Onko sinulla hyvä itsetunto?

Teotwawki

Tuntuuko sinusta, että tiedät, mistä puhut ja luotatko siihen, että myös muut ymmärtävät, mitä tarkoitat? Oletko voittajatyyppi? Rakastavatko ihmiset sinua? Hienoa!

Tule suoli24 palstalle keskustelemaan, niin me ratkaisemme ongelmasi. Täällä sinut revitään palasiksi ja itsetuntosi palautetaan samalle surkealle tasolle, jolla se mielestämme pitääkin olla, eli mahdollisimman huonoksi. Astu remmiin, me pelastamme sinut.:-D))))))))))))))))))))))

95

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on itsetunto ihan kohdallaan. Minulla ei ole ollut mitään vaikeuksia päivisin Essolla, eikä näissä iltahommissakaan tällä palstalla kukaan ole koskaan asettanut tietämystäni kyseenalaiseksi. Kun omaa riittävästi oikeaa tietoa, niin mitään hankaluuksia ei missään ole.

• voittajatyyppi, onneksi olkoon:-)

• Samilja

Mielestäni, täällä ja muualla, itsetuntoa on ainakin kahta eri lajia.

On itsekästä, ehkä tyhmääkin itsetuntoa/itsekkyyttä, tyyliin, minä olen aina oikeassa, kukaan muu ei koskaan.
      Toinen laji taas on lempeää, itsensä ja muut hyväksyvää, tyyliin, tiedän minä, mutta varmaan moni muukin.

Voittajatyyppi? Mitä haluan minä voittaa? Mahdollisimman hyvän elämän, jossa saan olla osanen, saan antaa ja osaan saada.

Onko minulla hyvää itsetuntoa? Välillä on, välillä ei. Alistun siihen, etten minä voi tietää kaikkea kaikesta, saavuttaa. Jostakin tiedän enemmän kuin joku muu, monesti vähemmän. Silti se ei vie itsetuntoani pakkasen puolelle.
      Itsetuntoni ilmeisesti perustuu, kirjoittamani perusteella, tiedon omaksumiseen ja tiedostavuuteen.

Jos voin pahoin täällä, poistun.
      Hetken mietteitä, ei enempää.

.

• ajatuksia:-) Noin sitä pitää, mutta näitä räklätyksiä ei pidä ottaa haudan vakavasti:-)

• Heikunkeikku

Olisi mukavaa, jos ei hirvittävästi alettais repimään.

Koska olen tosikko, vastaan sen mukaan.
      Voisin sanoa silleen, että Tiedän mistä puhun. Toki. En väitä, että olisin kaikessa tiedoissani oikeassa, mutta niillä opetuksilla/tiedoilla/kokemuksilla/ym sanon sen, mitä mistäkin ajattelen, huolimatta vaikka se "sotisi" yleistä mielipidettä vastaan. En pelkää sanoa, mitä mieltä olen. Vaihdan auliisti mielipidettäni, jos joku perustelee jonkun asian niin, että hokaan olleeni täydellisesti metsässä omine ajatuksineni. Mutta jos en saa Parempaa perustelua, kuin se, mitä itselläni on, niin EN Ikinä vaihda mielipidettä.

Siitä en läheskään ole varma, että muut ymmärtävät, mitä tarkoitan. Oikeastaan, pelkään pahoin, että en useinkaan osaa selittää ajatuksia tarpeeksi hyvin. Vaikka se harmittaa, niin Tärkeintä on kuitenkin se, että Itse tiedän, mitä tarkoitan. Täällä, kun ajatukset joutuu kirjoittamaan, niin se on vaikeaa. Live-elämässä on huomattavasti helpompaa sanoa asiat suullisesti.

Kysymystäsi, että "oletko voittajatyyppi", en yymmärtänyt.

Live-elämässä arvelen niin, että minua rakastetaan. Ja olen siitä mielissäni.

En tahdo apuja mihinkään. Jos mokaan täällä, niin se on oma moka ja silloin täytyy ihan itse korjata asia, jos niin haluan.
      Mitä itsetuntooni tulee, niin se on lujalla pohjalla. En usko, että minua pystytään repimään palasiksi. Oon sitkeä, kuin vanha saappaan pohja. :)

• näin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Tosikko tosin et ole:-)

"Kysymystäsi, että "oletko voittajatyyppi", en yymmärtänyt." Katso, kun vanha mainosmies ei karvoistaan pääse vaikka kuinka ravistelisi:-)

• Täällä suomi24 palstalla itsetuntoni nousee päivä päivältä korkeammille tasoille suorastaan arvoon ansaitsemattomaan. Kun minut "revitään" palasiksi on se uuden alku tie eheämpään minään.

Minua ei tarvitse pelastaa, Peter Pan tulee ja vie minut lujasti kädestä pitäen pois virtuaalista hömpästä realiin. Vilkutamme ilkeälle kapteeni koukulle ja hänen tuhmille piraateilleen, sekä ilkeälle äitipuolelle ja hänen tyttärilleen, jotka yrittävät luututa minulla lattioitaan ; ))))))

• mykistynyt. Tiesitkö muuten, että merirosvo Mustaparta ei todellisuudessa itse tappanut koskaan ketään. Hänet kyllä tapettiin, mutta hän oli maailman ensimmäinen median avulla tehty karaktääri. Hänen maineensa oli niin hirveä, että hän valtasi ryöstämänsä laivat yleensä taisteluitta. Eikö olekin ihmeellistä:-)

• Teotwawki kirjoitti:

mykistynyt. Tiesitkö muuten, että merirosvo Mustaparta ei todellisuudessa itse tappanut koskaan ketään. Hänet kyllä tapettiin, mutta hän oli maailman ensimmäinen median avulla tehty karaktääri. Hänen maineensa oli niin hirveä, että hän valtasi ryöstämänsä laivat yleensä taisteluitta. Eikö olekin ihmeellistä:-)

Kävin googlettamassa kapteeni mustapartaa. Muuten kun keskustelen palstalla minulla on aina googletus valmius takana. Esim. jotkut käyttävät sivistyssanoja ja jos en tunne sanaa en voi sisäistää sanomaa. Itse pyrin välttämään snoppailua. ;))))))

Olen nähnyt kerran elokuvan merirosvoista, liekö ollut se kuuluisa mustaparta joukkoineen, he saalistivat majakkasaaressa ohjaten alukset saaren rantakiville haaksirikkoon, he ryöstivät ja tappoivat rannalle pelastautuvat matkustajat, hirveä elokuva. Pelotti mahottomasti, hui kauhistus.

Peter Pan ja minä ei ruveta tappelemaan.

• korpikirjailija kirjoitti:

Kävin googlettamassa kapteeni mustapartaa. Muuten kun keskustelen palstalla minulla on aina googletus valmius takana. Esim. jotkut käyttävät sivistyssanoja ja jos en tunne sanaa en voi sisäistää sanomaa. Itse pyrin välttämään snoppailua. ;))))))

Olen nähnyt kerran elokuvan merirosvoista, liekö ollut se kuuluisa mustaparta joukkoineen, he saalistivat majakkasaaressa ohjaten alukset saaren rantakiville haaksirikkoon, he ryöstivät ja tappoivat rannalle pelastautuvat matkustajat, hirveä elokuva. Pelotti mahottomasti, hui kauhistus.

Tieteen kuvalehti Historiasta, tämän jutun. Siinä todella väitettiin, että mustaparta ei itse tappanut ketään ja hänen miehistönsäkin teki sitä harvoin.

• käyttävät,
        korpikirjailija kirjoitti:

eivätkä edes osaa niitä kirjoittaa. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mirror, mirror on the wall.......

• korpikirjailija kirjoitti:

vastaan tulee sivistyssanoja, joita et tunne. En minä niitä kaikkia tunne, mutta en niitä itsekään paljon käytä.

• on ..
        Teotwawki kirjoitti:

vastaan tulee sivistyssanoja, joita et tunne. En minä niitä kaikkia tunne, mutta en niitä itsekään paljon käytä.

täynnä sivistyssanoja.

åååååååå

• on .. kirjoitti:

täynnä sivistyssanoja.

åååååååå

Sitä en tiennytkään, täytynee mennä joskus käymään:-D)))

• Olet ..
        Teotwawki kirjoitti:

Sitä en tiennytkään, täytynee mennä joskus käymään:-D)))

näppärä ja upea, kun pyrit vastaamaan jokaiseen viestiin, hieno piirre nuoressa miehessä! :)

• Olet .. kirjoitti:

näppärä ja upea, kun pyrit vastaamaan jokaiseen viestiin, hieno piirre nuoressa miehessä! :)

hyvin suhteellinen käsite etenkin näin vaari-iässä:-))) Mutta ikä on asenne, ei vuosia mittarissa.

• lienee ..

kovinkin iisiä tällaisella virtuaalipalstalla, missä kukin voi ottaa minkä roolin haluaa, ja keksii? :=)

----------

• kuin heinänteko. Mutta kun tarpeeksi kauan on kirjoittanut samalle palstalle, niin kyllä toiset huomaavat, että onko tyyppi se, minä hän haluaa esiintyä. En minä esimerkiksi aina räklätä, vaan osaan olla myös vakava. Mutta kun elämä ei ole haudanvakava asia, niin pitää heittää huulta välillä.

• lienee ..
        Teotwawki kirjoitti:

kuin heinänteko. Mutta kun tarpeeksi kauan on kirjoittanut samalle palstalle, niin kyllä toiset huomaavat, että onko tyyppi se, minä hän haluaa esiintyä. En minä esimerkiksi aina räklätä, vaan osaan olla myös vakava. Mutta kun elämä ei ole haudanvakava asia, niin pitää heittää huulta välillä.

Ihan totta, olet aivan oikeassa, ei kauan voi pelleillä.

• lienee .. kirjoitti:

Ihan totta, olet aivan oikeassa, ei kauan voi pelleillä.

palstalla pari vuotta ja siellä meno oli toki samanlaista kuin täälläkin, mutta siellä oli selkeämpi kahtiajako eri koulukuntien välillä, koska osa oli avoimesti vastaan ja toiset taas avoimesti puolesta. Palsta oli Ateismi.

• Tiedän, mistä puhun, kun en puhu, mistä en tiedä.
      Voittajatyyppi olin nelikymppiseksi, sen jälkeen on sijoitus huononnu, nyt taitaa olla pistesijat menossa.
      Kovin harva minua rakastaa, mutta ei niitä kovin monta tarvitse ollakkaan.
      Täytyyhän minulla jokin ongelma olla, kun täällä olen vuodenpäivät pyörinyt, on ollut jokin viikon taukojakin.
      En ole kovin suurta yritystä vielä tuon pelastamisen suhteen huomannu, kai sen vuoksi, kun tuo ikänäkö jo painaa.

• pidä puheitani ja en revikään ketään kappaleiksi?

• Teotwawki kirjoitti:

pidä puheitani ja en revikään ketään kappaleiksi?

Siihen tarvitaan pitkäjänteinen puska-ilkeily.
        Sitten kun Sinä Fiksut jutut pistät nikillä, siinä kun kahta persoonaa esittää, tulee jakomielitautiseksi. Enkä usko, että sitä haluat.

• Heikunkeikku
        Teotwawki kirjoitti:

pidä puheitani ja en revikään ketään kappaleiksi?

Jos saan "keskeyttää" ja tulla tähän väliin, niin haluaisin sanoa, että oikeastaan keskustelet ihan asiallisesti ja mukavasti. En ole saanut sellaista käsitystä, että alkaisit repimään kappaleiksi.
        Kovin Tomerasti oot joihinkin kommentteihin vastannut, mutta ehkä syynä on ollut Hyökkäävään vastaukseen vastaaminen tavallaan "samalla mitalla".
        Kaiken kaikkiaan ajattelen sinusta positiivisesti. Suurin syy on se, että olen joitakin kertoja kyseenalaistanut sanomisiasi ja olet niihin vastannut hyvinkin asiallisesti. Tosin johonkin, mielestäni tärkeään kommenttiin, et ole vastannut ollenkaan. Vaikka näin meidän kesken, ymmärrän senkin :)

• k-kotton kirjoitti:

Siihen tarvitaan pitkäjänteinen puska-ilkeily.
        Sitten kun Sinä Fiksut jutut pistät nikillä, siinä kun kahta persoonaa esittää, tulee jakomielitautiseksi. Enkä usko, että sitä haluat.

toisella palstalla multinicceilyyn. Siellä eräs vainoaja poistatti hyvinkin asiallisia ketjujani, mutta hän ei ollut rekisteröitynyt. Kun sain selville, että se oli hän, aloin tehdä hänen nicillään aloituksia. Siihen loppuivat poistot.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Jos saan "keskeyttää" ja tulla tähän väliin, niin haluaisin sanoa, että oikeastaan keskustelet ihan asiallisesti ja mukavasti. En ole saanut sellaista käsitystä, että alkaisit repimään kappaleiksi.
        Kovin Tomerasti oot joihinkin kommentteihin vastannut, mutta ehkä syynä on ollut Hyökkäävään vastaukseen vastaaminen tavallaan "samalla mitalla".
        Kaiken kaikkiaan ajattelen sinusta positiivisesti. Suurin syy on se, että olen joitakin kertoja kyseenalaistanut sanomisiasi ja olet niihin vastannut hyvinkin asiallisesti. Tosin johonkin, mielestäni tärkeään kommenttiin, et ole vastannut ollenkaan. Vaikka näin meidän kesken, ymmärrän senkin :)

olen kiltti ihminen. Mutta kun oikein tulee turpaan, niin silloin vastaan ilkeästi. En ole vastannut? Yritän vasta olla tarkempi, sillä kyllä ihminen haluaa vastauksia.

• Heikunkeikku
        Teotwawki kirjoitti:

olen kiltti ihminen. Mutta kun oikein tulee turpaan, niin silloin vastaan ilkeästi. En ole vastannut? Yritän vasta olla tarkempi, sillä kyllä ihminen haluaa vastauksia.

Uskon.

• Oodi tyhmyydelle

itsetunto että enpä välitä ymmärtävätkö muut ihmiset mitä puhun. Ajatuksenjuoksuni on loogista ja selkeää ja josj oku ei selkeitä juttujani ymmärrä niin sellainen ihminen on vain yksinkertaisen TYHMÄ. Tyhmät pyskööt muiden tyhmien kanssa ja näitä kuppikuntiahan riittää esim. naisvaltaislla työpaikoilla niin että päät yhteen kolisee...

• hmmm yksioikoinen mielipide.

• e-h h

Miksiköhän sitten hyvän itsetunnon omaavan ihmisen täytyy sanoa muita ihmisiä tyhmäksi?
        Hakeeko hän sillä omaa arvonnousuaan?

• e-h h kirjoitti:

Miksiköhän sitten hyvän itsetunnon omaavan ihmisen täytyy sanoa muita ihmisiä tyhmäksi?
        Hakeeko hän sillä omaa arvonnousuaan?

selkeästi ajattelevan kirjoitustavasta: "josj oku" :-D))))))))))))))))

• e-h h
        Teotwawki kirjoitti:

selkeästi ajattelevan kirjoitustavasta: "josj oku" :-D))))))))))))))))

Aivan niin...JOS en olisi avannut tätä konetta tänään, niin olisi tuokin tekstini jäänyt kirjoittamatta :-).
        Tämä vain näin loogisesti ajateltuna, jos-sanan "avuista".

• Adria

Onko silloin kaikki kunnossa kun itse oikein tuntee omaavansa hyvän itsetunnon. Tuntee olevansa voittajatyyppi ja niin edelleen. Ei. Minulla ei ole ainakaan erityisen hyvä itsetunto.

• emme sitten revi kappaleiksi:-D)))))))))))))))))

• 2+12

koska minun ei tarvitse miettiä onko vai ei.

Pääosin tiedän mistä puhun ja ymmärretyksi olen yleensä tullut,
      tosin myös väärinymmärretyksi.

En ole vielä suuria voittoja lotossa saanut,
      muita rahapelejä en pelaa.

Noin viisi vuotta olen ajantapokseni aina välillä lueskellut
      ja jotain kirjoitellutkin näille palstoille,
      vaan eipä ole kohdalleni osunut mitään mainitsemiasi repimisiä yms.

Monia tapahtumia vierestä seurattuani olen kyllä saanut todeta
      monen täällä kerjäävän itselleen negatiivista palautetta,
      kaipa se on jonkinmoista masokismia.

• lyhyesti, että olisi surkuhupaisaa, jos sanoma ei menisi perille. Voittajatyyppi tässä ei tarkoita onnenkantamoisia. Sitä et näyttänyt ymmärtävän.

"Monia tapahtumia vierestä seurattuani olen kyllä saanut todeta
        kaipa se on jonkinmoista masokismia."

Ja sinähän sitä palautetta olet aina valmis antamaan.

• pääosin vastaat....

• 2+12
        Teotwawki kirjoitti:

lyhyesti, että olisi surkuhupaisaa, jos sanoma ei menisi perille. Voittajatyyppi tässä ei tarkoita onnenkantamoisia. Sitä et näyttänyt ymmärtävän.

"Monia tapahtumia vierestä seurattuani olen kyllä saanut todeta
        kaipa se on jonkinmoista masokismia."

Ja sinähän sitä palautetta olet aina valmis antamaan.

miten pääosin vastaan?

mistä tiesit etten olisi ymmärtänyt,
        ehkä vain halusin näyttää
        kuinka sinun kirjoituksesi
        voidaan ymmärtää useammalla tavalla
        ja kuinka itse ymmärrät väärin toisten ymmärryksen.

Minun palautteiden annosta et tiedä mitään,
        vaikka olet tietävinäsi.

• 2+12 kirjoitti:

miten pääosin vastaan?

mistä tiesit etten olisi ymmärtänyt,
        ehkä vain halusin näyttää
        kuinka sinun kirjoituksesi
        voidaan ymmärtää useammalla tavalla
        ja kuinka itse ymmärrät väärin toisten ymmärryksen.

Minun palautteiden annosta et tiedä mitään,
        vaikka olet tietävinäsi.

en tullut ajatelleeksi, että teitä 2 40, 14 8 tai 15-18 saattaa olla vaikka kuinka monta:-D)))))))))))))))))))

• 2+12
        Teotwawki kirjoitti:

en tullut ajatelleeksi, että teitä 2 40, 14 8 tai 15-18 saattaa olla vaikka kuinka monta:-D)))))))))))))))))))

vaikeampi ymmärtää numeroita kuin kuin kirjaimia?

• 2+12 kirjoitti:

vaikeampi ymmärtää numeroita kuin kuin kirjaimia?

luki-, että lukuhäiriö.

• ....

Nojoo. Ei itsetunnossa ole mitään vikaa. Ainoa ongelma on aina ollut se, että kun nyt on tällainen kaikkien alojen erikoisasiantuntija, saa kaikki tolvanat aina kimppuunsa. Net kun ei monestikkaan tajua mitä selitän :DD

Nämät suolen palstat on virkistäviä. Ihmisten typeryys ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä. Täällä itsetunto kasvaa kohisten.

=DW=

• kun typeryys vielä joukossa tiivistyy:-)

• Meriläinen

Kyllähän minä tiedän mistä puhun, tottakai. Mutta muut on niin onnettomia ettei ne ymmärrä minua.
      Ongelma, siis minulla ei ole ongelmia mutta voisin muutaman muun tuoda tänne koska heillä on ongelmia.
      Enhän toki minä mutta ne muut :)

• niin saamme lisää mollattavia ja revittäviä ihmisiä ketjuihin mukaan:-D)))))))))))))))

• Dorodea

Ihan tavallinen tunto, tiedän mistä puhun ja jos en tiedä, niin en puhu. Toiset voi ymmärtääkin ja toiset ei, ei mun luottaminen siihen vaikuta. En ole voittajatyyppiä, sähellän ja sävellän. Ne jotka tuntevat, rakastavat ja muitten rakkaudesta niin väliä olekaan :)

Tarviinko pelastusta, oi suuri ja mahtava Teotwawki?! :D

• kun olen joskus kirjoitellut mainoksia, niin tuollaista tekstiä sitä väkisinkin joskus suoltaa. En nyt suoranaisesti pyydä sinua kaatumaan syliini, mutta kyllä pieni lohdutus aina voisi olla paikallaan:-D))))) Malliin Miitta täti:-)

• Dorodea
        Teotwawki kirjoitti:

kun olen joskus kirjoitellut mainoksia, niin tuollaista tekstiä sitä väkisinkin joskus suoltaa. En nyt suoranaisesti pyydä sinua kaatumaan syliini, mutta kyllä pieni lohdutus aina voisi olla paikallaan:-D))))) Malliin Miitta täti:-)

Yritä tässä nyt vakavana kirjoittaa, piti mennä tarkistamaan oma teksti, josko sua mahavaksi kehuskelin. En sentään :)
        *rojahtaa syliin, yllättäen ja pyytämättä* Kiitos, jo helpotti :D

• Dorodea kirjoitti:

Yritä tässä nyt vakavana kirjoittaa, piti mennä tarkistamaan oma teksti, josko sua mahavaksi kehuskelin. En sentään :)
        *rojahtaa syliin, yllättäen ja pyytämättä* Kiitos, jo helpotti :D

erityisemmin ole. Jos haluat tietää minkä näköinen olen, niin tiedätkö Sylvester Stallonen? En muistuta häntä lainkaan.:-))) Enkä Robert Redfordia.....enkä.......

• Dorodea
        Teotwawki kirjoitti:

erityisemmin ole. Jos haluat tietää minkä näköinen olen, niin tiedätkö Sylvester Stallonen? En muistuta häntä lainkaan.:-))) Enkä Robert Redfordia.....enkä.......

Ok, nyt olen selvillä ketä muistutat, kun suljit pois nuo.. nimittäin itseäsi :)

• Dorodea kirjoitti:

Ok, nyt olen selvillä ketä muistutat, kun suljit pois nuo.. nimittäin itseäsi :)

nuoren Paul Newmanin? Häntä en muistuta lainkaan:-D)))))))))))))))))

• Tietenkin tiedän mistä puhun!

Muiden ymmärtämättömyys on heidän migreeninsä.

Rakastamisesta en tiedä. Yhden ihmisen kiintymys riittää.

Odottelen pelastusta. Ilman ev-lut kirkon lohtua olen ollut 34-vuotta.

• lohtua olet siis ollut kauemmin kuin minä.

• jassumarketta
        Teotwawki kirjoitti:

lohtua olet siis ollut kauemmin kuin minä.

Jos on rehellinen itselleen ja ottaa vastuun teoistaan, ei tarvitse luimistella, silloin on hyvä itsetunto.

• jassumarketta kirjoitti:

Jos on rehellinen itselleen ja ottaa vastuun teoistaan, ei tarvitse luimistella, silloin on hyvä itsetunto.

harjoitellut 55 vuotta:-D))))))))))))))))

• niiiin?
        Teotwawki kirjoitti:

harjoitellut 55 vuotta:-D))))))))))))))))

Aloitit sitten harjoittelut vajaa kaksivuotiaana :-))

• niiiin? kirjoitti:

Aloitit sitten harjoittelut vajaa kaksivuotiaana :-))

vuoden vanhana:-)

• niiiin?
        Teotwawki kirjoitti:

vuoden vanhana:-)

Narraat, eikös 8 päivä tule jo 57 täyteen?

• niiiin? kirjoitti:

tulee 56, joten olet muistanut syntymävuoteni väärin. Se on 1953, mutta ilmeisesti täällä on joku, joka tuntee minut paremmin, kuin olisin osannut odottaa.

• niiiin? kirjoitti:

Jos olet sama henkilö, joka sanoi minulle eräänä päivänä, että tutut kasvot olivat galleriassani ja, että olemme työkuvioista tuttuja vuosien takaa, niin sinulla täytyy olla rekisteröity minimerkki, koska muuten et pääse katsomaan galleriaani. Kun taas ottaa huomioon levottoman elämäni ja lukuisat työpaikkani vuosikymmenien varrella, niin harvassa paikassa olen tutustunut työkavereihini niin perusteellisesti, että he tietäisivät syntymäpäiväni. Joten sen täytyy olla MAT tai DHL. Osuiko oikeaan?

• ei kuulu muuten mull
        Teotwawki kirjoitti:

Jos olet sama henkilö, joka sanoi minulle eräänä päivänä, että tutut kasvot olivat galleriassani ja, että olemme työkuvioista tuttuja vuosien takaa, niin sinulla täytyy olla rekisteröity minimerkki, koska muuten et pääse katsomaan galleriaani. Kun taas ottaa huomioon levottoman elämäni ja lukuisat työpaikkani vuosikymmenien varrella, niin harvassa paikassa olen tutustunut työkavereihini niin perusteellisesti, että he tietäisivät syntymäpäiväni. Joten sen täytyy olla MAT tai DHL. Osuiko oikeaan?

Kyllä galleriaa pääsee sen verran katsomaan, että kuvat näkyvät,
        kokeile itse. Muita tietoja ei tietenkään näe.

• ei kuulu muuten mull kirjoitti:

Kyllä galleriaa pääsee sen verran katsomaan, että kuvat näkyvät,
        kokeile itse. Muita tietoja ei tietenkään näe.

luulin, että ainoastaan gallerian aloitussivu näkyy rekisteröitymättömälle.

• ei muuten......
        Teotwawki kirjoitti:

luulin, että ainoastaan gallerian aloitussivu näkyy rekisteröitymättömälle.

Eihän siellä mitään muuta lue kuin nikki, sukupuoli, rekiströitymispäivä ja kellonaika.
        Mutta valokuvat näkyvät, paitsi ettei niitä voi klikata isommaksi, sen voi tehdä vain kirjautumalla ja
        menemällä galleriaan kylään.

• ei muuten...... kirjoitti:

Eihän siellä mitään muuta lue kuin nikki, sukupuoli, rekiströitymispäivä ja kellonaika.
        Mutta valokuvat näkyvät, paitsi ettei niitä voi klikata isommaksi, sen voi tehdä vain kirjautumalla ja
        menemällä galleriaan kylään.

hyvä tietää, pitää vissiin käydä poistamassa toinen valokuvista. Täällä alkaa käydä ahtaaksi, kun ihmiset alkavat tunnistaa.

• ei muuten....
        Teotwawki kirjoitti:

hyvä tietää, pitää vissiin käydä poistamassa toinen valokuvista. Täällä alkaa käydä ahtaaksi, kun ihmiset alkavat tunnistaa.

Jos ei sinulla mitään salattavaa ole niin miksi poistelet.
        On minutkin tunnistettu, mutta kun en mitään pahaa tee, niin ei haittaa.

• ei muuten.... kirjoitti:

Jos ei sinulla mitään salattavaa ole niin miksi poistelet.
        On minutkin tunnistettu, mutta kun en mitään pahaa tee, niin ei haittaa.

salattavaa ole. En ole sitä tyyppiä, joka tulee palstalle valehtelemaan, mutta en halua, että muut levittelevät henkilökohtaisia tietojani palstalla. Kerron sen, minkä katson tarpeelliseksi, mutta muun jätän kertomatta.

• Adria

Onks pakko jos ei taho. Mä en ainakaan halua mitään itsetunnon palautusta, mitä mä sillä teen kun en keksi sille mitään käyttöö. Tosin en muista sellaista hävittäneenikään. Olkoon hukuksissa mun puolesta.

• puhetta. Mihin me itsetuntoa tarvitsemme? Emme mihinkään:-D))))))) Ja varsinkin jos ei taho....

• jassumarketta
        Teotwawki kirjoitti:

puhetta. Mihin me itsetuntoa tarvitsemme? Emme mihinkään:-D))))))) Ja varsinkin jos ei taho....

turha käsite. Mikä se on? Kyllähän jokainen itsensä tuntee ja osaa tekemisensä sen perusteella valita. Pitäisi kysyä mieluummin, miten sopeudun, mitä osaan, miten voisin vahvistaa osaamistani, mitä voisin tehdä paremmin.

Tai jos oikein huonosti menee, ei itsetunto ole nollassa, vaan elämä koettelee, kyllä tästä selvitään, anna minun yrittää. Se on vain elämää, ei sen enempää!

turha käsite. Mikä se on? Kyllähän jokainen itsensä tuntee ja osaa tekemisensä sen perusteella valita. Pitäisi kysyä mieluummin, miten sopeudun, mitä osaan, miten voisin vahvistaa osaamistani, mitä voisin tehdä paremmin.

Tai jos oikein huonosti menee, ei itsetunto ole nollassa, vaan elämä koettelee, kyllä tästä selvitään, anna minun yrittää. Se on vain elämää, ei sen enempää!

aikoinaan Vexi Salmen sanoin:-)

• Loviisasta olen

mitä se työ sisältää?

• Loviisasta:-)

• Loviisasta olen
        Teotwawki kirjoitti:

Loviisasta:-)

Mutta Ruotsinpyhtäältä olet, minä olen Loviisasta.

• Loviisasta olen kirjoitti:

Mutta Ruotsinpyhtäältä olet, minä olen Loviisasta.

laitoshoitaja.

• Loviisasta olen
        Teotwawki kirjoitti:

laitoshoitaja.

Miksi vaalitulostiedoissa viime syksyltä lukee niin?
        Laitoshoitaja ja vapaa toimittaja.
        10 ääntä sait.

10 ääntä sait.

pätkätöissä kunnalla, mutta en ole enää. Nyt olen vain vapaa toimittaja:-)

10 ääntä sait.

luki mikrotukihenkilö ja vapaa toimittaja.

• Loviisasta olen
        Teotwawki kirjoitti:

luki mikrotukihenkilö ja vapaa toimittaja.

Googlettamalla nämä tiedot löytyivät, ihan äsken katsoin.

Googlettamalla nämä tiedot löytyivät, ihan äsken katsoin.

löytyy vanhentunutta tietoa.:-)

• Loviisasta olen
        Teotwawki kirjoitti:

löytyy vanhentunutta tietoa.:-)

Niin löytyy, niitä vuoden takaisia juttuja.
        Sen vuoksi kysyinkin, mietin pitävätkö ne enää paikkaansa.
        Tämä tästä, ei enempää jaeta tietoa.
        Hyvää jatkoa sinulle!

Niin löytyy, niitä vuoden takaisia juttuja.
        Sen vuoksi kysyinkin, mietin pitävätkö ne enää paikkaansa.
        Tämä tästä, ei enempää jaeta tietoa.
        Hyvää jatkoa sinulle!

kuka sitten lienetkin. Tule vetämään hihasta, jos nähdään kaupassa tai jossain muualla.

• Loviisasta olen
        Teotwawki kirjoitti:

kuka sitten lienetkin. Tule vetämään hihasta, jos nähdään kaupassa tai jossain muualla.

Tulen varmasti, jutellaan sitten lisää.

• Siistii, eiks je
        Teotwawki kirjoitti:

Kun kerran vierastat tuota ammattinimikettäsi laitoshoitaja suosittelen siistijää!

Tulen varmasti, jutellaan sitten lisää.

huomenna klo 18.00?

• Siistii, eiks je kirjoitti:

Kun kerran vierastat tuota ammattinimikettäsi laitoshoitaja suosittelen siistijää!

ammattinimikettä, mutta kun en ole niissä hommissa, niin en ole.

• kivellä.istuja

Itsetuntoni, siis tunnenko itseni ja olenko suurinpiirtein tasapainossa itseni kanssa. Kyllä, vaikkakin monessa aliarvioin osaamiseni ja tietämiseni tason suhteessa muihin. Palstalla vältän aiheita, joissa olen todella hyvä. Palstalla pahoitan mieleni ja tirautan kyyneleitäkin, nauran joillekin jutuille ilosta kun ovat mukavia ja regoin monilla tunnetasoilla. Viihdyn rauhallisissa ketjuissa joissa on mukana iloinen pilke silmäkulmassa ajatuksiksi siirreltynä. Yleensä, kun palstalle ilmestyy rauhaiselon jälkeen hirmuisen tuottoisa ja nopeasti etenevien ketjujen vyöry jossa enimmäkseen vieraalle kalskahtavat nikit keskustelevat maximaalisesti minimaalisen ajan sisällä, vaihdan pelisivuille hyötylepuuttamaan aivojani. :-)

• lepuutusta välillä, mutta kunnon sähäkkä keskustelu pitää myös ajatuksen kirkkaana ja vähentää mahdollisuutta vadeen.:-)

• kivellä.istuja
        Teotwawki kirjoitti:

lepuutusta välillä, mutta kunnon sähäkkä keskustelu pitää myös ajatuksen kirkkaana ja vähentää mahdollisuutta vadeen.:-)

Minä inhoan kunnon sähäköitä keskusteluja jos niitä käydään isolla joukolla ja alatyyliin. Kahdenkeskinen sähähtely ja vain maltillisen tulisesti on taas pikkasen eri ja sitähän ei voi palstoilla tehdä.

• kivellä.istuja kirjoitti:

Minä inhoan kunnon sähäköitä keskusteluja jos niitä käydään isolla joukolla ja alatyyliin. Kahdenkeskinen sähähtely ja vain maltillisen tulisesti on taas pikkasen eri ja sitähän ei voi palstoilla tehdä.

en kyllä pidä itsekään, siis silloin kun se käy henkilöön.

• Ihaliijasi;))

jäin miettimään, mitä tuo sana itsetunto pitää sisällänsä. Nooh, ehkä sen verran hyvä itsetunto kuitenkin. Että, harvemmin tulee edes mietityksi sitä sanaa sinällänsä. Elämässään kun törmänyt ihmisiin joilla ns. terve itsetunto sekä niihin joilla sitä ei ole. Itse luen itseni sen verran höhlän uteliaaksi itse elämään suhtaudun kummallisen positiivisesti aina vaan ja jotenkin naivistisesti elämään suhtaudun vaikeuksiinkin että, ne on saatu vain voitettavaksi. Ilman haasteita elämä olisi perin tylsämielistä. Olen ehkä ennemmänkin sellainen iloisen onnekas kulkija vielä nytkin.Typeryydet ja varsinaiset loukkaukset joita kohtaan tosi harvoin joskus ohimennessään satuttavat, mutta vain hetken;)) Enpä ota turhia painetta. Tosi harvoin saan osaksesi loukkauksia, mikä kyllä sinänsä pieni ihme. Voi olla että, kun on tarpeeksi avoin luonne, ihmiset jotenkin sitten suojelevat;)) eivät raaski niin mollata, ainakaan ihan suoraan. Jos, jollakin on huono itsetunto olen ehkä hieman enemmänkin surullinen hänen puolestaan....Rohkenen sanoa että, elämä on hyvä ja arvokas asia. Suhtaudun elämään perin kummallisesti ollakseni perussuomalainen. Olen ihmeen iloinen. Tuo iloisuus jopa kummastuttaa välillä itseänikin...mistä se oikein kumpuaa...en jää kuitenkaan pitkään sitäkään miettimään.

• joka määrää sen, minkälainen olet luonteeltasi. Sille ei voi mitään, eikä siitä voi opetella pois. Joskus panee ihmettelemään, että mikä ihmisiä riivaa, kun hyvän ja hauskan aloituksen keskelle tulee joku, joka haluaa tuhota hyvän fiiliksen. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

• Ihailijasi;))
        Teotwawki kirjoitti:

joka määrää sen, minkälainen olet luonteeltasi. Sille ei voi mitään, eikä siitä voi opetella pois. Joskus panee ihmettelemään, että mikä ihmisiä riivaa, kun hyvän ja hauskan aloituksen keskelle tulee joku, joka haluaa tuhota hyvän fiiliksen. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt.

ylipäätänsä ihmisiä joilla on tarve tavallaan sabotoida hyvä fiilis, sellaisella pikku ilkeilyllä ja naljailulla. Menen itse aina kovin hämilleni näiden naljalijoiden kanssa;)) Joidenkin mielestä se älykkyyttä minusta ei..Ymmärrän älykkyyden jotenkin toisin. Nooh, välttelen näitä ihmisiä...koska en halua olla jatkuvasti hämilläni. Se on jotenkin niin noloa..tai enemmänkin on nolo toisen puolesta. Ei löydä lohdutuksen sanoja;)) Ei tiedä pitäisikö sanoa jotain järkevää. Koska, tavallaan mitään sanomista ei naljailuun ole olemassa. Älä välitä heistä. Ohita. Äläkä anna pilata Hyvää Päivääsi. Niin minäkin teen..

Hyvää Päivän Jatkoa sinulle.

• Ihailijasi;)) kirjoitti:

ylipäätänsä ihmisiä joilla on tarve tavallaan sabotoida hyvä fiilis, sellaisella pikku ilkeilyllä ja naljailulla. Menen itse aina kovin hämilleni näiden naljalijoiden kanssa;)) Joidenkin mielestä se älykkyyttä minusta ei..Ymmärrän älykkyyden jotenkin toisin. Nooh, välttelen näitä ihmisiä...koska en halua olla jatkuvasti hämilläni. Se on jotenkin niin noloa..tai enemmänkin on nolo toisen puolesta. Ei löydä lohdutuksen sanoja;)) Ei tiedä pitäisikö sanoa jotain järkevää. Koska, tavallaan mitään sanomista ei naljailuun ole olemassa. Älä välitä heistä. Ohita. Äläkä anna pilata Hyvää Päivääsi. Niin minäkin teen..

Hyvää Päivän Jatkoa sinulle.

mutta tässä olemme erilaisia, sillä minä piiskaan takaisin, minkä sormistani ehdin:-)

• jassumarketta
        Teotwawki kirjoitti:

mutta tässä olemme erilaisia, sillä minä piiskaan takaisin, minkä sormistani ehdin:-)

ihan hauska veikko ja niin mielestäni pitääkin kun näille palstoille eksyy. keskustelutaito on yksi ehkä joka kaipaisi petrausta myös minulla, olen liian itsekehuva. Kuitenkin sosiaalinen, virtuaaliseen keskusteluun pystyvä (omasta mielestä), en halua lyödä ketään, kannustaa mieluummin.
        Tämäkin on asia jota voi opetella.

ihan hauska veikko ja niin mielestäni pitääkin kun näille palstoille eksyy. keskustelutaito on yksi ehkä joka kaipaisi petrausta myös minulla, olen liian itsekehuva. Kuitenkin sosiaalinen, virtuaaliseen keskusteluun pystyvä (omasta mielestä), en halua lyödä ketään, kannustaa mieluummin.
        Tämäkin on asia jota voi opetella.

olen kyllä tietoinen heikkouksistani, kuten Kari Tapio sanoi kerran haastattelussa. Tunnen omat rajani laulajana. Samoin minä tunnen omat rajana keskustelijana, mutta minkäs sille mahtaa. Kehittämisen varaa on aina ja siihen voi pyrkiä, mutta ei asia on sitten, että kuinka hyvin siinä onnistuu.:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe