600 Diversionin kestävyys

wannabe motoristi

Paljonko olette saaneet kuussataseen Diversioniin kerättyä kilometrejä ilman pyörän arvoon nähden kalliita remppoja? 90-luvun Diversion pitäisi löytyä ensi kesäksi pihaan, vaikka pankkitilin saldo onkin asiasta eri mieltä. Näyttää olevan tuommosta 60 000 kilometriä suurimmalla osalla ajetun...

4

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierailija7

Itsellä oli reilut 80 000 km ajettu enkä ollut tehnyt siihen mitään remppaa. Öljyn ja suodattimen vaihdoin aina 5 000 km välein ja kerran tulpat kun ajoin sillä neljässä kesässä n. 40 000 km. Nyt vain vaihdoin tuoreempaan jammuun, FZ6S:ään kun sai niin edullisesti. Eli XJ on kestävä ja toimiva pyörä, hyvä ajaakin; monta yli 1 000 km päivämatkaa ajelin ja 2 parin viikon Keski-Euroopan kiertuettakin.

• mp-mies

Ittelläni toista kesää 600 ei mitään ongelmia kulutus osat vaihdetteva tarpeen mukaan.pyörä menossa nokkaketjun vaihtoon antaa ääntä ei olis vielä ajankohtainen vaan varmuuden vuoksi aj 60000. pyörä pelannut erittäin hyvin ja sopiva ensipyöräksi niin naisille kuin miehille. Ajattelin ensi kesänä etsiä 900 xj jos vaikka sais tuon vaimon innostumaan tuosta pyöräilystä. eli ei moitetta 600 xj. ja turvallisia kilometrejä diversion kuskeille ja muille motoristeille!!!

• ensimmäistä kesää...

Löysin keväällä itselleni helmen vm 95 ajettu reilu 51000 km. Silloin vaihdoin öljyt, suodattimet ja tulpat.
      Nyt mittarissa reilu 62000 ja aion vaihtaa kytkinlevyt, tietty ketjut ja rattaat sekä normit suodatin ja öljynvaihtorempat, niin ja tulpat. Unelmapyörä ajaa, ainakin mun mielestä ja varsinkin ensimmäiseksi pyöräksi, kuten itselläni, helppo huoltaa! Niin siis naisimmeinen olen :))

• wannabe motoristi

Itse olen kevytrakenteinen miesihminen, joten helppoa pyörää kaipailen. Kyseessä lähes ensipyörä, sillä edellinen pyörä mulla on ollut joskus 90-luvun alkupuolella enkä sen koommin ole pyörillä juurikaan ajellut. Nälkä kasvaa huhun mukaan syödessä, mutta uskoisin Diversionin riittävän tarpeisiini (ja taitoihini) pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5655
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3011
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2646
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2359
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90