Elikkäs laskettelutyyli on ns vauhdikas. Eipä tule ketään ohi rinteessä, yleensä.
Nyt sukset siihe tarkoitukseen. Mahdollisesti Alpeille pitäisi lähteä.
Tykkään myös välillä nopeista käännöksistä
vauhtisukset
5
431
Vastaukset
- kertokaa_lisäys
175 pitkä ja vauhdit pyörii tosiaan parhaimmillaan ~120km/h urheilutietokoneen mukaan.
- mäkimies11
itellä on 210cm karhu race-sukset ja pitäteippien kanssa kulkee n.130m/s kypärä on hyvä olla..
- taavi62
Jos tosiaan Suomessa pääset tohon vauhtiin niin ei kun syöksykisoihin osallistumaan.
Mutta toivottavasti et harjoittele siellä missä minä lasken - tai ainakaan siellä missä minun pojat laskee. - Karpo
Oot kyllä tosi nopee. Mulla jää väkisin tutkalla mitattuna tonne 70-80 km/h hujakoille tavallisilla vetimillä ja releillä. 120 km/h nopeuksilla pärjäisit jo nopeuslaskukisoissa. Tarvitset ehdottomasti kumipuvun, spoilerit ja 225cm pitkät sukset.
- talvea ootellessa
Enpä oikein muista sivakoista tiedä, mutta itsellä Fischerin World cup rc4:t, eli WC:istä se suurpuikkatyyppisempi 170-senttisenä. Minun vähäisellä kokemuksella loistava suksi. Isoille rinteille en ole niillä päässyt, mutta en epäile vauhdinkestoa, pitää hyvin ja kulkee ku juna. Pienempiinkin käännöksiin ainakin näin lyhkäsenä taipuu, ja saa reidet töihin. Helposti kyllä tulee laskettua lujaa, yritetään muistaa, ettei vauhti karkaisi kovin kovaksi, aiheellisesti joku muistutti varovaisuudesta...:). Tätä suksea tuntuvat aika monet kehuvan. Kannattaa kokeilla, vuokraamoista nykyään löytyy testisuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713839- 993466
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006