No niin. Eli mielessä oli vaihtaa adsl-netti kaapeliksi, kun sain modeeminkin(Scientific Atlanta EPC2100R2) ilmaiseksi. Kyseisestä modeemista kuitenkin puuttuu wlan ja ethernet-portteja on vain yksi. Toisen portin vaatisi pleikkarille. (lisäksi siinä on usb-liitin, samanlainen kuin printterissä).
Noh, nykyinen adsl-modeemi on "a-link adsl2 4port 54M wlan RR24AP(i )".
Ja nyt päästään siihen itse kysymykseen, eli saako nämä kaksi modeemia toimimaan keskenään, eli syöttäisi kaapeimodeemilta rj45 adsl-modeemille ja tästä eteenpäin ps3 ja pc:lle..
Liian helppoahan se olisi jos se noin toimii, mutta auttakaa?
Kaapeli- ja adsl-modeemien yhteistoiminta
sakkis1
1
649
Vastaukset
- Skuuuuu
Tsori, mutta ei onnaa. Tuo mainitsemasi A-Linkin laite ei moista osaa :( Ja ainut wani porttikin on sen rj-11 portti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876