Dian keston määritys kun musiikkia mukana

minää2

Elikkä sellanen ongelma että mulla on diassa musiikki tiedosto, joka toimii hyvin diaa toistettaessa mutta haluan dian kestävän esim vain 6 sek., miten sen teen? musatiedosto on siis normikokonen kappaletiedosto, tämä n.2 min.

5

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poveripointti

      ny jää tarkoituksesi. Sinulla 1 dia ja 2min musaa. Dian pitäisi näkyä vain 6 s ja musan myös. Vai?!
      Dian vaihtonopeus muutetaan Diaesitys>Dian vaihtuminen. Oikealta alhaalta kohta "Seuraava dia", ruksaa "Automaattisesti kun on kulunut ...."
      Ohjeista löytyy selkeät neuvot. Jos 2007 versio, ohjeet netissä.
      http://office.microsoft.com/fi-fi/powerpoint/FX100648951035.aspx

      • minää2

        Koko esityksessä on neljä diaa mutta musiikki on vain ekassa diassa. Oikein ymmärsit ja just siitä "automaattisesti jälkeen" oon laittanu et kestää 6 sek. mut ei vaan toimi, kestää paljon kauemmin.... mitähän oon tehny väärin. Ja ohjeiden mukaan olen tehnyt


      • minää2
        minää2 kirjoitti:

        Koko esityksessä on neljä diaa mutta musiikki on vain ekassa diassa. Oikein ymmärsit ja just siitä "automaattisesti jälkeen" oon laittanu et kestää 6 sek. mut ei vaan toimi, kestää paljon kauemmin.... mitähän oon tehny väärin. Ja ohjeiden mukaan olen tehnyt

        Ongelma on siis se, että musatiedoston pituus on pitempi kuin dian pituus joten homma ei toimi. Ohjeessa on huomautus, jossa sanotaan että " äänen keston tulisi olla sama kuin diojen esitysajan. Äänitiedoston kesto on näkyvissä Ääniasetukset-välilehden Tietoja-kohdassa. " Joka on siis n. 4min. Eli pitäiskö siis itse äänitiedostoa leikata ennen kuin sen edes tuo power pointtiin


      • joot
        minää2 kirjoitti:

        Ongelma on siis se, että musatiedoston pituus on pitempi kuin dian pituus joten homma ei toimi. Ohjeessa on huomautus, jossa sanotaan että " äänen keston tulisi olla sama kuin diojen esitysajan. Äänitiedoston kesto on näkyvissä Ääniasetukset-välilehden Tietoja-kohdassa. " Joka on siis n. 4min. Eli pitäiskö siis itse äänitiedostoa leikata ennen kuin sen edes tuo power pointtiin

        paikkaansa kokeile laittaa uusiks nuo msiikit ym rksit..
        musa kyllä loppuu silloin kun diankin on määrä loppua.


      • joot
        joot kirjoitti:

        paikkaansa kokeile laittaa uusiks nuo msiikit ym rksit..
        musa kyllä loppuu silloin kun diankin on määrä loppua.

        mutta kyllä toimii.. märittele toista ääni automaattisesti kun lisäät äänen tiedostosta ensiksi..
        ja animaaatio välilehdeltä määrittlet et siirtyy 6 s autoomaattisesti seuraavan diaan ja katsot ettet ole muita kohtia raksittanu tai valinnu animaatio tai äänityokalu valikossa mikä tulee näkyviin kun klikkaat lisäämääsi ääni objektia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe