Autereinen aamu vaalean
harmaassa kummussa
joiden lävitse haaleat
liekit lepattavat kuin
eloa menneestä tähän päivään
muistien nostalgisuutta
kehon sisäisissä kammioissa
olet mennyt
muistona lepatat
hiljaisuus
tämän hetken kosketus
kosketat
tyyni minuus minussa
Isäni
tässä päivässä
kuten minä tässä
Isänä
- molemmat hetken aikaa
yhdessä.
Isänä
8
210
Vastaukset
- Hämärän Herra
Ja Meidän jälkeemme
ajatuksia, mietteitä,
hiljaisten rukousten ketju,
äänetönnä suojana
Matkalla
Kiitokset isällisistä sanoista juuri sopivalla hetkellä!
Oli jo isyyden ajatus hukassa, sain voimia...Eilen aloittaessani miettimään että mistä
kuin mitä kirjoittaisin tänne mutta yllättävän
nopeasti ja helposti juuri tämä aihe nousi
esiin - Ajankohtaisuudellaan - sanaset
syntyivät tälläiseen muotoon,itse näihin
myös olen hyvin tyytyväinen.
Sydämen kuin mielen saumaton yhteistyö
tämän sai aikaan tänne luettavaksi.
Nöyrä kuin Lämmin Kiitos Sinulle
hyvin toivotuksin !
- Minanoita
Pysähdyin tähän runoon ja kuvittelin
kynttilän liekkien välittämän läheisyyden tunteen
-menneen ja olemassa olevan välillä
Hienosti kirjoitettu, en muuta tuumaa:)Kauniisti ilmaisit kuvaelmasi,se on kuin
pieni koskettava hipaisu,joka lämmittäen
yöpeittoa... unta suojaamaan ... sanoilla.
Tuumata saa ja kertoa että miltä tuntuu
tai muistuttaa kuin mieleen tulee,sillä
se on myös eräänlainen opus kirjoittajalle.
Hienosti jos voinen tämän yöpeiton
levittää kehosi päälle,jotta lämmin
olisit - Kiitos Ystävä !
- punaposkiN
"molemmat hetken aikaa
yhdessä"
lause joka sisältää
hyvin hyvin paljon
oikeesti rakkaudessa
kaiken
korvissa se niin
kauniilta soi !!Lause - jonka nostit esiin runostani,on
kuin sydän johon tämä tavallaan kietoutuu,
ehkä tämän oivalsitkin valinnallasi.
Kiitos kommentistasi että tässä samalla
toivotan : Hyvää Yötä kuin herättyä aamuakin.
Menneet muistoissa elävät
siellä syvällä sisällä hellässä huomassa.
"hiljaisuus
tämän hetken kosketus"
ja
"- molemmat hetken aikaa
yhdessä."
koskettavaa tekstiä,
niin kuin on koko runosi, kaunista, herkkää runoutta.Hyvin olemme toisemme tavoittaneet
kuin "hiljaisuus tämän hetken kosketus
ja molemmat hetken aikaa yhdessä".
Ja kirjoittajakin että lukijakin tapaavat
täällä - hetken - muistoja rikastuttamaan.
Kiitos - kuin vilkkaita iloisia silmiä
äänineen Teille kaikille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
