10 kg tullut kahdessa viikossa!

laiskakjhnkj

niin joka päivä syön suunnilleen näin

kello 18 jälkeen yleensä: popcornia noin 3-6 pussia, sipsiä 350g, karkkia 500g ja pakastepizzoja noin 750g.
mulla on bedin lisäksi masennuslääkkeet jotka on mun mieleste pahentanut tilannetta. hirvee voimaton olo koko ajan. jos en syö niin yleensä loppuajan nukun-. lääkäri ei ala vaihtaan lääkkeitä kun olen vasta kolme kuukautta syönyt.

10

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susajjjjjjjjjjjjjjjj

      Mulla tullu 4 päivässä 7 kiloo :/ osa kyllä nestettä mut kyllä siinä on rasvaakin seassa joten tiedän tunteen.. voimia sulle!!

      • regregg

        millä määrällä ruokaa saa painoa lisää 7 kg/4 pvässä ? :oo


      • pää kylmänä

        7 kg neljässä (4) päivässä ...............täysin mahdotonta!

        Jotenkin nämä anorektikot / bulimikot / lihojat tms. "luulevat liikoja" mitä on todellisuus.

        Palatkaapa "maan pinnalle" niin voi helpottaa !


      • susajjjjjjjjjjjjjjjj
        pää kylmänä kirjoitti:

        7 kg neljässä (4) päivässä ...............täysin mahdotonta!

        Jotenkin nämä anorektikot / bulimikot / lihojat tms. "luulevat liikoja" mitä on todellisuus.

        Palatkaapa "maan pinnalle" niin voi helpottaa !

        niin kuin sanoin niin osa on kyllä nesteitä. voin toki yrittää palata maan pinnalle.

        mitä mä sit söin oli
        400g sipsejä
        500g suklaata
        iso suklaakakku omatekoinen
        porkkanapiirakkaa¨
        jäätelöä
        leipää pussillinen ja päällysteet juustoo ja makkaraa
        uunimakkaraa ja perunasalaattia
        hernekeittoa
        mummolla perusruokaannos ja isänpäivä kahviherkut
        lettuja ja hilloa
        shellillä hampurilaisateria
        spagettia ja jauhelihakastiketta
        perunamuussia ja broilerkastiketta
        4 saarioisen pitsaa

        tossa nyt kaikki mitä muistan mut varmaan jäi jtn mainitsematta. noista niitä kiloja kertyy joista TIEDOSTAN et on nesteitäkin tullut.


      • triinutii
        susajjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        niin kuin sanoin niin osa on kyllä nesteitä. voin toki yrittää palata maan pinnalle.

        mitä mä sit söin oli
        400g sipsejä
        500g suklaata
        iso suklaakakku omatekoinen
        porkkanapiirakkaa¨
        jäätelöä
        leipää pussillinen ja päällysteet juustoo ja makkaraa
        uunimakkaraa ja perunasalaattia
        hernekeittoa
        mummolla perusruokaannos ja isänpäivä kahviherkut
        lettuja ja hilloa
        shellillä hampurilaisateria
        spagettia ja jauhelihakastiketta
        perunamuussia ja broilerkastiketta
        4 saarioisen pitsaa

        tossa nyt kaikki mitä muistan mut varmaan jäi jtn mainitsematta. noista niitä kiloja kertyy joista TIEDOSTAN et on nesteitäkin tullut.

        paljonko mahdat painaa? ja kuinka pitkä olet?


      • ksea
        triinutii kirjoitti:

        paljonko mahdat painaa? ja kuinka pitkä olet?

        Minkä nimisiä lääkkeitä syöt? Mulla oli joskus Remeron, söin sitä ehkä kuukauden pari ja lihoin joku 20kiloa. Myös Efexor sai minut lihoamaan, tosin hitaammin. Moni masennuslääke saa aikaan ahmimista. Jos tuo ei lopu pian niin lopeta lääkkeet sanoi lääkäri mitä vain! Ei nekään aina oikeassa ole.


      • serotiaani
        ksea kirjoitti:

        Minkä nimisiä lääkkeitä syöt? Mulla oli joskus Remeron, söin sitä ehkä kuukauden pari ja lihoin joku 20kiloa. Myös Efexor sai minut lihoamaan, tosin hitaammin. Moni masennuslääke saa aikaan ahmimista. Jos tuo ei lopu pian niin lopeta lääkkeet sanoi lääkäri mitä vain! Ei nekään aina oikeassa ole.

        kihoin cynbaltalla 60 kiloo meni hampaat,sun muut.lopetin asteittain,en kert.lekurille.lopettakaa ne serotiinit ym.jos paniikkia pyytäkää propralia.puhumalla kaikkien mahd.ihm.kanssa huomaa,ettei tarvii niitä.mä en vaan tiedä nyt miten saan noi kilot pois kun meni selkä,maksa.ymm.onks neuvoi.


      • khghgkkhg
        serotiaani kirjoitti:

        kihoin cynbaltalla 60 kiloo meni hampaat,sun muut.lopetin asteittain,en kert.lekurille.lopettakaa ne serotiinit ym.jos paniikkia pyytäkää propralia.puhumalla kaikkien mahd.ihm.kanssa huomaa,ettei tarvii niitä.mä en vaan tiedä nyt miten saan noi kilot pois kun meni selkä,maksa.ymm.onks neuvoi.

        Remeron on kyllä kauhea lääke varsinkin henkilölle kuten minä, jolla on ahmimistaipumus. Olin jo lopettanut ahmimisen, kun aloitin remeronin. Nyt sitten on tullut plussaa 30 kilon verran.

        Jos ei ole jo etukäteen mieli maassa niin eiköhän se sitten ole maassa kun on kymmeniä kiloja enemmän painoo. Syö masennuslääkkeitä tai ei. Ilmeisesti SSRI lääkkeiden pitäisi laskee ruokahalua ja siten laihduttaa. Olen syönyt cipralexia tuon remeronin kanssa. mut ei mitään sellaista ole ollut havaittavissa.


      • kohta hampaaton?
        serotiaani kirjoitti:

        kihoin cynbaltalla 60 kiloo meni hampaat,sun muut.lopetin asteittain,en kert.lekurille.lopettakaa ne serotiinit ym.jos paniikkia pyytäkää propralia.puhumalla kaikkien mahd.ihm.kanssa huomaa,ettei tarvii niitä.mä en vaan tiedä nyt miten saan noi kilot pois kun meni selkä,maksa.ymm.onks neuvoi.

        Mitä tarkoitat että meni hampaat? Lääkekö sen aiheutti??? Vai ahmiminen?


      • mitä mitä
        serotiaani kirjoitti:

        kihoin cynbaltalla 60 kiloo meni hampaat,sun muut.lopetin asteittain,en kert.lekurille.lopettakaa ne serotiinit ym.jos paniikkia pyytäkää propralia.puhumalla kaikkien mahd.ihm.kanssa huomaa,ettei tarvii niitä.mä en vaan tiedä nyt miten saan noi kilot pois kun meni selkä,maksa.ymm.onks neuvoi.

        Mitä tarkotat että meni maksa? Lääkkeistäkö vai ahmimisesta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1156
    Aihe