joulu !

rockmamma84

joulu tekee jo tuloaan:) ja on jouluvalmisteluiden aika(ainakin meillä) haluaisin kysyä minkälaiset jouluvalmistelut teillä on? Meillä aletaan jo marraskuun puolivälissä hankkimaan lahjoja ja koristeet on jo esillä olisi kiva saada esim askarteluvinkkejä??

3

173

Vastaukset

• Päätimme tänä vuonna lähteä aikaisin liikkeelle kun on jo kaksi pientä lasta joten heidän kanssaan on vähän vaikea käydä väentungoksessa :)
    Lastenkirjakerholta tuli hyvä askarteluvinkki kirja, pitää paremmalla ajalla käydä joku helppo vinkki laittamassa :) Viime vuonna vanhemman poikani kanssa tehtiin isovanhemmille joulukortit yms. Saa nähdä mitä tänä vuonna keksitään :)

• Meillä laitetaan tee itse joulukortit teon alle jo marraskuun puolella. Monesti olen myös tilannut joulukortit omista kuvista. Lähempänä joulua lähdetään lahjaostoksille ja suunnitellaan joulun aterioita ja aikatauluja. Aina on vähän sovittelemista siinä, kumman vanhempien luona ollaan ja minä päivänä vieraillaan isovanhemmilla ym. Meillä kuitenkin joulu menee aika vaatimattomissa merkeissä. Onko lisää teinivanhempia 2010-luvulta?:)

• Teinivanhemmuus on häviävää Länsimaissa, mutta kehitysmaista voi löytyä kohtalotovereita.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    179
    3568
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    18
    1097