Onko totta, että 11,90e/kk kampanjoidun Soneran liikkuva laajakaista -palvelun tiedonsiirto rajoittuu kolmeen gigaan / kk? Kolme gigaa ylittyy kuukaudessa jo nettiradion tai spotifyn kuuntelulla.
Soneran sivuilta ei löydy yhtään mitään informaatiota tiedonsiirtorajoituksista.
Soneran liikkuva laajakaista tiedonsiirtorajoitus
3
741
Vastaukset
- Pettyjä
Osta kuitenkaan Soneran liikkuvaa nettiä jos haluat internet liittynästä toimivan.
Ihmettelin tuota itsekin. Tieto löytyi Soneran keskustelupalstan sivuilta vähän epämääräisesti ilmaistuna. Tässä suora lainaus.
Liikkuva laajakaista - liittymissä ei ainakaan toistaiseksi ole siirrettävän datan määrää liittymäkohtaisesti rajoitettu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=89&t=839- liikkuvalaajakaista
Itselläni on tuo sama datateho liittymä, mutta koska olen ottanut sen jo vajaa vuosi sitten niin maksan 14,90/kk. Ihan ilman rajoituksia olen nettiä voinut kyllä käyttää ja reilusti menee yli tuon 3 gigan kun katsoo hd materiaalia esim. youtubesta (varmaan joinakin päivinä tulee rikottua tuo 3 gigaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951