Hyviä neuvoja koulutukseen 2v narttu Lansu

Sheryl

Hei! Kaipaisin hyviä neuvoja Lansuni koulutukseen eli kyseessä on reilu 2v Narttu lansu ja osaaminen on sitten siinä että koira osaa istua käskystä siinä on kaikki =( Koira haukkuu yksin jäädessään (kokeiluun aijon ottaa sitruunapannan) Mutta sitten olisi kiva saada neuvoja miten saada lansu antamaan tassua (kokeiltu on makupala nyrkkiin ja käsi nenän eteen) ei onnistu nuolee kättä aikansa mutta ei nosta tassua ei =( sitten maahan meno no se onnistuu herkuilla sillon kun kaveri viittii mennä maate =) Hihnassa kulkee ilman häiriöitä hyvin kävelee vierellä mutta häiriötekijöitä kun tulee niin luulen että menen kuin sukkana perässä =(

1

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tassu : DD

Tiedäks kokeile sillai, ett sano sille koiralle "anna tassu" ja sit otat sen tassun omaan käteen ja annat sille herkkupalan ja kehut sitä. Èn oo mikään kouluttaja, mut mä oon opettanu mun lansulleni ja muille koirilleni just sillai. Oon myös tavalllaan vahingos opettanut sille antamaan viis, se on tosi hauskaa:D
      Mull oni kans tää sama ongelma, ett ku ulkon tulee joku häiriötekijä esim. toinen koira, pupu, joskus pyöräilijä (silloin kun koira on vapaana) nii tää mun koira rupee vetää ja se ei oo yhtään kivaa. :( Mä en tiiä miten mä saisin sen olemaan välittmättä näistä häiriötekijöistä... Mun koirani on 11kk ja se on poika..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3137
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2518
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2468
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1830
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1445
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1310
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82