Tätiyleisö...

Annu.

Katselin tuossa Yoy Tubesta erästä Jarin lavaesiintymistä ja kyllä ällötti kun siellä vanhat ja rupsahtaneet täti-ihmiset osapuilleen repivät Jaria jalasta alas lavalta ja ojentelivat käsiään saadakseen koskettaa Jaria ja kirkuivat. Hyi hitto. "Ja vanhakin jo nuortuu..."
Itsekin olen jo viisikymppinen ja tykkään Jarin musiikista mutta en enää Jarista kovinkaan paljon. Silloin tangokuninkuusvuosien aikoihin pidin kovastikin mutta nyt on kyllä ääni huonontunut ja vaatteet jääneet pieniksi, joten mieluummin kuuntelen kuin katselen. Mutta tuo fanittaminen eräiden ihmisten kohdalla hipoo sairautta.

3

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oulutar

      Minäkin katoin eilen youtubesta Jarin videoita ja oli kiva kattoa myös se kun hän voitti tangokuninkuuden. Muistin kyllä että olin kattonut sen kilpailunkin, mutta se ei ollut jäänyt kovin hyvin mieleen. Oli se niin söötti ja totinen vielä silloin, jännitti tietenkin ja siksi itku tuli kun viimein voitti. Minä "rakastuin" Jariin vasta myöhemmin, oikeestaan sillon kolahti kun katoin Veijarin vuosi -videon. Siitä lähtien olen fanittanut häntä, en muuten koskaan ole fanittanut ketään muuta kuin Jaria. En kuulu silti varsinaiseen faniporukkaan, mutta konserteissa olen käynyt jossakin määrin, ja olen minä sille joskus heikkoina hetkinäni kirjoitellutkin jne. En osaa selittää mistä se johtuu että hänestä niin kovasti tykkään. Se on vaan laulanut ja nauravilla silmillään porautunut sydämiimme. Ostin LUE-lehdenkin sen takia kun siinä oli Jarin kuvia ja tietenkin haastattelu. Että se osaakin olla niin vetoava ja ihana esiintyessään. Voihan tuo fanitus ollakin jonkinasteista sairautta, meidän suomalaisten naisten tunne-elämä ei ole varmaankaan kovin tervettä,,, monillakaan. Ollaanhan me suuren sukupolven naiset sodanjälkeisinä aikoina syntyneitä ja varmaan olemme jääneet vaille tervettä isäsuhdetta, kun niin monet isät olivat alkoholisteja ja mitä kaikkea muuta vajavuutta silloin olikaan. No tuo nyt oli vaan jotain filosofista pohdiskelua, syitä on varmaan yhtä monia kuin on naisiakin. Se nyt vaan on tosiasia, että Jari on niin syötävän lutunen, että mielelläni omisin hänet itelleni, ja laulaisin hänelle iltaisin, että... "jospas minä Jarin saisin, kyllä sitä rakastaisin, hoivailisin sitä aina arkena ja sunnuntaina. Sille herkut paistelisin, illalla aina peittelisin, peiton alle kömpisiisin, suulle sitä suukottelisin..... " hih,,,pitänee kirjottaa taas lisää sille lutuliinille....

      hurmioitunut viis10nen

    • ei hiplata

      Taitaa niitä lavalta repijöitä tätejä olla muillakin. Lauri Tähkähän myös kertoi 60 kymppisten tätien käyvän kuumina. Eikä Jarin keikoilla ole näitä repijöitä muulloin kuin sellaisissa paikoissa joissa on alkoholia tarjolla ja naiset ylen määrin juopuneita.

    • 50v

      Ehän mä oo ku pelkkä kohlehtin kantaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe