Olen aikuinen avioliitossa oleva mies. Lapset jo omilla teillään. Sain houkuteltua vaimoni 6-7 vuotta sitten tanssikursseille ja hurahdin tanssimiseen. Vaimoni tipahti vähän kärryiltä tanssikuvioiden monimutkaistuessa. Sen jälkeen olen kulkenut kursseilla ja tansseissakin aika paljon yksinään. En vaan millään meinaa sietää tuttava pariskuntien pitkiä outoja silmäyksiä minut nähdessään tanssimassa ilman vaimoani. Tanssi harrastuksena on vienyt minut täysin mukana, enkä siitä haluaisi luopua. Vai onko minun pakko, jos se ei jollain tapaa ole hyväksyttävää.
Saanko käydä tansseissa
80
4106
Vastaukset
- Tangoystävä
Tanssi ihmeessä! Niin minäkin teen :). Olen myös aikuinen avioliitossa oleva, mutta toisin kuin sinä, nainen. Lapsenikin olen hankkinut vasta 'vanhalla iällä', mutta tanssia en ole jättänyt. Käyn tanssikurssilla joka viikko ja tanssimassa joko pe tai la - enkä anna mahdollisten pitkien katseiden häiritä tanssin iloa!
Kun minä olen tanssimassa, mieheni hoitaa lapsiamme ja päinvastoin. Meille tämä järjestely sopii oikein hyvin :). Jos se häiritsee tuttaviamme, olkoon se heidän murheensa.
Tanssi on ihanaa. Toivon, että sinäkin jatkat sen parissa niin kauan kuin saat ´tossua toisen eteen´. Se on ainakin minun haaveeni. Älä välitä tuttavien katseista, kun olet yksin parketilla, ethän sinä ole tekemässä mitään väärää.
Toivotan Sinulle paljon upeita tanssi-iltoja ja iloa elämääsi tanssin merkeissä :) - pii-pii
Tanssi on harrastus - siis myös seuratanssi - siinä missä jokin jalkapallo, kuntoilu tai hiihto. Mukavaa, liikunnallista, sosiaalista, jne. Älä ihmeellä anna "merkitsevien" katseiden häiritä. Tietysti toivon, että vaimosi hyväksyy harrastuksesi. Harmin paikka, että ette ns. kehittyneet samassa tahdissa, olisitte voineet jatkossakin jakaa kivan harrastuksen.
Minusta parinvaihto-kursseilla on kaikkein mukavinta, vaikka tietysti parinvaihdossa tulee vastaan puujalkojakin. Ei haittaa, he ovat kuitenkin useimmiten mitä mukavimpia kavereita. Ei tanssimista saa liian vakavasti ottaa. Tanssimassakin käyn joskus yksin. On mukavaa, kun siellä tapaa tanssittajia, joilla ei ole aina "haku päällä", koska en ole parisuhteestani mihinkään lähdössä. Niinkuin et varmaan sinäkään. - tanssija____
Mä olen lähempänä viittäkymppiä oleva mies, avoliitossa yli kymmenen vuotta nuoremman kanssa. Käyn säännöllisesti tanssimassa lavoilla, puolisoni ei. Avokki on ylpeä miehestään, joka vaikuttaa tanssityttöjen unelmalta - mutta pientä mustasukkaisuutta on havaittavissa.
Kaikki on kiinni luottamuksesta. Mä voin tanssia hyvinkin intiimisti muiden naisten kanssa - mutta tanssit jätän tansseihin. Mulla on lukuisia hyvinkin läheisiä tanssituttuja, mutta silti vain tanssituttuja!
Jos kaipaisin vierasta niin sitä hakisin muualta. Harrastustani en uskaltaisi riskeerata. - tanssimista
huomattavan paljon siihen nähden, mitä haluaisin. Mutta meillä on kouluikäisiä lapsia ja olen nainen ja mieheni paheksuu tanssimistani. Kompromisseja on pakko tehdä tilanteessani, mutta tanssi on todellakin NIIIIIN IHANAA. Jos haluaisin vierasta seksiseuraa, siihen olisi todellakin eri foorumit. Tanssi ja pelkästään itse tanssi, on minulle intohimo.... sitä vain eivät ymmärrä muut kuin toiset "tanssihullut". Harrastan yksilötanssia (lattarit) pari kertaa viikossa. Tämän luulisi jo todistavan ihmisille, että tanssi itsessään kiehtoo minua. Seuratansseissa käyn silloin tällöin ( tilaisuuden tullen ja niin usein kuin tohdin aiheuttamatta liiallista paheksuntaa ). Sanomista tahtoo usein tulla, mutta tanssista en halua luopua !!!!
- Kohtalokas Tango
Siis,,, käydä tansseissa :) Tanssipaikoissa juuri varatut ukkomiehet ovat parhaimpia viemään , eivätkä kieltäydy juuri mistään mukavasta :(.........D
Juuri ukkomiehet osaavat tanssia tangoa :)))) Antaa tunteen viedä mennessään .....
On vain yksi elämä - miksi sitä uhrautua toisen haluttomuuden (tanssiin:) takia ! Ajattele näin.
Siellä tanssipaikolla vaan kannattaa pitää Jumala mielessä ja housut jalassa, niin kyllä vaimo ymmärtää ;)
Se vain tuntuu olevan aika monelle varatulle MIEHELLE (todella) vaikeaa !!! :( - Onneksexsi kaikki NAISET eivät ole vamppyyrejä ! D. - KUOLETTAVA KOKEMUS
Siis ennen. Kumpikin käytiin tanssimassa yksin harvemmin yhdessä lasten takia. Luottamusta piisasi minulla liikaakin. nyt olen yksin mies löysi itseään varmaan kolmekymmentä vuotta nuoremman ja minuakin huomattavasti nuoremman sinkkunaisen. Ja näitä sinkku syöjättäriä kyllä piisaa pilvi pimein tuolla tanssi piireissä jotka vaan etsii varattuja miehiä koska ne on yleensä niin lepsuja kaikenlaisille kehuille olemassa olostaan. Olen suhteemme aikana kulkenut tansseissa vaikka kuinka paljon mutta ei koskaan tullut mieleeni pettäminen ja suoraan aina ilmoitin ehdottelijoille olevani tiiviisti hyvässä avioliitossa mieheni kanssa ei tulisi mieleenikään pettäminen puolin eikä toisin mutta saa sitä uskoa yksi aviosuuteen ja olla sinisilmäinen kyllä aina näköjään löytyy niitä naisia jotka rakastavat sotkeutua toisten elämään vaRMAAN HEILLE ELÄMÄN SUOLA
- Jotakin oppinut
Minäkin innostin mieheni tanssinpyörteisiin. Hän innostuikin siitä niin, että joka tanssireissulla, jolla minä en ollut mukana, piti päästä aina jonkun naisen jalkojen väliin. Minä luotin mieheeni 100 %:sti ja uskoin vakuuttelut, että hän käy vaan tanssimassa. Totuus räjähti silmille, kun sain tietää normaalissa rutiinitarkastuksessa, että sairastan sukupuolitautia. Meillä oli aina ollut uskomattoman ihana seksielämä. Seksinpuutetta miehelläni ei ainakaan ollut. Mies sai lähtöpassit ja minulla alkoi uusi, ihana ja rehellinen elämä.
- mies42
Jotakin oppinut kirjoitti:
Minäkin innostin mieheni tanssinpyörteisiin. Hän innostuikin siitä niin, että joka tanssireissulla, jolla minä en ollut mukana, piti päästä aina jonkun naisen jalkojen väliin. Minä luotin mieheeni 100 %:sti ja uskoin vakuuttelut, että hän käy vaan tanssimassa. Totuus räjähti silmille, kun sain tietää normaalissa rutiinitarkastuksessa, että sairastan sukupuolitautia. Meillä oli aina ollut uskomattoman ihana seksielämä. Seksinpuutetta miehelläni ei ainakaan ollut. Mies sai lähtöpassit ja minulla alkoi uusi, ihana ja rehellinen elämä.
Tuskin elämän pahuutta kannattaa yksin tanssin syyksi pistää. Mikä tahansa syy on pätevä.
- Löytänyt minäkin
Jotakin oppinut kirjoitti:
Sanotaan, ettei "kolmas pyörä" mahdu parin väliin, jos suhde on kunnossa. Miehen mielestä teillä ei ollut kaikki kunnossa vaan jotain puuttui. Yksinkertaista matematiikkaa.
- heh heh hee
Löytänyt minäkin kirjoitti:
Sanotaan, ettei "kolmas pyörä" mahdu parin väliin, jos suhde on kunnossa. Miehen mielestä teillä ei ollut kaikki kunnossa vaan jotain puuttui. Yksinkertaista matematiikkaa.
Ei muuten ole noin yksinkertaista. Sorry.
Nurmi vaan saattaa näyttää viheriämmältä aidan toiseltapuolen.
Kun menee aikaa niin se näyttää viheriämmältä joka aidan toiseltapuolen.
