vauhtisukset

kertokaa_jotka_tiedä

Elikkäs laskettelutyyli on ns vauhdikas. Eipä tule ketään ohi rinteessä, yleensä.
Nyt sukset siihe tarkoitukseen. Mahdollisesti Alpeille pitäisi lähteä.
Tykkään myös välillä nopeista käännöksistä

5

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa_lisäys

175 pitkä ja vauhdit pyörii tosiaan parhaimmillaan ~120km/h urheilutietokoneen mukaan.

• mäkimies11

itellä on 210cm karhu race-sukset ja pitäteippien kanssa kulkee n.130m/s kypärä on hyvä olla..

• taavi62

Jos tosiaan Suomessa pääset tohon vauhtiin niin ei kun syöksykisoihin osallistumaan.
        Mutta toivottavasti et harjoittele siellä missä minä lasken - tai ainakaan siellä missä minun pojat laskee.

• Karpo

Oot kyllä tosi nopee. Mulla jää väkisin tutkalla mitattuna tonne 70-80 km/h hujakoille tavallisilla vetimillä ja releillä. 120 km/h nopeuksilla pärjäisit jo nopeuslaskukisoissa. Tarvitset ehdottomasti kumipuvun, spoilerit ja 225cm pitkät sukset.

• talvea ootellessa

Enpä oikein muista sivakoista tiedä, mutta itsellä Fischerin World cup rc4:t, eli WC:istä se suurpuikkatyyppisempi 170-senttisenä. Minun vähäisellä kokemuksella loistava suksi. Isoille rinteille en ole niillä päässyt, mutta en epäile vauhdinkestoa, pitää hyvin ja kulkee ku juna. Pienempiinkin käännöksiin ainakin näin lyhkäsenä taipuu, ja saa reidet töihin. Helposti kyllä tulee laskettua lujaa, yritetään muistaa, ettei vauhti karkaisi kovin kovaksi, aiheellisesti joku muistutti varovaisuudesta...:). Tätä suksea tuntuvat aika monet kehuvan. Kannattaa kokeilla, vuokraamoista nykyään löytyy testisuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1182
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      152
      1146
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      966
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      884
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      780
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      721
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      702
    Aihe