Miten haetaan rauhanturvaajaksi?

Eli otsikon mukainen kysymys olisi :)Vastatkaa :)Löytyykö netistä lomakkeita vai mistä niitä saa?

5

1042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234243

Asiakaspalvelutyötä, no sitähän se on..

Tässä sulle tietoa kun et osaa edes netistä etsiä:
      Eli mitään nettilomaketta ei löydy, joten se perse on nostettava ylös ja ulos.

Valintaperusteet
      Pohjoismaiseen taisteluosastoon hakeutuvilta edellytetään

- Suomen kansalaisuutta,
      - ikä hakiessa 18 - 45 vuotta,
      - moitteetonta terveyttä (palveluskelpoisuusluokka A),
      - hyvää fyysistä kuntoa (Cooper vähintään 2 300 m, kuntoindeksi hyvä),
      - ei voimakasta yliherkkyyttä ulkoisille tekijöille, esim. ruoka- ja lääkeaineille, ampiaisen pistoille,
      - hoidetut hampaat,
      - soveltuvuutta yhteistoimintaan vaikeissakin olosuhteissa (soveltuvuustesti),
      - hyvin suoritettua varusmiespalvelusta,
      - moitteettomia elämäntapoja, ei rangaistu,
      - upseereilla ja poliisitehtäviin hakeutuvilla poliiseilla hyvää englannin kielen, suullista ja kirjallista taitoa (opetushallituksen yleinen kielitutkinto, keskitaso),
      - haettuun tehtävään soveltuva koulutus ja työkokemus luetaan eduksi,
      - ajokortti (BC luetaan eduksi).

Hakijalle ovat eduksi urheiluharrastukset sekä hyvä kielitaito, erityisesti englannin kielen taito.

Koulutus- ja valintatilaisuus
      Koulutus- ja valintatilaisuudessa hakijoille tiedotetaan yksityiskohtaisesti palvelussuhteen ehdoista ja palveluksesta.

Koulutus- ja valintatilaisuuteen kuuluvat

- lääkärintarkastus
      - hammaslääkärin tarkastus
      - 12 min juoksutesti
      - lihaskuntotesti
      - uintitesti (200 m)
      - haastattelut
      - psykologiset testit
      - englannin kielen testi.

Hakeutumisohjeet ja hakemusten käsittely
      1. Hakija lähettää kirjallisen hakemuksen liitteineen Merivoimien Esikuntaan osoitteella

Merivoimien Esikunta / NBG-hakemus
      PL 58, 20811 Turku

Hakemus Pohjoismaiseen taisteluosastoon löytyy näiltä sivuilta. Hakemus sisältää ohjeet lomakkeiden täyttämisestä ja ohjeen tarvittavista liitteistä.

Hakemuksen on oltava perillä 4.12.2009 klo 16.00 mennessä.

• matr.

Ihan randomilla tuli tämä vastaan, mutta aihe kiinnostaa niin kysytään samantien.

Minut alennettiin palvelusluokka B:hen selän takia, mutta nyt on selkä jo kunnossa. Voiko sitä luokkaa jotenkin nostaa A:han takaisin, jos vaikka kiinnostaisi hakea tuonne?

1/08

• pari kysymystä

Mitenkäs ruotsin kieli? Onko sen suhteen mitään vaatimuksia? Ja mitä kaikkea kuuluu "moitteettomiin elämäntapoihin"? Puoli lautasellista salaattia, käsien pesu enne ruokaa, vai mitä?

• rötös567534

"Moitteettomat elämäntavat" tarkoittaa käytännössä sitä, että ei ole poliisin rekisterissä merkintöjä.

• pari kysymystä
        rötös567534 kirjoitti:

"Moitteettomat elämäntavat" tarkoittaa käytännössä sitä, että ei ole poliisin rekisterissä merkintöjä.

No hyvä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe