Kauhiast`hämmästynyt

Stella

nyt olisi hyvät neuvot tarpeen. Olen seurustellut Härkämiehen kansssa Etaseurusteua koska asumme eri paikkakunnilla)Nyt kuitenkin puhelut harventuneet. Aikaisemin niitä tuli useampi päivässä , nyt ehkä 1 tai ei sitäkään. Sitten ihme selityksiä mihin hän on milloinkin menossa. en ole koskaan kysellyt hänen menojaan koska katson ettei ne minulle kuulu.TAvattu pari kertaa kuukaudessa. Nyt ei sitten sovittu mitään.
Kysyin suoraan onko hänellä toinen ja sanoi että pitää sitten hakea uusi kun kerran noin sanot,
Voi luoja mikä ihminen. Olen kyllä aina tiennyt että Härkämies on outo , mutta nyt olen suorastaan järkyttynyt.
Onkohan se liian vaikeaa kertoa jos on uusi uhri kierroksessa. Ilmeisesti ainakin Härälle.

2

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itseoppinut elämään

      Kuuleppas se jo paljon kun tunnistat härän ihmeelliseksi kättyräksi. Jos olet viisas itseäsi kunnioittava tosinainen unohdat hänet. Enempi pitäs naisten oli merkistä mistä hyvänsä kyse ottaa se naisen ylpeys esille eikä tuputtaa itseään. Tällä miehet monet sitten käyttää näitä naisia, ja naureskelee takana päin ,ja etsivät itelle sitä tosirakkautta, ja jättävät sitten käyttönaisensa roikkujan mieshän tarvii sen alapää jutun, ja ottaa sen ei siinä tunteita tarvita nainen tarvii on kehittyneempi kuin mies.
      Kaikkista selvin asia on eihän se tykkää vielä ainakaan kun häviää. Miksi pakottaa tunteet mukaan toiselta vaikka itse vaan tykkää. Se pitää oppia miesmaailmasta ettei se voi onnistua koskaan jos toinen tykkää puoleksi toinen kokonaan. Mietippä nainen haluatko itse roikkua ja rakastaa ,ja toinen ottaa kun huvittaa käyttää sua siis. Otappa itseä nistkasta kiinni ja lähe elämään ja opi vielä sekin toisesta ihmisestä ei sa elämää se sun pitää tehä itse itselle se toinen on joskus siinä et voi roikkua anella eläämää toiselta. siis itsenäsity elä elä kokoajan mä tarviin rakkautta miehen .. Sellainenkin löytyy tulee eteesi, mutta muista et vaihda osia sinä käytät sitten et niin tykkää. Toivoisinkin naiset heräisi ajattelemaan että selvittävät itselleen mitä haluavat miehestä eikä vaan kauheeta olla yksin jopa anellaan ollaan alamaisia miehelle et saa pitää hänet.

    • hjklon

      Viimeisaenä härkämies sanoo jos sillä muita olet nyt varalla. Voi tullakki mutta sillä langat kuumana muuallekkin. Eli kuka näistä naisista sitten voittaa ,ja saa hänet lopuksi.
      Yleensä nainen jolla kiva koti ,varallisuus, passaaja, ja voi perustaa sen uusioperheen, kun härkämiehillä monella niistä suhteistaan paukahtanu lapsia, kun kortsuakaan ei tykkää pitää paksun kokonsa takia.
      Mutta ne lapset hän hoitaa ja niile etsii naisiltaan sen parhaan hyysäävän kodin. Silti tykkää siinä sitten käydä muittenkin luona varsinkin jos nainen on amattitaitoinen rakastelija. Sen minkä sitten lopuski ottaa johon asettuu on montakertaa sitten hyvin vaatimaton arka mutta härkä saa hänet täysin hallintaa, ja voi sitten elämän varrella käydä vieraissa kunhan on laittanut kodin lapsileen. Tietysti se nainen sitten joutuu hoitaa nämä lehtolpasekkin ja härkäherra porskuttaa matkoillaan ja voi hyvin. Onhan hänella nyt kaikki turvallista ja se arkinainen sielä kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe