vauhtisukset

kertokaa_jotka_tiedä

Elikkäs laskettelutyyli on ns vauhdikas. Eipä tule ketään ohi rinteessä, yleensä.
Nyt sukset siihe tarkoitukseen. Mahdollisesti Alpeille pitäisi lähteä.
Tykkään myös välillä nopeista käännöksistä

5

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa_lisäys

175 pitkä ja vauhdit pyörii tosiaan parhaimmillaan ~120km/h urheilutietokoneen mukaan.

• mäkimies11

itellä on 210cm karhu race-sukset ja pitäteippien kanssa kulkee n.130m/s kypärä on hyvä olla..

• taavi62

Jos tosiaan Suomessa pääset tohon vauhtiin niin ei kun syöksykisoihin osallistumaan.
        Mutta toivottavasti et harjoittele siellä missä minä lasken - tai ainakaan siellä missä minun pojat laskee.

• Karpo

Oot kyllä tosi nopee. Mulla jää väkisin tutkalla mitattuna tonne 70-80 km/h hujakoille tavallisilla vetimillä ja releillä. 120 km/h nopeuksilla pärjäisit jo nopeuslaskukisoissa. Tarvitset ehdottomasti kumipuvun, spoilerit ja 225cm pitkät sukset.

• talvea ootellessa

Enpä oikein muista sivakoista tiedä, mutta itsellä Fischerin World cup rc4:t, eli WC:istä se suurpuikkatyyppisempi 170-senttisenä. Minun vähäisellä kokemuksella loistava suksi. Isoille rinteille en ole niillä päässyt, mutta en epäile vauhdinkestoa, pitää hyvin ja kulkee ku juna. Pienempiinkin käännöksiin ainakin näin lyhkäsenä taipuu, ja saa reidet töihin. Helposti kyllä tulee laskettua lujaa, yritetään muistaa, ettei vauhti karkaisi kovin kovaksi, aiheellisesti joku muistutti varovaisuudesta...:). Tätä suksea tuntuvat aika monet kehuvan. Kannattaa kokeilla, vuokraamoista nykyään löytyy testisuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7151
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4721
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4697
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3859
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3788
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3333
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2711
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37