joulu tekee jo tuloaan:) ja on jouluvalmisteluiden aika(ainakin meillä) haluaisin kysyä minkälaiset jouluvalmistelut teillä on? Meillä aletaan jo marraskuun puolivälissä hankkimaan lahjoja ja koristeet on jo esillä olisi kiva saada esim askarteluvinkkejä??
joulu !
3
243
Vastaukset
- äiti87lapset 07ja09
Päätimme tänä vuonna lähteä aikaisin liikkeelle kun on jo kaksi pientä lasta joten heidän kanssaan on vähän vaikea käydä väentungoksessa :)
Lastenkirjakerholta tuli hyvä askarteluvinkki kirja, pitää paremmalla ajalla käydä joku helppo vinkki laittamassa :) Viime vuonna vanhemman poikani kanssa tehtiin isovanhemmille joulukortit yms. Saa nähdä mitä tänä vuonna keksitään :) - joulukortit
Meillä laitetaan tee itse joulukortit teon alle jo marraskuun puolella. Monesti olen myös tilannut joulukortit omista kuvista. Lähempänä joulua lähdetään lahjaostoksille ja suunnitellaan joulun aterioita ja aikatauluja. Aina on vähän sovittelemista siinä, kumman vanhempien luona ollaan ja minä päivänä vieraillaan isovanhemmilla ym. Meillä kuitenkin joulu menee aika vaatimattomissa merkeissä. Onko lisää teinivanhempia 2010-luvulta?:)
- EiOleMuotia
Teinivanhemmuus on häviävää Länsimaissa, mutta kehitysmaista voi löytyä kohtalotovereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920