Mahtaakohan Neonin uudempiin vuosimalleihin olla korjaus- tai huolto-ohjekirjaa eli suunnilleen vm. 2000 eteenpäin. 90-luvun puolella tehtyihin olen nähnyt kirjastossa enkä ole oikein selvillä onko niiden tekniikassa merkittävästi eroa.
Korjausohjekirja/ shop manual
17
1327
Vastaukset
- Neon-valot
Onhan niihinkin, mutta taitavat olla Dodgen nimellä. Katso esim. tuolta
http://www.biltema.fi
http://www.ago.fi - frangrabba
katso alfamerin sivuilta
- Dodgetrack
Lopeta jo tuo Alfamerin mainostaminen joka paikassa! Kyseisessä puljussa kaikki kirjat maksavat 50-100 prosenttia enemmän kuin muualla. En saanut myöskään Haynesin teknistä sanakirjaa, vaikka sen pitäisi tulla kaikkien Haynesin korjausoppaiden mukana ilmaiseksi. Outoa hommaa....
- mmakine.
Dodgetrack kirjoitti:
Lopeta jo tuo Alfamerin mainostaminen joka paikassa! Kyseisessä puljussa kaikki kirjat maksavat 50-100 prosenttia enemmän kuin muualla. En saanut myöskään Haynesin teknistä sanakirjaa, vaikka sen pitäisi tulla kaikkien Haynesin korjausoppaiden mukana ilmaiseksi. Outoa hommaa....
Alfamerin kirjat ovat parempia, koska ne ovat kalliimpia. Äitikin aina opetti, että osta sinä mika aina kalliimpi.
- säästö-possu
mmakine. kirjoitti:
Alfamerin kirjat ovat parempia, koska ne ovat kalliimpia. Äitikin aina opetti, että osta sinä mika aina kalliimpi.
Ei viitsisi sentään ihan samasta kirjasta maksaa Alfamerilla 10 euroa enemmän.
- sysleri 01
katteleppa tuolta löytyykö sopevaa
http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewforum.php?f=7&sid=1f1bf3fef5168f039cb97afd1639607b&mforum=chryslercluboff- Hrysler
Ja tuonne kun kirjautuu niin johan alkaa virrata spammia koneelle, taitaa olla venäjältä peräisin kun tatjanoita ja muita iloja tarjolla.
- Hohhoijaa näitä
Hrysler kirjoitti:
Ja tuonne kun kirjautuu niin johan alkaa virrata spammia koneelle, taitaa olla venäjältä peräisin kun tatjanoita ja muita iloja tarjolla.
Mitäköhän helvetin paskaa säkin jauhat?
- sysler02
Ja tuolla taas kerätään ihmisten nettiyhteys- ja henkilötietoja venäläisten liigojen käyttöön. Kyllä Iivanat on ovelia.
- franrabba
Hohhoijaa näitä kirjoitti:
Mitäköhän helvetin paskaa säkin jauhat?
Aika hämärältä tuntuvalta tietojen urkkimiselta tuo vaikuttaa, enpä haluaisi pöpöjä koneelleni.
- mppeh
franrabba kirjoitti:
Aika hämärältä tuntuvalta tietojen urkkimiselta tuo vaikuttaa, enpä haluaisi pöpöjä koneelleni.
Pöpöjähän tuolta pyrkii koneelle, palomuuri antoi hälytyksen ja pysäytti.
- högi
Tuolta chryslerclub of finlandin sivuilta löytyy n. 1700 sivuinen kirja, jonka voit kopioida koneelle ja siitä sitten tulostaa mitä milloin tarvitsetkin.
Eikä ainakaan mun koneelle ole tullut yhtään spammia kyseisiltä sivuilta.- Neuccu
Clubin motto: Rahat mulle, virukset sulle.
- Flunssainen
Neuccu kirjoitti:
Clubin motto: Rahat mulle, virukset sulle.
Tämä on näitä samoja kirjoja joita Saab clubi levittää. venäjältä peräisin ja virukset saa kaupan päälle koneelle. Itsellä vaati ammattilaisen etsimään ennen kuin pöpö löytyi.
- Nuhanenä
Flunssainen kirjoitti:
Tämä on näitä samoja kirjoja joita Saab clubi levittää. venäjältä peräisin ja virukset saa kaupan päälle koneelle. Itsellä vaati ammattilaisen etsimään ennen kuin pöpö löytyi.
Onkos Kraisuklubi jonkinmoinen Saab klubin sisarkerho, kun samaa tavaraa levittävät?
- Ne=Ne
Haynesin Neon korjauskirja on täydellinen sähkökaavioita myöten. Siinä on selitetty kaikki tarpeellinen havainnollisesti ja ymmärrettävästi ilman turhaa amerikkalaistyylistä jaarittelua. Aina hintansa arvoinen merkistä ja mallista riippumatta.
- Antti_virus
Ota vielä Kaperskyn ilmainen virustorjunta niin lukee loputkin tietosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212146Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181930Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411759Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221186Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.64945