3 hiirtä hyvään kotiin!

hiirut

Hei!

Annettaisiin 3 hiirtä allergian takia hyvään kotiin! Hiiristä 2 ovat tyttöjä ja 1 poika. Tytöt ovat väriltään blue: ita ja poika bone. Ikää kaikilla n. 2kk. Ovat erilinjoista. Kun laittelet viestiä, voisitko kertoa vähän millaiseen perheeseen ja käyttöön ovat tulossa? :) Pojan mukaan saa omatekoisen muoviboksin, vähän flätin oloinen. Mukaan voi ostaa/( ehdottaa vaihtotavaroita) isohkon dunan, ei mikään kaunotar, mutta pitää hiirut kuitenkin sisällä. Dunan mukaan tulisi ainakin juomapullo ja iso puinen mökki, jossa tytöt tykkäävät olla. :) Mieluiten nouto, mutta voidaan tuoda esim, Helsinkiin, tähän lähelle ehdota!

Ota yhteyttä tähän alle tai sähköpostiin!

4

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grima

Voisin olla kiinnostunut hiiristä js eivät ole vielä menneet. Minulla on asumus jo valmiina ja kokemusta jyrsijöistä. Hiiret tulisivat lemmikeiksi ja saattaisin teettää pari poikuetta. Asun helsingissä. Minulle voi laittaa viestiä [email protected]

• Cherubno
    • haluasin ostaa...

Onko teillä viellä niitä kolmea hiirtä?Me olisimme ostamassa hiiriä ja näin tämän ilmoituksen.Meillä hiiristä tulisi ihan tavallisia lemmikkihiiriä.Hiiret saisivat myös tietenkin kulkea vapaana (valvotussa tilassa)!Olemme 12 mutta annamme toisen vanhemman numeron ja yhteystiedot.Ilmoittele myös gmailiin: [email protected] [äitin gmail)

• Marika1968

Hei! Vieläkö hiiret ovat saatavilla? Itselläni on aikaisempaa kokemusta hiiristä. Hiiret pääsisivät hyvään ja huolehtivaan kotiin. Hiirille on valmiina 200 litrainen terraario ym tarvittavat tarvikkeet, vain hiiret puuttuvat. Ota yhteyttä: Marika Korkeakoski p.0466538200 jos sopivaa kotia ei ole vielä löytynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      258
      2707
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      104
      1656
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      206
      1279
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe