Elikkäs lakituksen jälkeen olisi tarkoitus liikkua juhlimaan limusiini kuljetuksella. Olisiko jollain tietoa mistä pk-seudulla kannattaaa kuljetus ottaa? pitäisi siis olla mahdollisimman halpa, kun kuullut eetä myös siihen 100e pintaan joku kuljetuksen tunniksi saanut- ? nyt mitä olen tarkastellut niin kaikki ovat siinä 200 euron pinnassa tunnilta pyörineet. mahdollisimman halpa siis ! linkkejä saa laittaa. kiitos jo etukäteen
mistä HALPA limusiini kuljetus pk-seudulla ?
13
9823
Vastaukset
- onononon
tuohon satasen hintaan. Mutta eikös teitä ole siellä kyydissä useampi joten kustannukset eivät ole korkeat? Vai yksinkös aattelit ajella?
- Johanfin
www.limusiinivuokraus.fi
limo palvelua olen käyttänyt ja hinnat kohdallaan! Ps. hauskaa on ollut joka kerta ja ehkä hauskinta on ihmisten ilmeet liikennevaloissa!!
- Joooo on...
- prettywoman80
Juhlin tärkeää merkkipäivääni kun täytin pyöreitä vuosia syyskuussa 2010 ja päädyin valitettavasti tähän palveluntarjoajaan limusiinikuljetus.fi,JONKA näköjään AINOA TYÖNTEKIJÄ/OMISTAJA "PALVELI" 10HENGEN NAISSEURUETTA KUIN LUOLAMIES METSÄSTÄ.Olisi pitänyt arvata alkeellisista maileista että 1amatöörin yritys on epäammattitaitoinen,kun omistaja/kuski painosti että hänen tarjouksensa hyväksyminen kuuluu yleissivistykseen?!ja hinnasta neuvotteleminen on siis epäsivistyksellistä.Kiireen takia auton löytämisessä katsoin sormien läpi tylyn&kuivan sähköpostien sävyn,ja kun juhlaseurue juhlapvnä lähestyi limusiinia kuskin tervehdys oli:MULLE ON YKSI HAILEE MILLOIN AJETAAN KUN MULLEHAN MAKSETAAN VAIKKA SEISTÄÄN.Sellainen lämmin tervetulotervehdys vieraille.Illan huippu oli kun kesken ajelun pysähdyimme ottamaan valokuvia niin kuski tuli vieraiden keskelle eteeni(syntymäpäiväsankari)&kovaan ääneen rääkätti MITÄ JOS MAKSAT NYT TÄMÄN KYYDIN?Apinan tason palvelu! KUITTIA MAKSUSTA EI SAATU, TIETTY.
- prettywoman80
Juhlin tärkeää merkkipäivääni kun täytin pyöreitä vuosia syyskuussa 2010 ja päädyin valitettavasti tähän palveluntarjoajaan limusiinikuljetus.fi,JONKA näköjään AINOA TYÖNTEKIJÄ/OMISTAJA "PALVELI" 10HENGEN NAISSEURUETTA KUIN LUOLAMIES METSÄSTÄ.Olisi pitänyt arvata alkeellisista maileista että 1amatöörin yritys on epäammattitaitoinen,kun omistaja/kuski painosti että hänen tarjouksensa hyväksyminen kuuluu yleissivistykseen?!ja hinnasta neuvotteleminen on siis epäsivistyksellistä.Kiireen takia auton löytämisessä katsoin sormien läpi tylyn&kuivan sähköpostien sävyn,ja kun juhlaseurue juhlapvnä lähestyi limusiinia kuskin tervehdys oli:MULLE ON YKSI HAILEE MILLOIN AJETAAN KUN MULLEHAN MAKSETAAN VAIKKA SEISTÄÄN.Sellainen lämmin tervetulotervehdys vieraille.Illan huippu oli kun kesken ajelun pysähdyimme ottamaan valokuvia niin kuski tuli vieraiden keskelle eteeni(syntymäpäiväsankari)&kovaan ääneen rääkätti MITÄ JOS MAKSAT NYT TÄMÄN KYYDIN?Apinan tason palvelu! KUITTIA MAKSUSTA EI SAATU, TIETTY.
- typytys79
Olisit vaan ottanut tän limusiinivuokraus.fi limon ;)
- prettywoman80
- Kyllä apina apinan
Miksi hoet samaa moneen kertaan, APINA!
- Tienaan kuin cheek!
Hähä tyhmä ämmä! Selvästi ei varaa omaan limusiiniin.
- HennaJ22
Tuolta olen itse ainakin saanut hyvää palvelua. Hinta ymmärtääkseni keskitasoa: http://limusiinivuokraus.net
- Svenssonit
Tallinnassa maksaa , 65.-EUR tunti :)
http://www.luxlimu.ee - Harmistunut12
Itse tilasin karaoke limusiinin(karaokelimusinet) noin kaksi viikkoa sitten ja onneksi soitin varmistaakseni että limusiini tilaukseni on varmasti kunnossa ja auto tulossa 24h päästä. Eipäs ollut, ilmoitettiin että auto on rikki ja ei voi mitään. Omistaja oli kuulemma kertonut ajojärjestäjälle että asikkaalle ilmoitetaan vasta saapumis aikaan että ei ole autoa. Joten jos meinaatte tilata niin maksakaa pikkasen enemmän ja varmistakaa sopimus. Hinta oli 120€ ja olisi pitänyt maksaa kuskille käteen. Sain loistavaa palvelua sen sijaan Limousinet yrityksestä. kaikki meni niin kuin olin sopinut. Hinta oli kalliimpi mutta oli autokin uusi ja hieno. Kuljettaja oli ammatti mies. Kiitos paljon heille.
- Anonyymi
Tampereella www.limusiinitampere.fi palvelee edullisesti ja ystävällisesti. Auto on selvästi vielä päivittämättä mutta toisaalta hintakin on kohdallaan. Auto on siis siisti ja siihen saa omat popit soimaan mutta verrattuna kalliimpiin niin ainakin kuviin verrattuna noiden auto on sellainen Suomen presidenttitason kun ne muut sitten Amerikan pressatasoa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992