Eli tarvitsen auton lainaa jossa on opetusluvat voimassa. Helsinki/Espoon alueelta kun löytyisi niin hyvä.
Mistä saisin auton lainaa inssiä varten
26
2300
Vastaukset
- c52007
saa autolainaa.
- ssgfgggggg
Taalla britanniassa saa tuollaisen auton polkimilla vuokrattua autovuokraamosta omaan harjoittelu kayttoon 9 punnan tuntihinnalla. Kysyppa autovuokraamoilta, josko niilla olisi.
- tama on katevaa
ssgfgggggg kirjoitti:
Taalla britanniassa saa tuollaisen auton polkimilla vuokrattua autovuokraamosta omaan harjoittelu kayttoon 9 punnan tuntihinnalla. Kysyppa autovuokraamoilta, josko niilla olisi.
kun halutaan vakuuttaa, etta olisi muka oikeasti ulkomailla tai ulkomaalainen, niin ei kayteta kirjaimia aa ja oo ollenkenkaan (aan pisteet ei nay)
No anyway, suomessa ei saa kouluautoa autovuokraamosta, punnailla tai edes euroilla, ainut vaihtoehto on joko yksityinen henkilo (noin 20€) tai autokoulu (noin 150€)
- sopiva auto
Tosin ei mulla opetuslupaa ole, mutta kyllä katsastustodistus löytyy, ja kyllä mä siitä lainasta joudun 15€ ottaa ku bensaa kuitenki menee jonku verran, ja itekin joudun melkee tunnin odottaa asemalla.
- angabut
täytyy tietty olla autossa.
- ...
angabut kirjoitti:
Et kai sä voi lainata sellasta autoa, jolla on lupa opettaa jotain toista henkilöä..?
- angabut
... kirjoitti:
Et kai sä voi lainata sellasta autoa, jolla on lupa opettaa jotain toista henkilöä..?
Sellaista autoo juuri metsästän.
- !
angabut kirjoitti:
Sellaista autoo juuri metsästän.
Mikset vuokraa autokoulusta ? Vai ootko alunperin opetusluvalla korttis hankkinu? Sit sun kysymykses ei ihmetytä NIIN paljon...
- angabut
! kirjoitti:
Mikset vuokraa autokoulusta ? Vai ootko alunperin opetusluvalla korttis hankkinu? Sit sun kysymykses ei ihmetytä NIIN paljon...
En vaa halua maksaa autokoululle yli 200€ auton lainaamisesta. Ajokortti meni vanhaksi ja nyt joudun käymään teorian ja inssin uudestaan, mikä on ihan saatanan typerää. Kortin vanhenemisen syy oli rahatilanne ja nyt revitään kaikki väkisin pois.
- Ja kaikki muut
angabut kirjoitti:
Mutta opetuslupaa ei ole, ja eihän sitä tarvitakaan, koska en ole ketään opettamssa vielä ainakaan, mutta kyllä se auto silti inssiin kelpaa kun otat mukaan tuon katsastustodistuksen.
Mutta jos ei kelpaa tämä auto 15€ hintaa, niin maksa autokoululle se 200€, ainiin täähän on vuosmallin 95 Astra, tuskin osaisit edes näin vanhaa ajaa... - auton
Ja kaikki muut kirjoitti:
Mutta opetuslupaa ei ole, ja eihän sitä tarvitakaan, koska en ole ketään opettamssa vielä ainakaan, mutta kyllä se auto silti inssiin kelpaa kun otat mukaan tuon katsastustodistuksen.
Mutta jos ei kelpaa tämä auto 15€ hintaa, niin maksa autokoululle se 200€, ainiin täähän on vuosmallin 95 Astra, tuskin osaisit edes näin vanhaa ajaa...Ompas kallis auton vuokraushinta autokoululla, kun pyytävät 200 euroa.
Itse kysyin, että mitä maksaa kakkosvaiheessa liukkaankelin radalle auto autonkoululta, niin hinta olisi ollut 20 euroa. - jossain varmaan 0€
auton kirjoitti:
Ompas kallis auton vuokraushinta autokoululla, kun pyytävät 200 euroa.
Itse kysyin, että mitä maksaa kakkosvaiheessa liukkaankelin radalle auto autonkoululta, niin hinta olisi ollut 20 euroa.Kun jossain autokouluissa sisältyy auton käyttö ajokokeeseen, niin saat varmaan sitten hakea sieltä auton koska vaan, ja mennä sen kanssa ajokokeeseen, maksamatta pennniäkään :)
Mutta kyllä se pelkkä auton vuokra sitä 200 euroa lähentelee, eli kannattaa mielummin sitten lainata joltain puolitutulta tai asentaa itse polkimet... - !!!
angabut kirjoitti:
En vaa halua maksaa autokoululle yli 200€ auton lainaamisesta. Ajokortti meni vanhaksi ja nyt joudun käymään teorian ja inssin uudestaan, mikä on ihan saatanan typerää. Kortin vanhenemisen syy oli rahatilanne ja nyt revitään kaikki väkisin pois.