- "tanssikuvioita"
Nykyään nään paljon ukkomiehiä tanssipaikoilla, joiden vaimot "tipahtaa kärryiltä" - Ajan kuluessa ....
Olen kuullut, että tanssinautinto tulee vain vieraan naisen sylissä ! D.
Omankaa on tylsää "hiomista", siksipä vaimoke saa jäädä kotiin !
Olet löytänyt uuden harrastuksen, joka on "vienyt" sinut mukanaan-
Kyllä sekin ilta vielä sullekin koittaa, että joku "lumoaa" ja sen vaimon saa unohtumaan lopullisesti kakkoseksi ! D.
Muuten ne "pitkät silmäykset" tulevat juuri, kun teet niitä hienoja "kuvioita" ja tanssitat naisia, jotka
ovat, kuin omat tyttäresi -D. ;) - vihdoinkin asiaa
Minä olen kiitollinen sellaisista hakijoista jotka pitävät tanssimisesta itse tanssin vuoksi. En ainakaan muuta odotakaan että lisää sellaisia miehiä hakemaan kun naisia on yleenä aina 1liikaa tanssipaikoilla odottelemassa viejää. Monet odottavat turhaan juuri sen vuoksi kun yleensä luullaan että ei saa mennä ilman vaimooa/miestä tanssimaan.
- Mies pohjanmaalta
Lähes samoin ovat minunkin asiani. Vaimoni ja minun tanssigeenit eivät kohtaa, olemme kuin eri planeetoilta.
Yhdessä tanssiminen on minulle vastenmielistä - kuin kivirekeä vetäisi perässään. Askeleemme eivät sulaudu yhteen. Kävimme viimme kesänä kerran yhdessä lavatansseissa. Vaimoni oli onnellinen illasta ja kehui kuinka hyvin ja ihanasti tanssimme.
Kyllä minäkin nautin kun sain tunnelmoida rakkaan vaimoni kanssa, mutta tanssinautinnosta en voi puhua. Tanssi sujui koska päätin tanssia tämän illan vaimoni mieliksi - askelilla joita rytmi ei vienyt, ja tukahduttamalla omat vientini - se oli kauhea ilta.
Käyn tanssimassa yksin silloin kun vaimoni on poissa kotoa , viikonloppuja . Vaimoni tietää että käyn tanssimassa ja hän hyväksyy tanssimiseni silloin kun itse ei ole paikkeilla.
Tanssi on minulle parasta mitä tiedän, kun saa tanssia naisen kanssa, jonka kanssa sulaudumme yhdeksi leijuvaksi pariksi, joka kiertää salia rytmin kuljettamana.
Välillä toivon , että loukkaisin jalkani, joka estäisi minun tanssiharrastukseni.- TT
Tanssista on tullut mulle kiinteä osa elämää. Olen sinkkumies ja katselen sopivaa kumppania tanssipaikoilta.
Soisin tulevan kumppanini myös suhtautuvan myönteisesti tanssimiseen, yhdessä olisi kiva harrastaa, käydä kursseilla ja lavoilla. En odota hänen taidoiltaan mitään ihmeellistä, asenne tanssiin ratkaisee.
Paljon pyörii lavoilla naisia, joiden mielestä tanssin sujumattomuus on vain ja ainoastaan miehen syy. Jos mies osaa vaan viedä, niin kyllä tanssi sujuu... näin moni nainen ajattelee. Tämä vaan ei ole ihan se koko totuus. Yhteistyötä tuo paritanssi on parhaimmillaan ja viejän syyllistäminen ei edistä yhteistä asiaa. - Kokeiles -D
- Jos tanssinautinto ei vaimon kanssa suju niin se "pakkopulla seksikin"
on paljon ihaaaanampaa sen kanssa , jonka kanssa ne tanssiaskeleet sujuu !!! - Däänsmeiniäk
eri sävel! On se kumma, ettei sen tutuimman ihmisen kanssa tanssiaskeleet tahdo millään sopia yhteen. Niin se on meilläkin. Kun lähtee tansseihin puoliskon kanssa, tiedossa on tympeä ilta. Hyvää tanssia näkyvissä mutta ei tavoitettavissa. Sekös se ottaa pattiin. Joskus olen kysynyt, haluaisitko mennä koettamaan onneasi hakuriviin mutta ei puhettakaan.
- niimpä niin
Minä en hirveästi viitsinyt mieheni kanssa tanssia koska olin huomattavasti pidemmällä tanssiharrastuksessa
Kävimme paljon yksin kun mieheni ei kestänyt katsoa kun proot minua heti oli hakemassa kun jossain näkivät, hän kun ei millään tahtonut pysyä rytmissä ja kaikkea muutamukavaa, jos huomautin että ollaan jossain muussa tanssissa menossa ku se mikä soi. miehen itse tuntohan on niin matalalla ettei kestä moista arvostelua. Sitten kun aloin myös ohjaamaan niin silloin herra rupesi kurkkimaan aidan taakse ja jes sieltähän löytyi taami mikä oli onnellinen kun ex haki ja nyt tämä taamikin tanssii onellisena samoja tahteja ex kanssa ja on yhtä aurinkoa kun toinen on niin hyvä. Nyt on kivaa kun uusi ystäväni on todella halukas oppimaan ja tahtoo juuri minun kanssani oppia tämän tanssin jalon taidon, ja saa rauhassa käydä testaamassa oppejaan muihin naisiin ja palaa kiltisti takaisin kun ei löydy tunnetta eikä taitoa - Mies savosta
Aivan sama on minulla tilanne ja tuntemukset kuin "miehellä pohjanmaalta"
- Kauhistus on se
Kokeiles -D kirjoitti:
- Jos tanssinautinto ei vaimon kanssa suju niin se "pakkopulla seksikin"
on paljon ihaaaanampaa sen kanssa , jonka kanssa ne tanssiaskeleet sujuu !!!Älä nyt herranjestas tuollaiseen petokseen rohkaise. Et suinkaan sinä ole niitä ikuisia toisia naisia? Niitä, joille kelpaa vain ukkomies ja toisen oma?
- Paineet kasvaa ;)
Mies savosta kirjoitti:
Aivan sama on minulla tilanne ja tuntemukset kuin "miehellä pohjanmaalta"
Mitkä jalat ???
sit sie haluaisit loukata :) Sen vasemman vai oikean vai seN , joka siellä keskellä jököttää !!! XD - 1. Aina :)
Kauhistus on se kirjoitti:
Älä nyt herranjestas tuollaiseen petokseen rohkaise. Et suinkaan sinä ole niitä ikuisia toisia naisia? Niitä, joille kelpaa vain ukkomies ja toisen oma?
Mitäs muuta ne ukkomiehet vonkuaa nuorilta NAISILTA ! D.
Seliseli, tanssitaito muka vaimolla huono ! Vaimo vaan yleensä rinnalla vanhenee ja mies tarvitsee
tanssiparketillekin "nuorta potkua" persuksiinsa, näin on marjat. ! - Vai jököttää
Paineet kasvaa ;) kirjoitti:
Mitkä jalat ???
sit sie haluaisit loukata :) Sen vasemman vai oikean vai seN , joka siellä keskellä jököttää !!! XDPervo. Muuta en sano.
- Parkkiperhonen
Vai jököttää kirjoitti:
Pervo. Muuta en sano.
On parhaimmillaan, että saa "sen" heräämään horroksesta -D
- Heräilee muuallla
Parkkiperhonen kirjoitti:
On parhaimmillaan, että saa "sen" heräämään horroksesta -D
No voi hyvän tähen. Eihän siinä herättelyssä tarvita tanssia ensinkään. Siihen herätykseen pystyy jokainen tanssitaidotonkin nainen, jos vaan haluaa. Oikea tanssinautinto on ihan muuta. Olet jäänyt paljosta paitsi, jos sinun nautintosi tansseissa tulee siitä että saat "sen" heräämään.
- Vietävän Hyvää
Heräilee muuallla kirjoitti:
No voi hyvän tähen. Eihän siinä herättelyssä tarvita tanssia ensinkään. Siihen herätykseen pystyy jokainen tanssitaidotonkin nainen, jos vaan haluaa. Oikea tanssinautinto on ihan muuta. Olet jäänyt paljosta paitsi, jos sinun nautintosi tansseissa tulee siitä että saat "sen" heräämään.
Hälle - Hyvälle Viejälle !
- Koettu on
Vietävän Hyvää kirjoitti:
Hälle - Hyvälle Viejälle !
Tuskaahan se on. Paine kasvaa, eikä sitä saa tanssiessa purettua. Silkkaa tuskaa.
- Mainostaa
Koettu on kirjoitti:
Tuskaahan se on. Paine kasvaa, eikä sitä saa tanssiessa purettua. Silkkaa tuskaa.
- ;)
- Tyypillinen
niimpä niin kirjoitti:
Minä en hirveästi viitsinyt mieheni kanssa tanssia koska olin huomattavasti pidemmällä tanssiharrastuksessa
Kävimme paljon yksin kun mieheni ei kestänyt katsoa kun proot minua heti oli hakemassa kun jossain näkivät, hän kun ei millään tahtonut pysyä rytmissä ja kaikkea muutamukavaa, jos huomautin että ollaan jossain muussa tanssissa menossa ku se mikä soi. miehen itse tuntohan on niin matalalla ettei kestä moista arvostelua. Sitten kun aloin myös ohjaamaan niin silloin herra rupesi kurkkimaan aidan taakse ja jes sieltähän löytyi taami mikä oli onnellinen kun ex haki ja nyt tämä taamikin tanssii onellisena samoja tahteja ex kanssa ja on yhtä aurinkoa kun toinen on niin hyvä. Nyt on kivaa kun uusi ystäväni on todella halukas oppimaan ja tahtoo juuri minun kanssani oppia tämän tanssin jalon taidon, ja saa rauhassa käydä testaamassa oppejaan muihin naisiin ja palaa kiltisti takaisin kun ei löydy tunnetta eikä taitoaTansseissa käyvä suomalainen nainen.
"jos huomautin että ollaan jossain muussa tanssissa menossa ku se mikä soi. miehen itse tuntohan on niin matalalla ettei kestä moista arvostelua. Sitten kun aloin myös ohjaamaan niin silloin herra rupesi kurkkimaan aidan taakse"
Ilmeisesti joillakin on todella vaikea omaksua naisen rooli, mennään siinä tahdissa missä mies vie. Eikä ainakaan nainen ala ohjata.
Haloo naiset mikä teitä vaivaa.... Ei ihme jos miehiltä menee tanssinautinto, mullakin meni "ohjausta ja opastusta".
- Mujeres a la derecha
Helkkarin komean herran yksi takkuisimmista ja siten vaikeimmin selvitettävistä sekä nuorten- että vanhaintanssiongelmavyyhdistön kohdista on juurikin tuo tuossa: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että liikkuessaan joko nuorten- tahi vanhaintanssiturneillaan vaikka kuinka matalalla profiilillansa ikään kuin pikkunuorten- ja -vanhaintanssilomailunsa merkeissä yksinänsä, saa mainittu herra välittömästi osakseen vahingoniloisia katsauksia nimenomaisesti noitten melko komeain herrain sinänsä toki äärimmäisenkin ansiokkaista nuorten- ja vanhaintanssitoimista siten, että heti ollaan siinä mukamas ystävinä mahdollisimman suuriin ääniin tiedustelemassa siltä helkkarin komealta herralta, joka ei todellakaan haluaisi siellä tanssimossa oleilustaan pienintäkään nuorten tai vanhainkaan tanssinumeroa tehdä, kutakuinkin näin, että aikooko se herra piankin kotiin palata, vai ovatko ne kenties taas osoitteenmuutoskortit postissa ähä ähä! Häh?
Ällistyttävänkin monet noista – ei niitä yhteensäkään niin montaa mitä ilmeisimminkään ole voinut olla, että niistä sellaista numeroa kenenkään pitäisi lähteä tekemään – todella upeista daameista sen sijaan eivät näytä lainkaan muistavan, että sehän on mainittu helkkarin komea herra melkein aina jonkun toisen todella upean daamin kanssa joko nuorten- tahi vanhaintanssiliikenteessään ollut. Entistä kiivaammin ovat etenkin sellaiset todella upeat daamit ripsiään juurikin tuollaisella tanssivapaalla olevalle komealle herralle räpsyttelemässä ja kilvan kehumassa, kuinka se on herra ylivoimaisesti ns parhaimman näköinen näistä tanssimon sinkkuherroista ja että jo senkin tähden oli aivan pakko heti tilaisuuden tullen tulla hakemaan. Pahinta tuossa on, että se joutuu herra kaiken sekä nuorten- että vanhaintanssi-iltaansa sinänsä toki äärimmäisenkin kohteliaasti niiltä todella daameilta suu buffetin kaljavaahdossa tiedustelemaan, kuka noista ukkomiehistä daamin mielestä on mukamas komeanpi?
Pariskuntia tahi ei, niin nimenomaisesti todella upeat daamit näyttäisivät suhtautuvan pariskuntiakin tarkasteltaessa kauhean paljon suopeammin tanssimoissa yksinänsä etenkin mahdollisimman matalalla sekä nuorten- että vanhaintanssiprofiililla liikuskelevaan helkkarin komeaan herraan: nythän on äärimmäisenkin pitkälti niin, että jopa todella upeitten daamienkin kanssa standardiprofiilillaan tanssimoissa kaksin liikuskellessaan sellainen helkkarin komea herra joutuu käytännöllisesti katsoen kaikissa mahdollisissa ja aivan mahdottomissakin sekä nuorten- että vanhaintanssitilanteissaan noitten, sinänsä toki melko komeain herrain sabotaasiyritysten kohteeksi.
T: Eräs vakiokirjoittajista
PS: Kirjoitin tämän taaskin nimimerkillä, koska toisinaan on syytä jopa näillä sekä nuorten- että vanhaintanssijain foorumeilla liikuskella mahdollisimman matalalla profiililla.- Príncipe Bueno
Näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä hyvinkin pitkälti itse- ja sitä joukkomaisemmin suggestioin ns kielletyn sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmapuun
http://www.youtube.com/watch?v=FbmVixEtvls
makoisista hedelmistä erittäinkin pitkälti jopa epäinhimillisellä joko nuorten- tahi vanhaintanssitahtoponnistuksellaan kieltäytymällä eli alkamalla äärimmäisenkin pitkälti sekä nuorten- että vanhaintanssipyhimykseksi kuka tahansa helkkarin komeakin herra voisi halutessaan toki avaajan kertoman kaltaisia outoja silmäyksiä välttää. Tuollaisessa nuorten- ja vanhaintanssipyhimyskolikossa on kuitenkin toinenkin puoli: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että ne todella upeat daamitkin alkavat ennen pitkää tuskastuneina salaa mielissään ajatella, että onkohan se helkkarin komea herra ensinkään daameista kiinnostunut – eihän se koskaan edes jäitä eikä lantrinkejakaan tilaa.
Sekä nuorten- että vanhaintanssipyhimyksenä esiintyvän helkkarin komean herran suhde noihin tanssimoittemme sinänsä toki melko komeisiin herroihin olisi vielä vaikeanpi: ei mene kauaa, kun ne melko komeat herrat alkaisivat levittää melko varmoina tietoinaan, että se on helkkarin komea herra niitä miehiä, kun ei se koskaan daameja näytä edes himoitsevan. Tuosta helkkarin komean herran osaksi koituvat katseet olisivat nekin aika outoja ja tuskin nekään kohteeltaan kovin kaivattuja. On siis ilmiselvää, ettei ainakaan helkkarin komealla herralla ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin valita kultainen nuorten- ja vanhaintanssikeskitie ja nauttia kohtuudella eli silloin ja mikseipä tällöinkin joitakin mainitusta kielletyn sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmapuun hedelmistä: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että eihän niitä kaikkia tarvitse kerralla ahmia.
T: Eräs vakiokirjoittajista - ei vakiokirjoittaja
Sitä ei voi sanoa kirjoituksesi pituutta silmäillessä,pakko vain silmäillä kun ei jaksa moista potaskaa lukea.Olet itse omaan tuotokseesi ilmeisen ihastunut,kun samanoloista nuorten-että vanhaintanssitilannetta pitkältikin kaikissa tanssitilanteissa ja kulttuureissa erilaisten herrojen ja daamien kannalta kommentoit.Kertaalleen lukien juttusi voivat olla hauskojakin,mutta samanlaisenkaltainen toisto alkaa kyllästyttää ja jopa ärsyttää,joten jospa komea herra menisit ja tarkastelisit kriittisemmin kirjoitelmiasi,niin miten Sinun profiilillesi kävisi?
- Peluquería
ei vakiokirjoittaja kirjoitti:
Sitä ei voi sanoa kirjoituksesi pituutta silmäillessä,pakko vain silmäillä kun ei jaksa moista potaskaa lukea.Olet itse omaan tuotokseesi ilmeisen ihastunut,kun samanoloista nuorten-että vanhaintanssitilannetta pitkältikin kaikissa tanssitilanteissa ja kulttuureissa erilaisten herrojen ja daamien kannalta kommentoit.Kertaalleen lukien juttusi voivat olla hauskojakin,mutta samanlaisenkaltainen toisto alkaa kyllästyttää ja jopa ärsyttää,joten jospa komea herra menisit ja tarkastelisit kriittisemmin kirjoitelmiasi,niin miten Sinun profiilillesi kävisi?
