Hei! Kaipaisin hyviä neuvoja Lansuni koulutukseen eli kyseessä on reilu 2v Narttu lansu ja osaaminen on sitten siinä että koira osaa istua käskystä siinä on kaikki =( Koira haukkuu yksin jäädessään (kokeiluun aijon ottaa sitruunapannan) Mutta sitten olisi kiva saada neuvoja miten saada lansu antamaan tassua (kokeiltu on makupala nyrkkiin ja käsi nenän eteen) ei onnistu nuolee kättä aikansa mutta ei nosta tassua ei =( sitten maahan meno no se onnistuu herkuilla sillon kun kaveri viittii mennä maate =) Hihnassa kulkee ilman häiriöitä hyvin kävelee vierellä mutta häiriötekijöitä kun tulee niin luulen että menen kuin sukkana perässä =(
Hyviä neuvoja koulutukseen 2v narttu Lansu
1
640
Vastaukset
- tassu : DD
Tiedäks kokeile sillai, ett sano sille koiralle "anna tassu" ja sit otat sen tassun omaan käteen ja annat sille herkkupalan ja kehut sitä. Èn oo mikään kouluttaja, mut mä oon opettanu mun lansulleni ja muille koirilleni just sillai. Oon myös tavalllaan vahingos opettanut sille antamaan viis, se on tosi hauskaa:D
Mull oni kans tää sama ongelma, ett ku ulkon tulee joku häiriötekijä esim. toinen koira, pupu, joskus pyöräilijä (silloin kun koira on vapaana) nii tää mun koira rupee vetää ja se ei oo yhtään kivaa. :( Mä en tiiä miten mä saisin sen olemaan välittmättä näistä häiriötekijöistä... Mun koirani on 11kk ja se on poika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184519
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283180Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082383Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342004- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131393Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61289Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 401254