Sullahan on ollu VAIN 2 vuotta aikaa suorittaa 2.-vaihe ja säästäminen ei oo coolia. Onhan se TOSI törkeetä vaatii sua suorittamaan uus kuljettajatutkinto, ne monet muut, jotka on hoitanu hommansa ajoissa on varmaan tosi tyhmiä...
Muuten, lainaisitko ite käytännöllisesti katsoen ilmaiseksi autoas ekalle kadulla vastaantulevalle tuntemattomalle tyypille joka sitä pyytäis?
Voi zsiisus mitä vätyksiä maailmassa löytyy! - angabut
!!! kirjoitti:
Sullahan on ollu VAIN 2 vuotta aikaa suorittaa 2.-vaihe ja säästäminen ei oo coolia. Onhan se TOSI törkeetä vaatii sua suorittamaan uus kuljettajatutkinto, ne monet muut, jotka on hoitanu hommansa ajoissa on varmaan tosi tyhmiä...
Muuten, lainaisitko ite käytännöllisesti katsoen ilmaiseksi autoas ekalle kadulla vastaantulevalle tuntemattomalle tyypille joka sitä pyytäis?
Voi zsiisus mitä vätyksiä maailmassa löytyy!elämässä tapahtuu kaikenlaista josta seuraa yleensä jotain. Mulle kävi niin etten saanu ajokorttiani hoitamaan ajoissa. Missä helvetin vaiheessa oon sanonnu, et ne on tyhmiä jotkaon hoitanu asiansa. Kuka on puhunu, ilmaisesta ajosta. huhuh mitä kusipäitä maailmalta löytyy
- angabut
Ja kaikki muut kirjoitti:
Mutta jos ei kelpaa tämä auto 15€ hintaa, niin maksa autokoululle se 200€, ainiin täähän on vuosmallin 95 Astra, tuskin osaisit edes näin vanhaa ajaa...soitan katsastuskonttorille ja kysäsen asiasta uudestaan. Viimeksi ne sano, että ajoluvat on oltava kunnossa. Laita mulle mailis jos kaikki menee hyvin niin otan yhteyttä.
- No ei kukaa :)
angabut kirjoitti:
soitan katsastuskonttorille ja kysäsen asiasta uudestaan. Viimeksi ne sano, että ajoluvat on oltava kunnossa. Laita mulle mailis jos kaikki menee hyvin niin otan yhteyttä.
Esim kun minä jouduin suorittamaan uuden ajokokeen, niin asentin polkimen autoon juuri tämän takia, ja vaadin päästä kokeeseen autolla, oeptulupaa ei tietenkään ollut, ja täten toimistoämmä pyysi nähdä katsastustodistuksen, joten kävin katsastamass auton, ja näytin todistuksen ämmälle, ja sitten vaan ämmä totesi "no kai tämä näinkin käy" ja varasi ajokokeen rekisterinumerollani :)
Ja kokeen vastaanottajaa ei kiinnostanut tippaakaan että mulla oli oma auto kokeessa.
Eli ei mikään laki voi millään vaatia että pitäisi olla opetulupa voimassa jos haluaa mennä ajokokeeseen. - vastaa
No ei kukaa :) kirjoitti:
Esim kun minä jouduin suorittamaan uuden ajokokeen, niin asentin polkimen autoon juuri tämän takia, ja vaadin päästä kokeeseen autolla, oeptulupaa ei tietenkään ollut, ja täten toimistoämmä pyysi nähdä katsastustodistuksen, joten kävin katsastamass auton, ja näytin todistuksen ämmälle, ja sitten vaan ämmä totesi "no kai tämä näinkin käy" ja varasi ajokokeen rekisterinumerollani :)
Ja kokeen vastaanottajaa ei kiinnostanut tippaakaan että mulla oli oma auto kokeessa.
Eli ei mikään laki voi millään vaatia että pitäisi olla opetulupa voimassa jos haluaa mennä ajokokeeseen.Auto täytyy olla KATSASTETTU opetuskäyttöön. Kyllähän ne ammattitaitoiset ihmiset ajovarmassa nauvovat asiassa!
- Mikä mättää?
vastaa kirjoitti:
Auto täytyy olla KATSASTETTU opetuskäyttöön. Kyllähän ne ammattitaitoiset ihmiset ajovarmassa nauvovat asiassa!
Jos siis esitän todituksen muutoskatsastuksesta kun varaan inssin, niin meinaatko ettei ne varaa ajokoetta, koska ei ole opetuslupaa voimassa :)
Toki tuo haagan autokoulun työntekijä on asiasta muuta syytä, koska heiltähän se on pois :) - angabut
No ei kukaa :) kirjoitti:
Eli ei mikään laki voi millään vaatia että pitäisi olla opetulupa voimassa jos haluaa mennä ajokokeeseen.lainata autoasi tunniksi
- JesusNasaretilainen
angabut kirjoitti:
lainata autoasi tunniksi
Elikkä tarvisin itsekkin tollasta opetuslupa autoa inssiä varten lainaan. (hyvinkään lähistöltä). Kun meni tuo kortti vanhaks ja pitää sinne innssiin mennä uuestaan. Että jos jollain sattuis moista vekotinta olla ja vois sitä lainata tossa tammikuussa kohtuu korvausta vastaan tietenkin niin ottakaapahan yhteyttä s-postilla [email protected]
- 300e
JesusNasaretilainen kirjoitti:
Elikkä tarvisin itsekkin tollasta opetuslupa autoa inssiä varten lainaan. (hyvinkään lähistöltä). Kun meni tuo kortti vanhaks ja pitää sinne innssiin mennä uuestaan. Että jos jollain sattuis moista vekotinta olla ja vois sitä lainata tossa tammikuussa kohtuu korvausta vastaan tietenkin niin ottakaapahan yhteyttä s-postilla [email protected]
Hinta 300e
- Kettulan Ville
jossain varmaan 0€ kirjoitti:
Kun jossain autokouluissa sisältyy auton käyttö ajokokeeseen, niin saat varmaan sitten hakea sieltä auton koska vaan, ja mennä sen kanssa ajokokeeseen, maksamatta pennniäkään :)
Mutta kyllä se pelkkä auton vuokra sitä 200 euroa lähentelee, eli kannattaa mielummin sitten lainata joltain puolitutulta tai asentaa itse polkimet...Mun työmaalta (autokoulusta) saa auton lainaksi ajokokeeseen 70 eurolla. Siihen sisältyy lisäksi
ajokerran verran ajo-opetusta. Se ajokerta on pelastanut monen virhetottumuksia omaksuneen ajokokeen hylkäykseltä. Että näin on näreet! 300e kirjoitti:
Hinta 300e
Mikä edes on opetuslupa auto? Siihen käy käytännössä mikä auto tahansa missä on rekisteri kilvet.
Lisäksi tarvitset henkilön joka on saanut opetusluvan autokoulusta, ja sieltä polkimet ja muut tarvittava. Autolla nyt ei ole väliä kunhan on "opettaja" istumassa vieressä.
Eli kyllä sen auton saa vuokrattuu mistä tahansa tutulta jos tarvis eri asia kuka suostuu opettamaan.sfinski80 kirjoitti:
Mikä edes on opetuslupa auto? Siihen käy käytännössä mikä auto tahansa missä on rekisteri kilvet.
Lisäksi tarvitset henkilön joka on saanut opetusluvan autokoulusta, ja sieltä polkimet ja muut tarvittava. Autolla nyt ei ole väliä kunhan on "opettaja" istumassa vieressä.
Eli kyllä sen auton saa vuokrattuu mistä tahansa tutulta jos tarvis eri asia kuka suostuu opettamaan.Ja jos rahasta on pulaa ajokortti maksaa noin 50€, näin niinkuin tiedoksi
- Taloustieteilijä
!!! kirjoitti:
Voi zsiisus mitä vätyksiä maailmassa löytyy!Olet nero. Kyllähän se on jo tosi törkeetä että pakotetaan suorittamaan joku 2.vaiheen tutkinto mistä ei oo mitään, ei siis mitään hyötyä. Kaikilla ei välttämättä ole varaa suoritella mitään 2.vaiheen tutkintoja ja esim. armeija aikaan sitä ei välttämättä ehdi suorittamaan. Rahatilanteet nimittäin voivat ihmisillä vaihdella. Varallisuus ei pysy vakiona jos ostetaan hyödykkeitä tai palveluja. Mikäli menot ylittävät tulot varallisuus laskee ja toisinpäin. Ymmärsitkö?
- ....
sfinski80 kirjoitti:
Ja jos rahasta on pulaa ajokortti maksaa noin 50€, näin niinkuin tiedoksi
^
|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?954298- 272325
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102058PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4081802- 1481383
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321055Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825