Tein Illustratorilla yksinkertaisen kuvan, jonka tallensin pdf-tiedostoksi painatusta varten. Alkuperäisen kuvan, johon tuli kasvot - muokkasin Photoshopilla, eli poistin siitä taustat jättäen pelkät kasvot kuvaan. Lopputausta oli siis läpinäkyvä ja tallensin sen Tif-muotoon.
Tif-kuvan toin Illustratoriin ja muunsin sen Live-trace työkalulla vektorigrafiikkamuotoon. Asetin kuvan sitten vektorigrafiikkatähden päälle ja kaikki näytti hyvälle.
Tähti oli siis kuvan alla taustana ja kuva oli tähden päälle kuten sen olin tarkoittanutkin.
Pdf-liite näytti vielä kuvan kuten pitääkin painotalossakin, mutta kun käteeni lyötiin valmis t-paita, niin lopputulos oli pettymys. Tähden päällä oli muokkaamani kasvokuva, johon oli ilmestynyt valkoinen tausta ja tähdestä näkyi hyvä jos muutama sakara sieltä alta.
Missä mentiin pieleen? Oma osaaminen Illustratorista on vielä aika vähäistä ja tässä nyt tuli opittua taas jotain kantapään kautta. Onko jollain kertoa infoa tästä.
Illustrator ja ongelma painatuksessa
vöödi
1
268
Vastaukset
- ------------
Sulla on ilmeisimmin ollut valkoinen pohja, ei läpinäkyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785266
- 1253624
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413486- 513104
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72329- 242111
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4251654Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588