Hei! Kaipaisin hyviä neuvoja Lansuni koulutukseen eli kyseessä on reilu 2v Narttu lansu ja osaaminen on sitten siinä että koira osaa istua käskystä siinä on kaikki =( Koira haukkuu yksin jäädessään (kokeiluun aijon ottaa sitruunapannan) Mutta sitten olisi kiva saada neuvoja miten saada lansu antamaan tassua (kokeiltu on makupala nyrkkiin ja käsi nenän eteen) ei onnistu nuolee kättä aikansa mutta ei nosta tassua ei =( sitten maahan meno no se onnistuu herkuilla sillon kun kaveri viittii mennä maate =) Hihnassa kulkee ilman häiriöitä hyvin kävelee vierellä mutta häiriötekijöitä kun tulee niin luulen että menen kuin sukkana perässä =(
Vastaukset 1
- tassu : DD
Tiedäks kokeile sillai, ett sano sille koiralle "anna tassu" ja sit otat sen tassun omaan käteen ja annat sille herkkupalan ja kehut sitä. Èn oo mikään kouluttaja, mut mä oon opettanu mun lansulleni ja muille koirilleni just sillai. Oon myös tavalllaan vahingos opettanut sille antamaan viis, se on tosi hauskaa:D
Mull oni kans tää sama ongelma, ett ku ulkon tulee joku häiriötekijä esim. toinen koira, pupu, joskus pyöräilijä (silloin kun koira on vapaana) nii tää mun koira rupee vetää ja se ei oo yhtään kivaa. :( Mä en tiiä miten mä saisin sen olemaan välittmättä näistä häiriötekijöistä... Mun koirani on 11kk ja se on poika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681330
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574