Onko totta, että 11,90e/kk kampanjoidun Soneran liikkuva laajakaista -palvelun tiedonsiirto rajoittuu kolmeen gigaan / kk? Kolme gigaa ylittyy kuukaudessa jo nettiradion tai spotifyn kuuntelulla.
Soneran sivuilta ei löydy yhtään mitään informaatiota tiedonsiirtorajoituksista.
Soneran liikkuva laajakaista tiedonsiirtorajoitus
3
761
Vastaukset
- Pettyjä
Osta kuitenkaan Soneran liikkuvaa nettiä jos haluat internet liittynästä toimivan.
Ihmettelin tuota itsekin. Tieto löytyi Soneran keskustelupalstan sivuilta vähän epämääräisesti ilmaistuna. Tässä suora lainaus.
Liikkuva laajakaista - liittymissä ei ainakaan toistaiseksi ole siirrettävän datan määrää liittymäkohtaisesti rajoitettu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=89&t=839- liikkuvalaajakaista
Itselläni on tuo sama datateho liittymä, mutta koska olen ottanut sen jo vajaa vuosi sitten niin maksan 14,90/kk. Ihan ilman rajoituksia olen nettiä voinut kyllä käyttää ja reilusti menee yli tuon 3 gigan kun katsoo hd materiaalia esim. youtubesta (varmaan joinakin päivinä tulee rikottua tuo 3 gigaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493969Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123551Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492957Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122942Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1442541- 532253
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist171527"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1051446Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631334Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391203