Sekä nuorten- että vanhaintanssi on käytännössä ja melko komeita herroja, helkkarin komeita herroja, todella upeita daameja, buffettia, narikkaa ja orkesteria sekä kinppa- tahi sitä ykstyisenpää kyytiä ja kirotunkin pitkien ripsien herkeämätöntä räpsettä. Jokainen, joka useammin kuin kerran on käynyt tanssimossa, tietää, että se on sekä nuorten että vanhain tanssi-illasta toiseen juuri noin. Tällöinhän on äärimmäisenkin pitkälti niin, että totuudenmukaisesti – olkoonkin, että mm nimet ja tanssimot sekä autojen ja kenkien värit sekä kanpaukset on intimiteetillisten suojailukerrointen maksimoimismielessä kerrottu hieman toisin – niistä illoista kirjoitettaessa, ei voi olla käsittelemättä samoja elementtejä ja teemoja.
Se, että sivullisesta saattaa vaikuttaa siltä, että jatkuvasti siinä kirjoitettaisiin saman oloisesta joko nuorten- tahi vanhaintanssitilanteesta, johtuu siis siitä, että se on käytännössä tanssimon tilanne aina saman oloinen: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tanssimoitten ja todella upeitten daamien ja orkestereitten nimet vain vaihtuvat ja autot. Oletko sinä koskaan käynyt tanssimossa vai oletko kenties kyllästynyt tanssimoittemme illasta toiseen itseään toistavaan kaavaan?
T: Eräs vakiokirjoittajista - Policía
Peluquería kirjoitti:
Sekä nuorten- että vanhaintanssi on käytännössä ja melko komeita herroja, helkkarin komeita herroja, todella upeita daameja, buffettia, narikkaa ja orkesteria sekä kinppa- tahi sitä ykstyisenpää kyytiä ja kirotunkin pitkien ripsien herkeämätöntä räpsettä. Jokainen, joka useammin kuin kerran on käynyt tanssimossa, tietää, että se on sekä nuorten että vanhain tanssi-illasta toiseen juuri noin. Tällöinhän on äärimmäisenkin pitkälti niin, että totuudenmukaisesti – olkoonkin, että mm nimet ja tanssimot sekä autojen ja kenkien värit sekä kanpaukset on intimiteetillisten suojailukerrointen maksimoimismielessä kerrottu hieman toisin – niistä illoista kirjoitettaessa, ei voi olla käsittelemättä samoja elementtejä ja teemoja.
Se, että sivullisesta saattaa vaikuttaa siltä, että jatkuvasti siinä kirjoitettaisiin saman oloisesta joko nuorten- tahi vanhaintanssitilanteesta, johtuu siis siitä, että se on käytännössä tanssimon tilanne aina saman oloinen: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tanssimoitten ja todella upeitten daamien ja orkestereitten nimet vain vaihtuvat ja autot. Oletko sinä koskaan käynyt tanssimossa vai oletko kenties kyllästynyt tanssimoittemme illasta toiseen itseään toistavaan kaavaan?
T: Eräs vakiokirjoittajistaMikäli joku näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä tahi mainittuja piirejä joko kauhean lähellä olevissa tahi kirotunkin läheltä seuraavissa tahoissa ei joko kykene tahi halua saati elämänsä ynnä muitten sen semmoisten katsomustensa tahi tilanteittensa kuten esimerkiksi äärimmillensä ylikireytyneitten pakaroittensa vuoksi kerta kaikkiaan voi henkilökohtaisesti lähteä yhteenkään monista paha- tahi edes hyvämaineisista nuorten tahi vanhainkaan tanssimoistamme, ei hänelle mitä ilmeisimminkään jää mitään muuta vaihtoehtoa kuin kytkeytyä kaikesta päätellen koko solukollaan himoitsemaansa sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaan
http://www.youtube.com/watch?v=gAOe4macz84
tällä tavalla huippumodernilla liitäntäjohdolla, joka tulee jolta kulta toiselta mainituissa hyvämaineisissakin tanssimoissa melko selvästi jopa useita kertoja henkilökohtaisesti käyneeltä taholta: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tällöinhän em tanssimoissa täysin käymäkykenemätön taho voi kokea tuollaisen äärimmäisenkin käymäkykeneväisen tahon kokemukset aivan kuin ne olisivat hänen, käymäkykenemättömän omia sekä nuorten- että vanhaintanssikokemuksia.
Ällistyttävänkin monet joko tilapäisesti tahi pysyvämmin käymäkykenemättömät tahot ovat kokeilleet tuollaisia liitäntäjohtoja, sillä niitten liittäminen po kokemuksiin on helppoa ja vaivatonta, mutta jotkut heistä ovat minimissänsä hieman harmistuneet siitä, ettei siellä liitäntäjohdon toisessa päässä tehdäkään juuri sen tapaisia tekoja eikä nähdä juuri sen tapaisia todella upeita daameja ja helkkarin komeita herroja, kuin he olisivat halunneet nähdä ja tehdä. Tällöin he alkavat soimata mainittua äärimmäisenkin käymäkykeneväistä siitä, että hänen suosittelemansa liitäntäjohtomenetelmä siihen kieltämättä täysin yleisestikin himoittuun sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaan on kehno ja että tuollainen sekä nuorten että vanhain tanssihuijari ansaitsisi kohtalonsa suostumatta sen tarkemmin em kohtalonsa yksityiskohdista mitään kenellekään muullekaan hiiskumaan.
T: Eräs vakiokirjoittajista - Príncipe Malo
Policía kirjoitti:
Mikäli joku näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä tahi mainittuja piirejä joko kauhean lähellä olevissa tahi kirotunkin läheltä seuraavissa tahoissa ei joko kykene tahi halua saati elämänsä ynnä muitten sen semmoisten katsomustensa tahi tilanteittensa kuten esimerkiksi äärimmillensä ylikireytyneitten pakaroittensa vuoksi kerta kaikkiaan voi henkilökohtaisesti lähteä yhteenkään monista paha- tahi edes hyvämaineisista nuorten tahi vanhainkaan tanssimoistamme, ei hänelle mitä ilmeisimminkään jää mitään muuta vaihtoehtoa kuin kytkeytyä kaikesta päätellen koko solukollaan himoitsemaansa sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaan
http://www.youtube.com/watch?v=gAOe4macz84
tällä tavalla huippumodernilla liitäntäjohdolla, joka tulee jolta kulta toiselta mainituissa hyvämaineisissakin tanssimoissa melko selvästi jopa useita kertoja henkilökohtaisesti käyneeltä taholta: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tällöinhän em tanssimoissa täysin käymäkykenemätön taho voi kokea tuollaisen äärimmäisenkin käymäkykeneväisen tahon kokemukset aivan kuin ne olisivat hänen, käymäkykenemättömän omia sekä nuorten- että vanhaintanssikokemuksia.
Ällistyttävänkin monet joko tilapäisesti tahi pysyvämmin käymäkykenemättömät tahot ovat kokeilleet tuollaisia liitäntäjohtoja, sillä niitten liittäminen po kokemuksiin on helppoa ja vaivatonta, mutta jotkut heistä ovat minimissänsä hieman harmistuneet siitä, ettei siellä liitäntäjohdon toisessa päässä tehdäkään juuri sen tapaisia tekoja eikä nähdä juuri sen tapaisia todella upeita daameja ja helkkarin komeita herroja, kuin he olisivat halunneet nähdä ja tehdä. Tällöin he alkavat soimata mainittua äärimmäisenkin käymäkykeneväistä siitä, että hänen suosittelemansa liitäntäjohtomenetelmä siihen kieltämättä täysin yleisestikin himoittuun sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaan on kehno ja että tuollainen sekä nuorten että vanhain tanssihuijari ansaitsisi kohtalonsa suostumatta sen tarkemmin em kohtalonsa yksityiskohdista mitään kenellekään muullekaan hiiskumaan.
T: Eräs vakiokirjoittajistaKaikille niille tahoille, jotka ovat kenties hyvin perustelluistaan tahi perustelemattomistaan (mitäpä se meille muille yksikään syy edes kuuluisi) ja siten hyvistä syistään paha- tahi edes hyvämaineisessa nuorten- ja vanhaintanssimossa joko tila- tahi sitä pysyväpäisemmin käymäkykenemättömiä huomautettakoon, että etsiessään tällä tavalla liitäntäjohdolla himoitsemaansa sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaa, heidän tulisi ymmärtää, ettei heidän etsimiään Prinsessa-Napaliinoja ja Prinssi-Pöxyliinejä ole elänyt eräitten huippumodernien kuningaskuntien huolellisesti vartioituja lasivitriinejä lukuun ottamatta moneen sataan vuoteen. Tuolta pohjalta kellä tahansa näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissäkin kunpuava joko nuorten- tahi vanhaintanssitunnelmain intohimo on valitettavankin turha ja siten hyödytön.
Parhaassakaan tapauksessa edistyneinkään näistä nuorten- ja vanhaintanssijoistamme ei voi auttaa noita intohimokkaita muutoin kuin antamalla nähdä oman itsensä – ei tietenkään näin liityntäjohdon kautta omana itsenään vaan hyvinkin kelvollisena jäljitelmänä eli helkkarin komeana mallina omasta sekä nuorten- että vanhaintanssipersoonastaan, joka on kaikilta osiltaan digitaalinen ja siten epäfyysillinen eli mahdollisimmankin tarkka eli melko todellinen ja tietenkin elastisen notkea ja jopa eroottinen.
