niin joka päivä syön suunnilleen näin
kello 18 jälkeen yleensä: popcornia noin 3-6 pussia, sipsiä 350g, karkkia 500g ja pakastepizzoja noin 750g.
mulla on bedin lisäksi masennuslääkkeet jotka on mun mieleste pahentanut tilannetta. hirvee voimaton olo koko ajan. jos en syö niin yleensä loppuajan nukun-. lääkäri ei ala vaihtaan lääkkeitä kun olen vasta kolme kuukautta syönyt.
10 kg tullut kahdessa viikossa!
10
1487
Vastaukset
- susajjjjjjjjjjjjjjjj
Mulla tullu 4 päivässä 7 kiloo :/ osa kyllä nestettä mut kyllä siinä on rasvaakin seassa joten tiedän tunteen.. voimia sulle!!
- regregg
millä määrällä ruokaa saa painoa lisää 7 kg/4 pvässä ? :oo
- pää kylmänä
7 kg neljässä (4) päivässä ...............täysin mahdotonta!
Jotenkin nämä anorektikot / bulimikot / lihojat tms. "luulevat liikoja" mitä on todellisuus.
Palatkaapa "maan pinnalle" niin voi helpottaa ! - susajjjjjjjjjjjjjjjj
pää kylmänä kirjoitti:
7 kg neljässä (4) päivässä ...............täysin mahdotonta!
Jotenkin nämä anorektikot / bulimikot / lihojat tms. "luulevat liikoja" mitä on todellisuus.
Palatkaapa "maan pinnalle" niin voi helpottaa !niin kuin sanoin niin osa on kyllä nesteitä. voin toki yrittää palata maan pinnalle.
mitä mä sit söin oli
400g sipsejä
500g suklaata
iso suklaakakku omatekoinen
porkkanapiirakkaa¨
jäätelöä
leipää pussillinen ja päällysteet juustoo ja makkaraa
uunimakkaraa ja perunasalaattia
hernekeittoa
mummolla perusruokaannos ja isänpäivä kahviherkut
lettuja ja hilloa
shellillä hampurilaisateria
spagettia ja jauhelihakastiketta
perunamuussia ja broilerkastiketta
4 saarioisen pitsaa
tossa nyt kaikki mitä muistan mut varmaan jäi jtn mainitsematta. noista niitä kiloja kertyy joista TIEDOSTAN et on nesteitäkin tullut. - triinutii
susajjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:
niin kuin sanoin niin osa on kyllä nesteitä. voin toki yrittää palata maan pinnalle.
mitä mä sit söin oli
400g sipsejä
500g suklaata
iso suklaakakku omatekoinen
porkkanapiirakkaa¨
jäätelöä
leipää pussillinen ja päällysteet juustoo ja makkaraa
uunimakkaraa ja perunasalaattia
hernekeittoa
mummolla perusruokaannos ja isänpäivä kahviherkut
lettuja ja hilloa
shellillä hampurilaisateria
spagettia ja jauhelihakastiketta
perunamuussia ja broilerkastiketta
4 saarioisen pitsaa
tossa nyt kaikki mitä muistan mut varmaan jäi jtn mainitsematta. noista niitä kiloja kertyy joista TIEDOSTAN et on nesteitäkin tullut.paljonko mahdat painaa? ja kuinka pitkä olet?
- ksea
triinutii kirjoitti:
paljonko mahdat painaa? ja kuinka pitkä olet?
Minkä nimisiä lääkkeitä syöt? Mulla oli joskus Remeron, söin sitä ehkä kuukauden pari ja lihoin joku 20kiloa. Myös Efexor sai minut lihoamaan, tosin hitaammin. Moni masennuslääke saa aikaan ahmimista. Jos tuo ei lopu pian niin lopeta lääkkeet sanoi lääkäri mitä vain! Ei nekään aina oikeassa ole.
- serotiaani
ksea kirjoitti:
Minkä nimisiä lääkkeitä syöt? Mulla oli joskus Remeron, söin sitä ehkä kuukauden pari ja lihoin joku 20kiloa. Myös Efexor sai minut lihoamaan, tosin hitaammin. Moni masennuslääke saa aikaan ahmimista. Jos tuo ei lopu pian niin lopeta lääkkeet sanoi lääkäri mitä vain! Ei nekään aina oikeassa ole.
kihoin cynbaltalla 60 kiloo meni hampaat,sun muut.lopetin asteittain,en kert.lekurille.lopettakaa ne serotiinit ym.jos paniikkia pyytäkää propralia.puhumalla kaikkien mahd.ihm.kanssa huomaa,ettei tarvii niitä.mä en vaan tiedä nyt miten saan noi kilot pois kun meni selkä,maksa.ymm.onks neuvoi.
- khghgkkhg
serotiaani kirjoitti:
kihoin cynbaltalla 60 kiloo meni hampaat,sun muut.lopetin asteittain,en kert.lekurille.lopettakaa ne serotiinit ym.jos paniikkia pyytäkää propralia.puhumalla kaikkien mahd.ihm.kanssa huomaa,ettei tarvii niitä.mä en vaan tiedä nyt miten saan noi kilot pois kun meni selkä,maksa.ymm.onks neuvoi.
Remeron on kyllä kauhea lääke varsinkin henkilölle kuten minä, jolla on ahmimistaipumus. Olin jo lopettanut ahmimisen, kun aloitin remeronin. Nyt sitten on tullut plussaa 30 kilon verran.
Jos ei ole jo etukäteen mieli maassa niin eiköhän se sitten ole maassa kun on kymmeniä kiloja enemmän painoo. Syö masennuslääkkeitä tai ei. Ilmeisesti SSRI lääkkeiden pitäisi laskee ruokahalua ja siten laihduttaa. Olen syönyt cipralexia tuon remeronin kanssa. mut ei mitään sellaista ole ollut havaittavissa. - kohta hampaaton?
serotiaani kirjoitti:
Mitä tarkoitat että meni hampaat? Lääkekö sen aiheutti??? Vai ahmiminen?
- mitä mitä
serotiaani kirjoitti:
Mitä tarkotat että meni maksa? Lääkkeistäkö vai ahmimisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015