Tukkikaa Iskelmäradio sähköpostilla

paltsu6

ei sanallakaan mainintaan Katrin uudesta levystä .ei konserttikiertueesta ,ei mitään .liity joukkoon ja tuki iskelmäradio sähköposteilla.

17

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K2Stz

      Liian lievät metodit - pitäisi räjäyttää koko kanava taivaan tuuliin. Ei kai Iskelmä voi mitään Katrista kertoa, koska koko kapasiteetti on varattu Yölinnulle, Lauralle, Yölle , Vainionperälle - jokainen osaa tämän listan ulkoa.

      • fani-73

        Olen ihmetellyt aivan samaa asiaa jo pitemmän aikaa,että toisia artisteja iskelmällä suositaan ja soitetaan ja roikotetaan listalla vuositolkulla. Katri on saanut todella vähän ääntään kuuluviin kyseisellä taajuudella. Olin alkuun harmissani,kun kotikonnullani lopetettiin iskelmän taajuus,mutta sittemmin,kun nettiradiota olen kuunnellut ja sivuja seuraillut,niin ei ole ollut kanavaa ikäväkään. On niin rajoittunutta tarjontaa..

        Itse olen iloinen,että Radio Suomi soitelee Katria kiitettävästi ja silloin tällöin myös mukavia haastatteluja on kuunneltavissa ja jopa live esiintymisiä ja teemailtoja.


      • tant månica
        fani-73 kirjoitti:

        Olen ihmetellyt aivan samaa asiaa jo pitemmän aikaa,että toisia artisteja iskelmällä suositaan ja soitetaan ja roikotetaan listalla vuositolkulla. Katri on saanut todella vähän ääntään kuuluviin kyseisellä taajuudella. Olin alkuun harmissani,kun kotikonnullani lopetettiin iskelmän taajuus,mutta sittemmin,kun nettiradiota olen kuunnellut ja sivuja seuraillut,niin ei ole ollut kanavaa ikäväkään. On niin rajoittunutta tarjontaa..

        Itse olen iloinen,että Radio Suomi soitelee Katria kiitettävästi ja silloin tällöin myös mukavia haastatteluja on kuunneltavissa ja jopa live esiintymisiä ja teemailtoja.

        joten vaihtakaa kanavaa. Niin helppoa se on. Radio Suomen Soitetuimpien viimeisellä "listalla" Katri on YKKÖSENÄ kappaleellaan Tulet aina olemaan.


      • ok/oulusta
        fani-73 kirjoitti:

        Olen ihmetellyt aivan samaa asiaa jo pitemmän aikaa,että toisia artisteja iskelmällä suositaan ja soitetaan ja roikotetaan listalla vuositolkulla. Katri on saanut todella vähän ääntään kuuluviin kyseisellä taajuudella. Olin alkuun harmissani,kun kotikonnullani lopetettiin iskelmän taajuus,mutta sittemmin,kun nettiradiota olen kuunnellut ja sivuja seuraillut,niin ei ole ollut kanavaa ikäväkään. On niin rajoittunutta tarjontaa..

        Itse olen iloinen,että Radio Suomi soitelee Katria kiitettävästi ja silloin tällöin myös mukavia haastatteluja on kuunneltavissa ja jopa live esiintymisiä ja teemailtoja.

        Olen myös huomannut saman, että Katria ei noteerata ko. radio asemalla, mutta Katri on onneksi
        sen verran fiksu TÄHTI että moiset eivät paljon häntä hetkauta. Onhan meitä Katri-faneja niin
        paljon etttä yksi ns. musiikkiradio ei liikuta yhtään mennään joukolla KATRIA kuuntelemaan!!!!!!!!


      • Kari H-fani

        Vainionperä, LUUGMAN? ,Yö ,Yölintu se on siinä.


    • Ala-pese Vilho

      Eihän Katri laula iskelmää.

      • paltsu6

        jos ei laulut jos rakastat vähän ja se on niin väärin ei ole iskelmää ,niin mikä sitten .Lauri Tähkä on vissiin sit iskelmää ???


    • Katri Helenan fani

      Todellakaan ei siellä mitään mainita Katri Helenasta.

      Laitoinpa viestin sinne, saapa nähdä tuleeko vastausta.

      • ikävä kyllä...

        Ilmeisesti Katri ei ole maksanut ks. radiolle soittoajasta.


      • kesä ja yö
        ikävä kyllä... kirjoitti:

        Ilmeisesti Katri ei ole maksanut ks. radiolle soittoajasta.

        miksi ihmiset ylipäätänsä kuuntelee Iskelmää? Aloitetaanko joku adressi, että Sävelradio palaisi uudistuneena eetteriin? Oli paljon monipuolisempi eikä soittanut samoja artisteja päivästä toiseen.


      • r.moore
        kesä ja yö kirjoitti:

        miksi ihmiset ylipäätänsä kuuntelee Iskelmää? Aloitetaanko joku adressi, että Sävelradio palaisi uudistuneena eetteriin? Oli paljon monipuolisempi eikä soittanut samoja artisteja päivästä toiseen.

        Et sen Sävelradion sais takaisin on hyvä idea! Älä nyt kuitenkaan sotke sitä että nykyinen Iskelmä on ihan kaupallinen plää plää kanava ja Sävelradio oli taas tasokas YLE:n ohjelma. Kun YLY aikoo säästää, niin vois se edes lähettää kunnon musiikkia ja kunnon levyjen pyörittäminen ei ole sen kalliimpaa kuin vähemmän kunnollisten levyjen pyörittäminenkään.

        Radio Suomi on melkein ok, mutta liikaa urheilua ja puheohjelmia, liian vähän suomalaista oikeaa ISKELMÄÄ. Sitä haluan kuunnella.


    • niistä paskiaisista

      Iskelmäradio on sairaiden sosiaalikommareiden pesäke. Sen toiminta on saatava loppumaan ja ne aamu- sekä päivälähetyksen toimittajat (myös yksi iltalähetys juontaja) tumpattava Siperiaan kaltaistensa joukkoon

      • jaskan kaveri

        ... poltaa omaa ruutia tähän kanavaan. ei edes sen haukkumiseen. minä olen ratkaisuut asia niin että en ole 4 kuukauteen edes vahingossa osunut ko. kanavalle. en yksinkertaisesti kuuntele sitä. en yksinkertaisesti lue sen sivuja tai halua olla missään tekemisissä sen kanssa. olen myös lopettanut Seura-lehden lukemisen näitten samojen jo täällä kirjoitettujen syiden takia.


      • Kaipaan Sävelradiota
        jaskan kaveri kirjoitti:

        ... poltaa omaa ruutia tähän kanavaan. ei edes sen haukkumiseen. minä olen ratkaisuut asia niin että en ole 4 kuukauteen edes vahingossa osunut ko. kanavalle. en yksinkertaisesti kuuntele sitä. en yksinkertaisesti lue sen sivuja tai halua olla missään tekemisissä sen kanssa. olen myös lopettanut Seura-lehden lukemisen näitten samojen jo täällä kirjoitettujen syiden takia.

        Joo, todellakin luulen, että kyse on siitä, ettei Katri ja Warner ole maksaneet soittoajasta.
        Lisäksi. Mistä lähtien esim. Popeda on ollut iskelmää?
        Sävelradio oli niin ihana! Tunnin sisällä saattoi tulla Taiskaa, joku ranskalainen naislaulaja ja Abbaa! Ei samat nimet päivästä toiseen.


    • 1000

      Sama meno esim. Kansan suhteen. Koivuniemi tai klabbi kun vaan vaikka piereskelee Maamme-laulun, niin johan on Iskelmän listalla seuraavat 10 vuotta.
      Ari Ojala ohjelmapäällikkönä vastaa Iskelmän musiikista. Kiusatkaa sitä. Niiden pääasianahan on nauraa omille aamujuontajille ja näille kaiken alta arvostelun omaaville nauraville nakeille (ne varmaan luulee, että se on tosi hauska). Se on siis aseman juontajien oma kööri, ja näyttää olevan oman aseman listalla kahdeksan joukossa. Voi h.....ti, että ovat naiiveja.
      Katrilta ja Tapsalta soi korkeintaan -70 ja -80 luvun kappaleet, joista ei ilmeisesti tarvitse maksaa enää teosto-maksuja? Ilmeisesti Ojala ei tiedä, että Tapsa ja Katri are still going strong.

      • agatha chr

        Iskelmä on mainosrahan ehdoilla tehty kanava, siksi siellä kuuntelija ei viihdy. Tämä on minun ujo arvioni kuulemani perusteella. Tosin en ymmärrä että miksi tosiaan esim. uutta Katrin musiikkia ei soiteta lainkaan, ehkä joskus jotain vanhaa. Kun Iskelmä- kanavan nykyisillä soittolistoilla ei varmasti ole edes nuoria kuuntelijoita, niin miksi yleensäkään soitetaan jotain vanhaa Katri Helenaa, miksei soiteta sitten koko ajan tätä Pasi Vainionperää tälle pasivainionperä- ikäluokalle?


      • vaihdan kanavaa
        agatha chr kirjoitti:

        Iskelmä on mainosrahan ehdoilla tehty kanava, siksi siellä kuuntelija ei viihdy. Tämä on minun ujo arvioni kuulemani perusteella. Tosin en ymmärrä että miksi tosiaan esim. uutta Katrin musiikkia ei soiteta lainkaan, ehkä joskus jotain vanhaa. Kun Iskelmä- kanavan nykyisillä soittolistoilla ei varmasti ole edes nuoria kuuntelijoita, niin miksi yleensäkään soitetaan jotain vanhaa Katri Helenaa, miksei soiteta sitten koko ajan tätä Pasi Vainionperää tälle pasivainionperä- ikäluokalle?

        Tuota asemaa kritisoidaan hyvin paljon - ja aiheesta. Siis soittaako ne tosiaan jotain Nauravia nakkeja = oma porukka ja soittolistalla top 10:ssa? Ihmeellinen kanava, ei voi muuta sanoa.
        Lisäksi olen kuullut, että jos annat palautetta siitä kun samat artistit soi aina, niin ne sanoo nenäkkäästi vaihda kanavaa! Uskomatonta ylimielisyyttä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe