joulu tekee jo tuloaan:) ja on jouluvalmisteluiden aika(ainakin meillä) haluaisin kysyä minkälaiset jouluvalmistelut teillä on? Meillä aletaan jo marraskuun puolivälissä hankkimaan lahjoja ja koristeet on jo esillä olisi kiva saada esim askarteluvinkkejä??
Vastaukset 3
- äiti87lapset 07ja09
Päätimme tänä vuonna lähteä aikaisin liikkeelle kun on jo kaksi pientä lasta joten heidän kanssaan on vähän vaikea käydä väentungoksessa :)
Lastenkirjakerholta tuli hyvä askarteluvinkki kirja, pitää paremmalla ajalla käydä joku helppo vinkki laittamassa :) Viime vuonna vanhemman poikani kanssa tehtiin isovanhemmille joulukortit yms. Saa nähdä mitä tänä vuonna keksitään :) - joulukortit
Meillä laitetaan tee itse joulukortit teon alle jo marraskuun puolella. Monesti olen myös tilannut joulukortit omista kuvista. Lähempänä joulua lähdetään lahjaostoksille ja suunnitellaan joulun aterioita ja aikatauluja. Aina on vähän sovittelemista siinä, kumman vanhempien luona ollaan ja minä päivänä vieraillaan isovanhemmilla ym. Meillä kuitenkin joulu menee aika vaatimattomissa merkeissä. Onko lisää teinivanhempia 2010-luvulta?:)
- EiOleMuotia
Teinivanhemmuus on häviävää Länsimaissa, mutta kehitysmaista voi löytyä kohtalotovereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493