand by tilassa akun tyhjeneminen on siis ominaisuus.
        laitetta ei saa siis pois päältä.

        jos sen olisin ostaessa tiennyt niin olisi jäänyt ostamatta.

        toinen huono ominaisuus on että satelliittien löytyminenkin kestää melko kauan.


      • surkea akku
        TDaali kirjoitti:

        huollosta ilmoitettiin taas että resetoi laite....jos se ei auta niin asialle ei voi mitään tehdä....

        stand by tilassa akun tyhjeneminen on siis ominaisuus.
        laitetta ei saa siis pois päältä.

        jos sen olisin ostaessa tiennyt niin olisi jäänyt ostamatta.

        toinen huono ominaisuus on että satelliittien löytyminenkin kestää melko kauan.

        Samanlaisia ongelmia on myös 8110 mallissa. Huollossakin laite kävi mutta vika on ja pysyy.


      • Onslow
        surkea akku kirjoitti:

        Samanlaisia ongelmia on myös 8110 mallissa. Huollossakin laite kävi mutta vika on ja pysyy.

        Ainakin tuossa 2100max laitteessa on tuo virtanappula lähes hipaisunappula ja virta menee hyvin usein päälle vahingossa .


      • Horhe99
        Onslow kirjoitti:

        Ainakin tuossa 2100max laitteessa on tuo virtanappula lähes hipaisunappula ja virta menee hyvin usein päälle vahingossa .

        Noihin muuten voi vaihtaa itekin akun. Tiijä sitten onko apua jos ne on uudesta asti ollut huonoja ne akut. Vaihtoakkuja voi ostaa esim Akkukaupasta.
        http://www.akkukauppa.com/navigaattorit/suosituimmat/navigon.html


    • RAPUMIES7

      Tuli ostettua Navigon 1300 ja siinkin akku tyhjenee itsestään, kävin liikessä siit puhumassa
      vastauskin tuli laita se johdonpäähän tai osta verkkolaite.
      Nyt olen päättänyt kun siin lukee vaihtoikeus on näillä laitteella valmistajan
      sivuolla ja käyttöopas netissä luulin ensin että on vanhakone myyty tiedä sit mikä on
      Huijausta viel hintaakin oli 134 ekkuu perk.....

      • Navigon mies

        Mulla on tuollanen 4310 MAX Navigonilta, ja eipä ole akun kestossa kauheasti kehumista, itse aina käytän autossa sitä autolaturia siinä, muuten ei kannata pidemmälle lähtee. Onneks sentään oli se autolaturi siinä paketissa meikäläisellä ainakin mukana. Vähän yllätyksenä tuli itelle tää Navigonin akun kesto, kun ei tullut kyseiseen laitteeseen kauheasti ennen ostoa tutustuttua. Kyllähän tää laite perille opastaa ja reitin näyttää, mutta jotain puutteitakin on, juuri tuo mainittua akun kesto..


    • Navigon 7210

      joo Navigon 7210 ei tullut montaa kertaa käytettyä ja nyt ei käynnisty. satelliitin haku oli miltei jatkuvaa, osoitteiden naputtelu työn ja tuskan takana. kun sitten soitin asiakaspalveluun alettiin kyselemään : josko takuu rauennut ei asia oikeastaan enää heille kuulu? kuitenkin vaivalloisesti sain neuvoja vaan eivät auttaneet. tilasin uuden akun kun tuumin että josko navigaattori pakkasessa ollessaan saanut tyhjään akkuun vaurioita? vesilintuun heittäkää kaikki Navigonit sanoon minä!
      TOM TOM SE OLLA PITÄÄ!!!

    • et sillei joo

      Ei auta uudet akut kun laitteessa on virrat päällä sammutettunakin.

      • navikaattorimies

        Tehkää poijat niin kuin minä tein. Purin laitteen sen verran, että asensin siihen akun plus-johtoon kytkimen, eipä tyhjene akku joutenpäiten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe