Roacctuan - ihottumaa jalkoihin

Lähinnä reisiin ja polvitaipeisiin ilmestynyt aika laajallekin alueelle ihottumaa noin 3viikon käytön jälkeen ja jatkunut yli 1.5 viikkoa.
Pitäisikö huolestua asiasta ja lopettaa käyttö, vai olisiko tuo jotain Roan käyttöön kuuluvaa normaalia asiaa?
1204
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Itselle ja veljelleni kuurista tuli ihottumaa käsiin, johtu ilmeisesti ihon kuivumisesta...rasvaa meni purkki tolkulla koko kehoon, se auttoi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ihottuma roasta kirjoitti:

Lähinnä reisiin ja polvitaipeisiin ilmestynyt aika laajallekin alueelle ihottumaa noin 3viikon käytön jälkeen ja jatkunut yli 1.5 viikkoa.
Pitäisikö huolestua asiasta ja lopettaa käyttö, vai olisiko tuo jotain Roan käyttöön kuuluvaa normaalia asiaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu