Mahtaakohan Neonin uudempiin vuosimalleihin olla korjaus- tai huolto-ohjekirjaa eli suunnilleen vm. 2000 eteenpäin. 90-luvun puolella tehtyihin olen nähnyt kirjastossa enkä ole oikein selvillä onko niiden tekniikassa merkittävästi eroa.
Korjausohjekirja/ shop manual
17
1322
Vastaukset
- Neon-valot
Onhan niihinkin, mutta taitavat olla Dodgen nimellä. Katso esim. tuolta
http://www.biltema.fi
http://www.ago.fi - frangrabba
katso alfamerin sivuilta
- Dodgetrack
Lopeta jo tuo Alfamerin mainostaminen joka paikassa! Kyseisessä puljussa kaikki kirjat maksavat 50-100 prosenttia enemmän kuin muualla. En saanut myöskään Haynesin teknistä sanakirjaa, vaikka sen pitäisi tulla kaikkien Haynesin korjausoppaiden mukana ilmaiseksi. Outoa hommaa....
- mmakine.
Dodgetrack kirjoitti:
Lopeta jo tuo Alfamerin mainostaminen joka paikassa! Kyseisessä puljussa kaikki kirjat maksavat 50-100 prosenttia enemmän kuin muualla. En saanut myöskään Haynesin teknistä sanakirjaa, vaikka sen pitäisi tulla kaikkien Haynesin korjausoppaiden mukana ilmaiseksi. Outoa hommaa....
Alfamerin kirjat ovat parempia, koska ne ovat kalliimpia. Äitikin aina opetti, että osta sinä mika aina kalliimpi.
- säästö-possu
mmakine. kirjoitti:
Alfamerin kirjat ovat parempia, koska ne ovat kalliimpia. Äitikin aina opetti, että osta sinä mika aina kalliimpi.
Ei viitsisi sentään ihan samasta kirjasta maksaa Alfamerilla 10 euroa enemmän.
- sysleri 01
katteleppa tuolta löytyykö sopevaa
http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewforum.php?f=7&sid=1f1bf3fef5168f039cb97afd1639607b&mforum=chryslercluboff- Hrysler
Ja tuonne kun kirjautuu niin johan alkaa virrata spammia koneelle, taitaa olla venäjältä peräisin kun tatjanoita ja muita iloja tarjolla.
- Hohhoijaa näitä
Hrysler kirjoitti:
Ja tuonne kun kirjautuu niin johan alkaa virrata spammia koneelle, taitaa olla venäjältä peräisin kun tatjanoita ja muita iloja tarjolla.
Mitäköhän helvetin paskaa säkin jauhat?
- sysler02
Ja tuolla taas kerätään ihmisten nettiyhteys- ja henkilötietoja venäläisten liigojen käyttöön. Kyllä Iivanat on ovelia.
- franrabba
Hohhoijaa näitä kirjoitti:
Mitäköhän helvetin paskaa säkin jauhat?
Aika hämärältä tuntuvalta tietojen urkkimiselta tuo vaikuttaa, enpä haluaisi pöpöjä koneelleni.
- mppeh
franrabba kirjoitti:
Aika hämärältä tuntuvalta tietojen urkkimiselta tuo vaikuttaa, enpä haluaisi pöpöjä koneelleni.
Pöpöjähän tuolta pyrkii koneelle, palomuuri antoi hälytyksen ja pysäytti.
- högi
Tuolta chryslerclub of finlandin sivuilta löytyy n. 1700 sivuinen kirja, jonka voit kopioida koneelle ja siitä sitten tulostaa mitä milloin tarvitsetkin.
Eikä ainakaan mun koneelle ole tullut yhtään spammia kyseisiltä sivuilta.- Neuccu
Clubin motto: Rahat mulle, virukset sulle.
- Flunssainen
Neuccu kirjoitti:
Clubin motto: Rahat mulle, virukset sulle.
Tämä on näitä samoja kirjoja joita Saab clubi levittää. venäjältä peräisin ja virukset saa kaupan päälle koneelle. Itsellä vaati ammattilaisen etsimään ennen kuin pöpö löytyi.
- Nuhanenä
Flunssainen kirjoitti:
Tämä on näitä samoja kirjoja joita Saab clubi levittää. venäjältä peräisin ja virukset saa kaupan päälle koneelle. Itsellä vaati ammattilaisen etsimään ennen kuin pöpö löytyi.
Onkos Kraisuklubi jonkinmoinen Saab klubin sisarkerho, kun samaa tavaraa levittävät?
- Ne=Ne
Haynesin Neon korjauskirja on täydellinen sähkökaavioita myöten. Siinä on selitetty kaikki tarpeellinen havainnollisesti ja ymmärrettävästi ilman turhaa amerikkalaistyylistä jaarittelua. Aina hintansa arvoinen merkistä ja mallista riippumatta.
- Antti_virus
Ota vielä Kaperskyn ilmainen virustorjunta niin lukee loputkin tietosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374