T: Eräs vakiokirjoittajista - omituinen oot
Príncipe Malo kirjoitti:
Kaikille niille tahoille, jotka ovat kenties hyvin perustelluistaan tahi perustelemattomistaan (mitäpä se meille muille yksikään syy edes kuuluisi) ja siten hyvistä syistään paha- tahi edes hyvämaineisessa nuorten- ja vanhaintanssimossa joko tila- tahi sitä pysyväpäisemmin käymäkykenemättömiä huomautettakoon, että etsiessään tällä tavalla liitäntäjohdolla himoitsemaansa sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaa, heidän tulisi ymmärtää, ettei heidän etsimiään Prinsessa-Napaliinoja ja Prinssi-Pöxyliinejä ole elänyt eräitten huippumodernien kuningaskuntien huolellisesti vartioituja lasivitriinejä lukuun ottamatta moneen sataan vuoteen. Tuolta pohjalta kellä tahansa näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissäkin kunpuava joko nuorten- tahi vanhaintanssitunnelmain intohimo on valitettavankin turha ja siten hyödytön.
Parhaassakaan tapauksessa edistyneinkään näistä nuorten- ja vanhaintanssijoistamme ei voi auttaa noita intohimokkaita muutoin kuin antamalla nähdä oman itsensä – ei tietenkään näin liityntäjohdon kautta omana itsenään vaan hyvinkin kelvollisena jäljitelmänä eli helkkarin komeana mallina omasta sekä nuorten- että vanhaintanssipersoonastaan, joka on kaikilta osiltaan digitaalinen ja siten epäfyysillinen eli mahdollisimmankin tarkka eli melko todellinen ja tietenkin elastisen notkea ja jopa eroottinen.
T: Eräs vakiokirjoittajistaolet melkoinen ihmeotus,kun kirjoitat ja vastaat itsellesi
- Omituisia paljon
omituinen oot kirjoitti:
olet melkoinen ihmeotus,kun kirjoitat ja vastaat itsellesi
Eipä tuo omiin kirjoituksiin vastaaminen taida olla kovinkaan harvinaista täällä. Muiden kirjoitukset eivät vaan ole yhtä helposti tunnistettavissa, niin itselleen vastaamista ei välttämättä aina huomaa. Ainakin nopeasti poistoon joutuvissa alapääosaston jutuissa taitaa olla yhden ihmisen vuoropuhelu itsensä kanssa hyvinkin yleistä.
- Mira la Bonita
Príncipe Malo kirjoitti:
Kaikille niille tahoille, jotka ovat kenties hyvin perustelluistaan tahi perustelemattomistaan (mitäpä se meille muille yksikään syy edes kuuluisi) ja siten hyvistä syistään paha- tahi edes hyvämaineisessa nuorten- ja vanhaintanssimossa joko tila- tahi sitä pysyväpäisemmin käymäkykenemättömiä huomautettakoon, että etsiessään tällä tavalla liitäntäjohdolla himoitsemaansa sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmaa, heidän tulisi ymmärtää, ettei heidän etsimiään Prinsessa-Napaliinoja ja Prinssi-Pöxyliinejä ole elänyt eräitten huippumodernien kuningaskuntien huolellisesti vartioituja lasivitriinejä lukuun ottamatta moneen sataan vuoteen. Tuolta pohjalta kellä tahansa näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissäkin kunpuava joko nuorten- tahi vanhaintanssitunnelmain intohimo on valitettavankin turha ja siten hyödytön.
T: Eräs vakiokirjoittajistaSekä nuorten- että vanhaintanssipersoonan digitaalinen malli on myös episodinen, mutta siitä huolimatta jopa tuhatosaisena täysin huomaamattomasti ja siten vaivattomasti myöskinsä mukana kanniskeltava: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että insinöörit ovat kehitelleet juurikin tällaisia tarkoituksia varten erivärisiä ja erikokoisia laatikoita, jonne mikä tahansa digitaalinen malli voidaan liityntäjohtojen avulla vaikka sen tanssimon toisesta päästä heti järjestää ja siellä ennalta määräämättömiä sekä nuorten- että vanhaintanssiväliaikoja säilyttää tarvitsematta siten lähteä yhteenkään hyvämaineisistakaan tanssimoistamme paikanpäälle tilannetta henkilökohtaisesti tarkistamaan. Tästä poissaolostaan huolimatta tuollaiseen laatikkoon kurkistava taho voi nähdä vihoviimeistä i: n pistettä myöden uudelleen simuloidun joko nuorten- tahi vanhain- tahi molenpain tilanteen, joka on, kuten muistamme, täysdigitaalinen eli binääri sekä nuorten- että vanhaintanssillissidonnainen näkymä, jossa itselleen helkkarin komealle herralle uskomattoman upeat daamit herkeämättä niitä kirotunkin pitkiä ripsiään räpsyttelevät ja sieviä pyrstöjään sekä nuorten- että vanhaintanssimusiikkien tahdeissa pyörittelevät.
Oma lukunsa on myöskinsä siinä, että nähdessään laatikostaan, jonka toisessa päässä on joko kauhean pullea tuubi tahi ihan litteä lauta eli lätty, kuinka sen helkkarin komean herran sekä nuorten- että vanhaintanssikengät hehkuvat mustina ja aidon nahan tuoksuisina ja kuinka se helkkarin komea herra poimii simuloidusta hakurivistä uskomattoman upeita daameja ja siemailee väliajalla buffetissa jäitä ja lantrinkejakin, yksikään noista sinänsä toki melko komeista herroista ei enää kykene hillitsemään itseään, vaan ohikiitävän hetkisensä harkitsevat he joukolla yltiöpäisesti mitä ilmeisimminkin pesäpallomailoineen jopa sukeltaa siinä pulleassa tuubissa tahi litteässä lätyssä näkemäänsä joko nuorten- tahi vanhaintanssisimulaatiotilanteeseen.
Tämä saattaa johtua siitä, etteivät nuo herrat kenties ymmärrä tuossakin tilanteessaan yrittävänsä mahdotonta: nythän on hyvinkin pitkälti niin, ettei yksikään edes melko tuuheista tukista ja mahdottoman kapeista hartioista rakentunut fyysillinen nuorten tahi vanhainkaan tanssiolento mahdu tunkeutumaan simulaatiosysteemiin, joka ei ole mitään muuta kuin alfanumeeristen naaraitten ja urosten sekä parkettien ja orkesteriaitioitten että buffettien huimaavaa pyörintää ja sekä nuorten että vanhain simuloitujen tanssitilanteitten kirotunkin vauhdikasta viuhunaa, käden yli ja ali tanssia eli sanalla sanoen tälläiseen laatikkoon simuloitujen alfanumeeristen herrojen ja daamien melko viatonta leikkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=sL2pRiF7GlQ
T: Eräs vakiokirjoittajista - El Pozo
Mira la Bonita kirjoitti:
Sekä nuorten- että vanhaintanssipersoonan digitaalinen malli on myös episodinen, mutta siitä huolimatta jopa tuhatosaisena täysin huomaamattomasti ja siten vaivattomasti myöskinsä mukana kanniskeltava: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että insinöörit ovat kehitelleet juurikin tällaisia tarkoituksia varten erivärisiä ja erikokoisia laatikoita, jonne mikä tahansa digitaalinen malli voidaan liityntäjohtojen avulla vaikka sen tanssimon toisesta päästä heti järjestää ja siellä ennalta määräämättömiä sekä nuorten- että vanhaintanssiväliaikoja säilyttää tarvitsematta siten lähteä yhteenkään hyvämaineisistakaan tanssimoistamme paikanpäälle tilannetta henkilökohtaisesti tarkistamaan. Tästä poissaolostaan huolimatta tuollaiseen laatikkoon kurkistava taho voi nähdä vihoviimeistä i: n pistettä myöden uudelleen simuloidun joko nuorten- tahi vanhain- tahi molenpain tilanteen, joka on, kuten muistamme, täysdigitaalinen eli binääri sekä nuorten- että vanhaintanssillissidonnainen näkymä, jossa itselleen helkkarin komealle herralle uskomattoman upeat daamit herkeämättä niitä kirotunkin pitkiä ripsiään räpsyttelevät ja sieviä pyrstöjään sekä nuorten- että vanhaintanssimusiikkien tahdeissa pyörittelevät.
Oma lukunsa on myöskinsä siinä, että nähdessään laatikostaan, jonka toisessa päässä on joko kauhean pullea tuubi tahi ihan litteä lauta eli lätty, kuinka sen helkkarin komean herran sekä nuorten- että vanhaintanssikengät hehkuvat mustina ja aidon nahan tuoksuisina ja kuinka se helkkarin komea herra poimii simuloidusta hakurivistä uskomattoman upeita daameja ja siemailee väliajalla buffetissa jäitä ja lantrinkejakin, yksikään noista sinänsä toki melko komeista herroista ei enää kykene hillitsemään itseään, vaan ohikiitävän hetkisensä harkitsevat he joukolla yltiöpäisesti mitä ilmeisimminkin pesäpallomailoineen jopa sukeltaa siinä pulleassa tuubissa tahi litteässä lätyssä näkemäänsä joko nuorten- tahi vanhaintanssisimulaatiotilanteeseen.
Tämä saattaa johtua siitä, etteivät nuo herrat kenties ymmärrä tuossakin tilanteessaan yrittävänsä mahdotonta: nythän on hyvinkin pitkälti niin, ettei yksikään edes melko tuuheista tukista ja mahdottoman kapeista hartioista rakentunut fyysillinen nuorten tahi vanhainkaan tanssiolento mahdu tunkeutumaan simulaatiosysteemiin, joka ei ole mitään muuta kuin alfanumeeristen naaraitten ja urosten sekä parkettien ja orkesteriaitioitten että buffettien huimaavaa pyörintää ja sekä nuorten että vanhain simuloitujen tanssitilanteitten kirotunkin vauhdikasta viuhunaa, käden yli ja ali tanssia eli sanalla sanoen tälläiseen laatikkoon simuloitujen alfanumeeristen herrojen ja daamien melko viatonta leikkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=sL2pRiF7GlQ
T: Eräs vakiokirjoittajistaRäpäyttäessään etenkin sitä parenpaa nuorten- ja vanhaintanssisilmäänsä tällaisen laatikon edessä, jonne insinöörit teillekin ovat liityntäjohtojen kautta jälleen kerran tuottaneet täysdigitaalisen mallin tanssimosta, myös nuo sinänsä toki melko komeatkin herrat huomaavat todellakin elävänsä sekä nuorten että vanhain elektroonisten tanssi-ihmeiden aikaa: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että jopa kuka tahansa noista helkkarin komeistakin herroista voi tällöin ällistyttävänkin helposti kuvitella joko nuorten- tahi vanhaintanssikengät jaloissaan samoilevansa todella upeita daameja täynnään olevassa tanssimossa kädessään juuri täytetty lasi, jossa on jäitä ja lantrinkejakin, todella upeitten daamien huokailevan kirotunkin pitkiä ripsiään räpsytellen hänen edessään ja takanaan sekä sivuillaan kaihoisan kutsuvasti, sekä nuorten- että vanhaintanssiorkesterin musisoivan sekä nuorten- että vanhaintanssijalkaa hivelevästi. Kurkistaessaan salaa standardi- tahi sitä edistyneemmänkin tanssimosimulaatiomme buffetin baaritiskin takaiseen lasivitriiniin, kuka tahansa herroistamme voi nähdä vitriinissä loputtomasti herkullisia pullorivejä ja niiden lomassa kenties tärkeimmän – oman kuvajaisensa koko tahi sitä osittaisemmassa komeudessaan, josta nuorten- ja vanhaintanssiharrastelijakin näkee yhdellä silmäyksellä, ettei herra ole kukaan muu kuin itse mahtava Polleus, sekä nuorten- että vanhaintanssiritari vailla vertaa.
T: Eräs vakiokirjoittajista - Samba complicado
El Pozo kirjoitti:
Räpäyttäessään etenkin sitä parenpaa nuorten- ja vanhaintanssisilmäänsä tällaisen laatikon edessä, jonne insinöörit teillekin ovat liityntäjohtojen kautta jälleen kerran tuottaneet täysdigitaalisen mallin tanssimosta, myös nuo sinänsä toki melko komeatkin herrat huomaavat todellakin elävänsä sekä nuorten että vanhain elektroonisten tanssi-ihmeiden aikaa: Nythän on hyvinkin pitkälti niin, että jopa kuka tahansa noista helkkarin komeistakin herroista voi tällöin ällistyttävänkin helposti kuvitella joko nuorten- tahi vanhaintanssikengät jaloissaan samoilevansa todella upeita daameja täynnään olevassa tanssimossa kädessään juuri täytetty lasi, jossa on jäitä ja lantrinkejakin, todella upeitten daamien huokailevan kirotunkin pitkiä ripsiään räpsytellen hänen edessään ja takanaan sekä sivuillaan kaihoisan kutsuvasti, sekä nuorten- että vanhaintanssiorkesterin musisoivan sekä nuorten- että vanhaintanssijalkaa hivelevästi. Kurkistaessaan salaa standardi- tahi sitä edistyneemmänkin tanssimosimulaatiomme buffetin baaritiskin takaiseen lasivitriiniin, kuka tahansa herroistamme voi nähdä vitriinissä loputtomasti herkullisia pullorivejä ja niiden lomassa kenties tärkeimmän – oman kuvajaisensa koko tahi sitä osittaisemmassa komeudessaan, josta nuorten- ja vanhaintanssiharrastelijakin näkee yhdellä silmäyksellä, ettei herra ole kukaan muu kuin itse mahtava Polleus, sekä nuorten- että vanhaintanssiritari vailla vertaa.
T: Eräs vakiokirjoittajistaNoista pulleista tuubeistaan ja litteistä lätyistään lumoutuneina heille(kin) niihin liitäntäjohtojen kautta tarjoilemiamme digitaalisia mallejamme näistä tansimoistamme tuijottavista sinänsä toki melko komeista herroista alkaa heti tuntua siltä, että he haluaisivat joko pokata todella upean daamin tahi kunnon sekä nuorten että vanhain tanssikylätappelun.
Tämä ei kuitenkaan nuorten eikä vanhainkaan tanssietiketin mukaan heti välttämättä käy: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tuollaisessa tanssimoittemme digitaalisessa mallissahan järjestyshenkilökunta huomauttaa kohteliaasti herroille heidän siitä narikasta tulipalopakkasellakin ilman päällysponppiaan ohi livahtaessaan, että tanssimossa on parhaillaan käymässä helkkarin komeakin herra, muan Komistus Jumalainen, mestarillinen foximies ja kirotunkin notkea elastikko, jonka perimmäisenä tarkoituksena on päästä mitä ilmeisimminkin patja-sambaamaan ihanaisen sekä Nuorten- että Vanhaintanssiprinessa-Napaliinan kanssa. Ja tuossahan se digitaalisessa tanssimomallissamme Komistus kuin sekä nuorten- että vanhaintanssitilauksesta siitä narikan viereisestä herrain saniteettitilasta aina niin kimmoisana ja notkeana jo tuleekin ja lausahtaa digitaalista narikkaamme pöllämystyneinä tuijottaville melko komeille herroille aina niin ällistyttävänkin rauhalliseen tapaansa kutakuinkin näin, että: ”tietäkäätte herrat, että haluan foxatakseni Napaliinan, jolla on viekoittelevasti keinahteleva pyrstö ja jonka rintoihin eivät edes voimamiehen karvaiset kourat pysty ja jonka kirotunkin pitkät ripset ovat maskaroidut ja herkeämättä räpsyvät! Hän saattaa tosin olla jonkun teistä kinppakyyditty, mutta minä haastan hänet buffetissa nyt heti maisteluun sekä nuorten- että vanhaintanssitunnelmasta, jotta vain toinen meistä jäisi jaloilleen jäljelle tavoittelemaan hänen kättään hakualueella!”
Joku melko komeista herroista innostuu: ”pidetään häät heti nuorten- ja vanhaintanssien jälkeen!” ”Yksi ja sama se ajattelee digitaalisen mallimme Komistus salaa mielessään: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että minähän voin toki omistaa Napaliinan vähän aikaa foxin jälkeen ja sitten aikaisin aamulla herätä ja vähän myöhemmin – siis kuitenkin hyvin paljon ennemmin kuin se juttu hirvittäviin sekä nuorten- että vanhaintanssikyyneliin päättyy – kadota kuin irrationaalinen nuorten tahi vanhain tanssipieru Saharaan.”
T: Eräs vakiokirjoittajista - Kytkentöjä
Príncipe Malo kirjoitti:
T: Eräs vakiokirjoittajistaHelkkarin komeat herrat, niil on kiirettä aina, niil on todella upea daami kahta puolen hakua. Ja melko komeat herrat, niil on krusifixin kädet ja puheet kehua täynnä aina.
Herra pokkas daamin osuusliikkeen tanssimossa: pitkät ripset, hymyhuuli hän oli upea jo syntyjään. Daami venttas pylväikössä tuossa orkesteriaition eessä, ripset räpsyen se venttas. Ne vetäs ensin Hapan-Eeron pylväiköstä poies päin, ne laski tahdin parketilla sylitysten, poskitusten. Ja artisti se lauloi tanssimisen autiudesta, vapaudesta tehdä niin kuin askeljako sanoo.
Ja niil oli toisensa siinä, niil oli kahvinporoja alla, niil oli oikeesti tunnelmaa parketin yllä.
Krusifixi jossain aukes leveänä kuin lauta-aita, tanssin kelmi kulki loikkimalla kiireisine jaloin. Artisti lauloi dirlandaata aitiossa jossain, siellä, missä tanssin vauhti vaihtuu faniletkan mateluksi. Daami nauroi artistia ja se nauroi faneja: ”Melko nuukasti tilaa herrain kuljetella parketilla vaihtoaskeleella kohti uutta tunnelmaa. Täs ei tunnelmapuntarissa paljon loikkimiset auta.”
Ja niil oli toisensa siinä, niil oli kahvinporoja alla, niil oli oikeesti tunnelmaa parketin yllä.
Narikassa portieeri vahti takkiliikennettä ja pohti kurkoin sydämettömyyttä ylipäätään:
”Miksi levitellä käsiänsä komeain herrain teille, jotka hakee lopulta vain tunnelmaa ja koittaa viedä minne voi?”
Kurko kiilas siitä ohi faniletkan alueella. Upea daami huokas. ”Perkele”: portieerikin noitui.
Siitä koitui suuri katastrofi ruuhkaisella parketilla, siellä, missä yhteensattumista syntyy riitoja. Tosi pienistäkin virheistä voi tulla iso paha. Tunnelmahimo muuttuu hirviöksi, krusifixin töiksi, tyhjän tähden kiilatuiksi tanssijoiksi parketilla. Eihän kurkojemme mieltä paljon järkipuheet paina.
Joo joo joo! //Kettunen
T: Eräs vakiokirjoittajista - Vaino Harha
ei vakiokirjoittaja kirjoitti:
Profiililtaan juuri sopivankorkuista ja siten oikein hyvää Joulua tänä todella upeain daamein ja helkkarin komeain herrain sekä nuorten- että vanhaintanssivuonna 2009 kaikille niille, jotka nuorten- tahi vanhaintansseissa saavat tahi eivät saa käydä. Hyvää Joulua myös niille eritoten, joita tuossa – ainoastaan siitä eikä mistään muusta syystä, ettei siinä tiedetty, keitä he olisivat – heidän mielistään mainittu.
http://www.youtube.com/watch?v=ryvqCBgwzFc
T: Eräs vakiokirjoittajista
PS: Kirjoitin joululahjanomaisesti tuonne ylle vähän aikaa sitten keksimälläni (joku muu on toki voinut keksiä senkin sitä ennen tahi sen jälkeen) nimimerkillä liikkuen siten hieman korkeammalla profiilillani kuin viimeaikoina keskimäärin, koska en halunnut vähäisimmässäkään määrin alentaa kenenkään pahaa-aavistamattoman täysin yksityisesti himoitsemaa saati näissä nuorten- ja vanhaintanssipiireissä täysin yleisestikään himoittua Joulutunnelmaa entisestään: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tarkoitus oli pitää siihen mennessä sekä täysin yksityisesti että melko yleisesti saavutettu joulutunnelma entisellään tai entisestään edistää sitä!
- 99M
tehdä mieli vierasta naista,tai vaimosi luona käy vieras mies.Jompi kumpi pettää,jos tuollaista peliä ilmassa.
- rva 36
pukille?
- Huone 105
Löytyy ihan kivasti !
- näin on
Kyllä se ihana nainen väistämättä löytyy tansseista vaikket itselle myöntäisikään sitä hakevasi.
- mätiedän
lähtee muijasi kävelemään,kun tuollalailla hypit vieraitten naisten seurassa.
- Mene vain
Mene vain tanssimaan saat hyvän harrastuksen
- Tanssit on mukava as
Mene vain kirjoitti:
Mene vain tanssimaan saat hyvän harrastuksen
Tanssit on mukava asia
- Annatko ymmärtää
- Sormuksen sormessa ?
- Käytätkö pitkiä kalsareita tansseissa ?- nainen 26 v
Parhaat kyydit parkkipaikalla antaa ukkomiehet.
- tämäkin lienee
nainen 26 v kirjoitti:
"Parhaat kyydit parkkipaikalla antaa ukkomiehet. "
- taitaa nää parkkipaikkasessiot olla miesten toiveunta. En naisena koe jotain autossa hässimistä hikisen tanssi-illan jälkeen mitenkään kiihottavana.. Pehmeä vuode puhtoisena houkuttaa mieluummin.. :) - Asuntoautot
tämäkin lienee kirjoitti:
"Parhaat kyydit parkkipaikalla antaa ukkomiehet. "
- taitaa nää parkkipaikkasessiot olla miesten toiveunta. En naisena koe jotain autossa hässimistä hikisen tanssi-illan jälkeen mitenkään kiihottavana.. Pehmeä vuode puhtoisena houkuttaa mieluummin.. :)-Niin näet miten ne "kuviot" menee .....
- ------------------
Asuntoautot kirjoitti:
-Niin näet miten ne "kuviot" menee .....
ei kiinnosta kun aika kuluu tanssiparketilla. :)
Asuntoautoissa "asutaan" joten kaipa siellä karavaanarit seksiäkin harrastaa ei kai siinä sen kummempaa. - AsioistaperilläTahvo
------------------ kirjoitti:
ei kiinnosta kun aika kuluu tanssiparketilla. :)
Asuntoautoissa "asutaan" joten kaipa siellä karavaanarit seksiäkin harrastaa ei kai siinä sen kummempaa.Jokainen tervepäinen ymmärtää että lavatansseissa ei anneta tai oteta seksiä.
- meesvaan
AsioistaperilläTahvo kirjoitti:
Jokainen tervepäinen ymmärtää että lavatansseissa ei anneta tai oteta seksiä.
Onneksi kaikki eivät ole omaksuneet tuota kliinistä tanssia.
Kuitenkin nämä vaintanssijat opettelevat kurssilla jotain rumban flirttiä, ehkä se ei ikinä onnistu. - Flirttiä elämään!
meesvaan kirjoitti:
Onneksi kaikki eivät ole omaksuneet tuota kliinistä tanssia.
Kuitenkin nämä vaintanssijat opettelevat kurssilla jotain rumban flirttiä, ehkä se ei ikinä onnistu."Kuitenkin nämä vaintanssijat opettelevat kurssilla jotain rumban flirttiä, ehkä se ei ikinä onnistu."
heh, ihankuin vain tanssimassa olevat ei luonnostaan osaisi flirtata. Ihmisen persoonasta tuo on kiinni, ei siihen kursseja tarvita. Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin luulet.. :D - ronsons
Flirttiä elämään! kirjoitti:
"Kuitenkin nämä vaintanssijat opettelevat kurssilla jotain rumban flirttiä, ehkä se ei ikinä onnistu."
heh, ihankuin vain tanssimassa olevat ei luonnostaan osaisi flirtata. Ihmisen persoonasta tuo on kiinni, ei siihen kursseja tarvita. Maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin luulet.. :DKukaan ole sellaista sanonutkaan. Kursseilla opetellaan flirttiä, mutta sitten koko ajan toitotetaan että tässä ei sitten flirttailla vaikka siltä yritetään näyttää.
Eikös se ole flirttiä, että mitä tahansa voi tapahtua mutta se ei ole välttämätöntä? Suomalainen flirtti on sitä, että mitään ei missään nimessä saa tapahtua ja sehän oli väärinkäsitys... - oli kyse
ronsons kirjoitti:
Kukaan ole sellaista sanonutkaan. Kursseilla opetellaan flirttiä, mutta sitten koko ajan toitotetaan että tässä ei sitten flirttailla vaikka siltä yritetään näyttää.
Eikös se ole flirttiä, että mitä tahansa voi tapahtua mutta se ei ole välttämätöntä? Suomalainen flirtti on sitä, että mitään ei missään nimessä saa tapahtua ja sehän oli väärinkäsitys...Missä muuta väitettiin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Flirttailu - Seksi ja tanssi!
nainen 26 v kirjoitti:
Olen varattu 40v nainen ja käynyt luvalla tanseissa yksin jo vuosia.
Olen myös lähinnä kesäisin saanut hyvää seksiä luonnossa, hyvän tanssi
bartnerin viedessä välillä tauolle!
Mieheni aistii ja kiihottuu kun tulen kotia ja on aina kuumempi kun olen
saanut vierasta tansi iltana. - tansi iltana tana
Seksi ja tanssi! kirjoitti:
Olen varattu 40v nainen ja käynyt luvalla tanseissa yksin jo vuosia.
Olen myös lähinnä kesäisin saanut hyvää seksiä luonnossa, hyvän tanssi
bartnerin viedessä välillä tauolle!
Mieheni aistii ja kiihottuu kun tulen kotia ja on aina kuumempi kun olen
saanut vierasta tansi iltana.Kiitos viimeisestä Irmeli missä olet luurannut nämä hukatut päivät, tumä ruppee hienostelee mut sulla on luomakunnan kaikkien rämsien äiti.
nimim. kyllä kelpasi - Anonyymi
nainen 26 v kirjoitti:
Pah......pisto, kasto ja ravistus.....enempää ei kerkee kun on kiire rakkaan vaimon viereen ettei epäilykset herää.
- mä vaan
Kyllä se on viisainta erota. Saat sitten tanssia puhtaalla omatunnolla sydämenkyllyydestä...
- ok
No melkeinpä on joo, jos ei toinen suvaitse harrastusta.
- Daree
Onpas tämä rönsyillyt puoleen jos toiseen. Oikeestaan alunperin oli kysymys siitä että voiko tanssimista harrastaa avioliitossa yksin.... Minä voin, ja olen siitä nauttinut!
- raivostunut
Pitäis lailla lopettaa antiikkiaikaiset tanssit. Melko vanhanaikaista. 50 luvulla se oli kova sana mut nykyään pohjanmaan junttien hommaa. Monikohan ero siitäkin on jo tullu. Itse painiskelen juurikin tansseista johtuvasta elämäntilanteesta.
- Kerrohan nyt meille
Hei , Mites on avioliittosi laita ? Vieläkö olet muijas kanssa saman katon alla
onnellisesti ? Oletko jaksanut olla uskollinen aviomies vai onko houkutukset vieneet mennessään ? Vieläkö " tanssijalkaa" ulkoilutat yksin ? - Lupa annettu
Saat käydä, kuka sen voi kieltää. Olet joko uskollinen tai et, se on sinun päätettävissä. En vain näe mitään järkeä niin miksi joillakin on oikeus ja halukaan tuomita toisten harrastukset. Houkutuksiahan siellä on, pitää vaan itse tietää mitä tekee. Jos liitto on hyvä ja asiat kunnossa, ei pettämisiä tule, mutta jos ei niin eihän siinä liitossa kannata olla, tanssi ei aiheuta pettämistä, jokin muu syyhän siihen on.
- 1Neuvo
Jos avioliitto ei kestä toisen tansseissa käyntiä, siinä pelossa että sieltä löytyy joku toinen, niin sitte se ei kestä marketissa tai kirjastossakaan käyntiä,,,,,koska se "oikea" voi löytyä vaikka sieltäkin!
- Salarakas on muotia
1Neuvo kirjoitti:
Jos avioliitto ei kestä toisen tansseissa käyntiä, siinä pelossa että sieltä löytyy joku toinen, niin sitte se ei kestä marketissa tai kirjastossakaan käyntiä,,,,,koska se "oikea" voi löytyä vaikka sieltäkin!
Luuletko sinäkin, että mies kertoo vaimolleen jos sieltä löytyy se "oikea" ???
EI KERRO -
vaan aloittaa salasuhteen ! Tanssipaikoilta niitä nykyään haetaan .
Tiedän tälläkin hetkellä monta tanssivaa ukkomiestä joilla on suhde ilman , että kotona oleva vaimo parka tietää.
Vaimo luulee , että mies vain tanssii ja on uskollinen !
Mies kyllä tanssii ja ottaa siitä kaiken irti pettäen omalla työajallaan niin ettei
käry käy , kun ei tanssipaikalla jää kiinni.
Eihän vaimoa kannata jättää , kun kaikki sujuu kuin "tanssi" - D - Niinpä niin taas
Salarakas on muotia kirjoitti:
EI KERRO -
Tiedän tälläkin hetkellä monta tanssivaa ukkomiestä joilla on suhde ilman , että kotona oleva vaimo parka tietää.
Mies kyllä tanssii ja ottaa siitä kaiken irti pettäen omalla työajallaan niin ettei
Eihän vaimoa kannata jättää , kun kaikki sujuu kuin "tanssi" - DOletkos ollut oikein paikan päällä näkemässä kun tätä pettämistä on tapahtunut? Nähnyt vierestä kuinka on peitto heilunut? Vai onko taas kerran mielikuvitus laukannut sen perusteella, että ihmisillä on hauskaa keskenään tanssipaikalla.
- Mies 50 v.
Salarakas on muotia kirjoitti:
EI KERRO -
Eihän vaimoa kannata jättää , kun kaikki sujuu kuin "tanssi" - DSalarakas olisi poikaa. Mistähän sellaisen löytäisin. Uskollinen ja vaitiolovelvollinen nainen - ukkomiehelle.
Rakkaita kyllä löytyy pilvinpimein. Mutta niistä täytyy kieltäytyä, koska minulla on jo vakituinen nainen.
Sellainen ystävä, jota voisi helliä ja pussata ja tanssia ja sekstata. Mutta naisella pitäisi olla oma elämä muualla, ettei hän hakisi minusta vakimiestä.
Ei kuitenkaan mitään yhdenillansuhdetta, vaan pitkäaikaista nautintoa puolin ja toisin. Salarakasta! - Vain seksisuhde ;)
Mies 50 v. kirjoitti:
Salarakas olisi poikaa. Mistähän sellaisen löytäisin. Uskollinen ja vaitiolovelvollinen nainen - ukkomiehelle.
Rakkaita kyllä löytyy pilvinpimein. Mutta niistä täytyy kieltäytyä, koska minulla on jo vakituinen nainen.
Sellainen ystävä, jota voisi helliä ja pussata ja tanssia ja sekstata. Mutta naisella pitäisi olla oma elämä muualla, ettei hän hakisi minusta vakimiestä.
Ei kuitenkaan mitään yhdenillansuhdetta, vaan pitkäaikaista nautintoa puolin ja toisin. Salarakasta!Sinkkumiehen kanssa seksisuhde on vaikeaa, joten siihen sopii
hyvin aina tuleva ja ottava UKKOMIES - D.
Molemmat saavat sen mitä hakevat ! - Nähty on :(
Niinpä niin taas kirjoitti:
Oletkos ollut oikein paikan päällä näkemässä kun tätä pettämistä on tapahtunut? Nähnyt vierestä kuinka on peitto heilunut? Vai onko taas kerran mielikuvitus laukannut sen perusteella, että ihmisillä on hauskaa keskenään tanssipaikalla.
.... Valitettavasti olen ollut mukana. Siellä ei ei muistella siviilisäätyjä vaan siellä eletään ja nautitaan vuodesta toiseen jne.
Ukkomies se laukkaa kahden naisen väliä ihan kevyesti.
Sinkkumiehet ovat niin kiireisiä ettei yhtäkään naista ehdi hoitaa -D - Ruskeat silmät
Niinpä niin taas kirjoitti:
Oletkos ollut oikein paikan päällä näkemässä kun tätä pettämistä on tapahtunut? Nähnyt vierestä kuinka on peitto heilunut? Vai onko taas kerran mielikuvitus laukannut sen perusteella, että ihmisillä on hauskaa keskenään tanssipaikalla.
Ukkomiehille tapahtuu aika usein näitä "tanssitapaturmia".
Pari kuukautta sekstailevat ja sit kyllästyvät .
Haetaan taas sitten uutta kohdetta ja töissä käyvä vaimoke ei tiedä mitään näistä.
Oikeesti,,,, josku vielä käräytän tänkin miehen ku vaimo sattuu samaan vessaan.... - Tyttö Mikkelistä
Mies 50 v. kirjoitti:
Salarakas olisi poikaa. Mistähän sellaisen löytäisin. Uskollinen ja vaitiolovelvollinen nainen - ukkomiehelle.
Ei kuitenkaan mitään yhdenillansuhdetta, vaan pitkäaikaista nautintoa puolin ja toisin. Salarakasta!Hola !
Mistäpä päin suomea olet salasuhdetta vailla ??? D.
- Anonyymi
Kommentoin aloitusta😊
🔥
https://youtu.be/Qe9_JEZAodo - Anonyymi
En näe hyvällä varattujen yksin tansseissa käyntiä. Olette lupautuneet toisillenne ja silloin seikkailut on jätettävä. Onko suhteen uhraaminen hetken nautinnolle asiallista?
- Anonyymi
"Onko suhteen uhraaminen hetken nautinnolle asiallista?"
Mies menee tunne edellä.
Järki jää 🤔. 🥂🔥🍾
https://youtu.be/BiTVYSTYfko
Kukapa sitä nyt hetkeä nauttii 😛🤫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko suhteen uhraaminen hetken nautinnolle asiallista?"
Mies menee tunne edellä.
Järki jää 🤔. 🥂🔥🍾
https://youtu.be/BiTVYSTYfko
Kukapa sitä nyt hetkeä nauttii 😛🤫Vasta sitten on syytä huolestua, jos jommalta kummalta tai molemmilta tulee pieru! Pierua nimittäin pidetään aika varmana merkkinä siitä, että jompi kumpi tai molemmat pitää siihen saakka orastaneeksi kokemaansa parisuhdetta vakiintumisvaiheeseen siirtyvänä tai siinä jo olevana.
Tarkkailkaa siis pierua älkääkä lähtekö esimerkiksi jakauksen pituuden saati leveyden perusteella vetämään vääriä johtopäätöksiä asiasta.
- Anonyymi
Mites olisi vaimon vaihto 🤔
https://youtu.be/m6pXHG-zHrY
Löytyykö tansseista uutta rinnalle
Niin semmoinen joka osaisi tanssia
kuviot kanssasi 😉
https://youtu.be/O1neKh03NNA
Se kuin kevät 🌞
jos vaihdat 👠
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241