Hyviä neuvoja koulutukseen 2v narttu Lansu

Sheryl

Hei! Kaipaisin hyviä neuvoja Lansuni koulutukseen eli kyseessä on reilu 2v Narttu lansu ja osaaminen on sitten siinä että koira osaa istua käskystä siinä on kaikki =( Koira haukkuu yksin jäädessään (kokeiluun aijon ottaa sitruunapannan) Mutta sitten olisi kiva saada neuvoja miten saada lansu antamaan tassua (kokeiltu on makupala nyrkkiin ja käsi nenän eteen) ei onnistu nuolee kättä aikansa mutta ei nosta tassua ei =( sitten maahan meno no se onnistuu herkuilla sillon kun kaveri viittii mennä maate =) Hihnassa kulkee ilman häiriöitä hyvin kävelee vierellä mutta häiriötekijöitä kun tulee niin luulen että menen kuin sukkana perässä =(

1

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tassu : DD

      Tiedäks kokeile sillai, ett sano sille koiralle "anna tassu" ja sit otat sen tassun omaan käteen ja annat sille herkkupalan ja kehut sitä. Èn oo mikään kouluttaja, mut mä oon opettanu mun lansulleni ja muille koirilleni just sillai. Oon myös tavalllaan vahingos opettanut sille antamaan viis, se on tosi hauskaa:D
      Mull oni kans tää sama ongelma, ett ku ulkon tulee joku häiriötekijä esim. toinen koira, pupu, joskus pyöräilijä (silloin kun koira on vapaana) nii tää mun koira rupee vetää ja se ei oo yhtään kivaa. :( Mä en tiiä miten mä saisin sen olemaan välittmättä näistä häiriötekijöistä... Mun koirani on 11kk ja se on poika..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe