Kuvaus: 2 desin vaalea lasi jonka pinnassa "kullasta" tehtyjä ornamenttejä.
Meidän kynttilät ostettu Robbarista (Tarmola)
ÄLKÄÄ POLTTAKO KYNTTILÄÄ LOPPUUN SEN OMASSA PURKISSA!!!!
Meillä hajosi poksahduksella lasi jossa ko. kaupan kynttilä! Onneksi olitiin lähellä ja selvittiin säihkäyhdyksellä!
-S-
TODELLA VAARALLISET KYNTTILÄT...
19
561
Vastaukset
- ewr
Tee ilmoitus maahantuojalle ja kaupalle!
- henkselit on hyvät
Tuskin Robbari on niitä valmistanut. Robbari on hyvä butiiki
- -S-
Suurin osa aikuisista tietä missä käy ostoksilla ja mitä sieltä ostaa. Tuskin Robbari on ainoa (vaikka hyvä butiikki onkin) kauppa josta noita saa. Ja tuskin Robbari (vaikka hyvä butiikki onkin) niitä itse valmista. Tai mistä sen voi tietää, Robbari on hyvä butiikki! K.o. kynttilät ei hyviä!
- kebana
-S- kirjoitti:
Suurin osa aikuisista tietä missä käy ostoksilla ja mitä sieltä ostaa. Tuskin Robbari on ainoa (vaikka hyvä butiikki onkin) kauppa josta noita saa. Ja tuskin Robbari (vaikka hyvä butiikki onkin) niitä itse valmista. Tai mistä sen voi tietää, Robbari on hyvä butiikki! K.o. kynttilät ei hyviä!
onko suomalaiset unohtanut miten tulta käsitellään ei ole kuin 50 vuotta kuin päreet paloi seinän raossa.
- butiikki ja butiikki
-S- kirjoitti:
Suurin osa aikuisista tietä missä käy ostoksilla ja mitä sieltä ostaa. Tuskin Robbari on ainoa (vaikka hyvä butiikki onkin) kauppa josta noita saa. Ja tuskin Robbari (vaikka hyvä butiikki onkin) niitä itse valmista. Tai mistä sen voi tietää, Robbari on hyvä butiikki! K.o. kynttilät ei hyviä!
.."vaikka hyvä butiikki". Ärsyttävää mainontaa. Robbarin pitäis laittaa heti ilmoitus lehteen vaarallisista kynttilöistä! Niin kuuluu kunnollisen kmauppiaan tehdä.
- Alliaz
butiikki ja butiikki kirjoitti:
.."vaikka hyvä butiikki". Ärsyttävää mainontaa. Robbarin pitäis laittaa heti ilmoitus lehteen vaarallisista kynttilöistä! Niin kuuluu kunnollisen kmauppiaan tehdä.
Jospa ei Robbariin ole tullut reklamaatiota kyseisistä kynttilöistä? Sen takia tässä kehoittikin joku ilmoittamaan kaupalle. Voihan toki olla että kynttilän lasissa on ollut ihan pieni särö jo valmiiksi (esim. kuljetuksessa tullut) jonka takia kynttilän lasi sitten poksahti kun kuumeni riittävästi.
- Robbari asiakas
butiikki ja butiikki kirjoitti:
.."vaikka hyvä butiikki". Ärsyttävää mainontaa. Robbarin pitäis laittaa heti ilmoitus lehteen vaarallisista kynttilöistä! Niin kuuluu kunnollisen kmauppiaan tehdä.
Jos asiakas on ilmoittanut kyttilöistä myyjälle eli Robin Hood tavaratalolle, niin silloin siitä tulee hyvä kauppa, kun ne varoittavat muita kynttilöiden ostajia kyseisestä tuotteesta. Tai vetävät sen pois myynnistä kokonaan.
Jos Robbari jatkaa vain myyntiä euron kiilto silmissä, niin silloin se ei ole hyvä kauppa.
Mutta, jos kukaan ei tee ilmoitusta vaan haukkuu/varoittaa tuotteesta vain täällä. Ei voi kauppias paljoa tehdä, jos ei itse käyt täällä lukemassa. Silloin Robbari jatkaa myyntiä jo kohta räjähtää uusi kynttilä. Palaako samalla pöytä, verhot, koko asunto...niin luetaan Uusimaasta. Silloin iso moraalinen vastuu on ihmisen joka on ensimmäisenä todennut kynttiät vaaralliseksi eikä tehnyt mitään. Joten ketjun eka reklamoi myyjää, HETI. - -S-
Robbari asiakas kirjoitti:
Jos asiakas on ilmoittanut kyttilöistä myyjälle eli Robin Hood tavaratalolle, niin silloin siitä tulee hyvä kauppa, kun ne varoittavat muita kynttilöiden ostajia kyseisestä tuotteesta. Tai vetävät sen pois myynnistä kokonaan.
Jos Robbari jatkaa vain myyntiä euron kiilto silmissä, niin silloin se ei ole hyvä kauppa.
Mutta, jos kukaan ei tee ilmoitusta vaan haukkuu/varoittaa tuotteesta vain täällä. Ei voi kauppias paljoa tehdä, jos ei itse käyt täällä lukemassa. Silloin Robbari jatkaa myyntiä jo kohta räjähtää uusi kynttilä. Palaako samalla pöytä, verhot, koko asunto...niin luetaan Uusimaasta. Silloin iso moraalinen vastuu on ihmisen joka on ensimmäisenä todennut kynttiät vaaralliseksi eikä tehnyt mitään. Joten ketjun eka reklamoi myyjää, HETI.Vien kyllä kynttilän siihen kauppaan takaisin ja reklamoin. Siitä voitte olla varmoja! Ihan nousi pala kurkkuun seuraavana päivänä kun hoksattiin kuinka lähellä onnettomuutta oltiin.
TIEDOKS KAIKILLEI: HUOMENNA (maanantaina 9.11.2009) VIEN sirpaleet kauppaan ja ilmoitan mitä kauppaan mitä tapahtui. Ilmoitan huomenna palstalle miten kauppa reagoi.
ps. en itse pidä ko. kauppaa niin hyvänä mutta nimim. "henkselit on hyvät" pitää. - se edellinen
Totta kai luulin, että Robbarin takahuoneessa on pieni kynttilätehdas, jossa pienet tontut valmistaa näitä ja muitakin kynttilöitä meille poltettavaksi. Siellä on myös pahoja pikku tonttuja, jotka sabotoivat näiden hyvien pikkutonttujen tekemiä tuikkusia.
Totta kai tästä on ilmoitettava kaupalle, jotta tietävät reagoida. He voivat sitten vetää tuotteen pois tai tehdä maahantuojalle ilmoituksen. LUOJA... - voi luoja
kebana kirjoitti:
onko suomalaiset unohtanut miten tulta käsitellään ei ole kuin 50 vuotta kuin päreet paloi seinän raossa.
Siksipä ei koskaan ollut tulipaloja ennen muinoin. IKINÄ! Ei palanut puoli kaupunkia missään, eikä koskaan sattunut katastrofeja, jossa meni kaikki. Koska ennen osattiin käsitellä tulta, nykyään ei.
- 17+4=174
voi luoja kirjoitti:
Siksipä ei koskaan ollut tulipaloja ennen muinoin. IKINÄ! Ei palanut puoli kaupunkia missään, eikä koskaan sattunut katastrofeja, jossa meni kaikki. Koska ennen osattiin käsitellä tulta, nykyään ei.
Porvoo on poltettu varomattoman tulenkäsittelyn seurauksena.
- edellinen
17+4=174 kirjoitti:
Porvoo on poltettu varomattoman tulenkäsittelyn seurauksena.
Elä ny. Ihanko oikiasti. Ei kai vain ennen muinoin. Koska ennen ihmiset osasi käsitellä tulta! Juurihan se tehtiin selväksi aiemmin.
- 2 ekun kynttilä
se edellinen kirjoitti:
Totta kai luulin, että Robbarin takahuoneessa on pieni kynttilätehdas, jossa pienet tontut valmistaa näitä ja muitakin kynttilöitä meille poltettavaksi. Siellä on myös pahoja pikku tonttuja, jotka sabotoivat näiden hyvien pikkutonttujen tekemiä tuikkusia.
Totta kai tästä on ilmoitettava kaupalle, jotta tietävät reagoida. He voivat sitten vetää tuotteen pois tai tehdä maahantuojalle ilmoituksen. LUOJA...Kahvit näppäimistölle! Tää oli ihan paras viesti xD
- 1+3=13
edellinen kirjoitti:
Elä ny. Ihanko oikiasti. Ei kai vain ennen muinoin. Koska ennen ihmiset osasi käsitellä tulta! Juurihan se tehtiin selväksi aiemmin.
Suurin palo vuonna 1760 sai alkunsa erään porvoolaisemännän kalakeitosta. Edellä mainittu lause on kopioitu Wikipedian tiedostoista.
- edellinen
1+3=13 kirjoitti:
Suurin palo vuonna 1760 sai alkunsa erään porvoolaisemännän kalakeitosta. Edellä mainittu lause on kopioitu Wikipedian tiedostoista.
En tiedä kuinka nuori olet, joten sanon tämän nätisti. Hae wikipediasta hakusanalla "sarkasmi".
- 17+14=1714
Kynttilöitä ei saakaan jättää vartioimatta ikinä.
- -S-
Tuote lähetetään maahantuojalle ja sit tehdään päätös sen kohtalosta...
- Robbarin asiakas
-S- kirjoitti:
Tuote lähetetään maahantuojalle ja sit tehdään päätös sen kohtalosta...
Hieno juttu ja olet osuutesi hoitanut.
Toivottavasti ne pikku tontut (varmaan virolaisia,thaimaalaisia...)siellä takahuoneen kynttilä pajassa eivät nyt jää työttömiksi. Toivottavasti ovat huomanneet, että Mannerheinkadulla on ihan oikea kynttiläpaja ja pääset sinne :). Mutta miten erotetaan nämä sabotaasi tontut? Apuva, nyt ahdistaa... - kaamos-innovaatio
Robbarin asiakas kirjoitti:
Hieno juttu ja olet osuutesi hoitanut.
Toivottavasti ne pikku tontut (varmaan virolaisia,thaimaalaisia...)siellä takahuoneen kynttilä pajassa eivät nyt jää työttömiksi. Toivottavasti ovat huomanneet, että Mannerheinkadulla on ihan oikea kynttiläpaja ja pääset sinne :). Mutta miten erotetaan nämä sabotaasi tontut? Apuva, nyt ahdistaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683