Tarvitsemme kiireellisesti neuvoja tilanteeseen jossa henkilö jota vastaan on poliisi on neuvonut hakemaan lähestymiskiellon laittoi facebookin kirjeboxiin tällaisen väittämän:
Hän väittää siinä kirjeessään näkevänsä etusivullaan kaikki tyttäreni viestit ja tapahtumat.
Hän kyselee "viattomasti" onko tyttäreni tehnyt jotakin muutoksia asetuksissaan koska kaikki näkyy.
Tämä mies on ollut pari vuotta sitten tyttäreni kaverilistalla mutta on painavista syistä sieltä poistettu ja laitettu kaikki mahdolliset estot.
Yritän kysyä tästä myös laki ja rikospalstalla, koska juuri nyt olemme peloissamme koska lähestymiskieltoa ei siis vielä ole haettu.
Onko miehen väittämä mahdollisesti totta, vai yrittääkö vain kiusata jonkun kolmannen osapuolen sivuilta?
Kiireellistä apua, lähestymiskielto ja facebook
Pelko iski taas
1
656
Vastaukset
- seveus
että ei facebook mikään tietoturvallinen ole, asettamisatanne estoista en sano mitään, kun ette niistä kerro, itse menisin poliisin juttusille. Ei MISSÄÄN tuollaisessa kuin facebook pitäisi esiintyä omalla nimellään, saati antaa muita tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946