Siis mitä teille tulee ekana mieleen nimestä Johanna?
Minkälainen henkilö?
Se on minusta kaunis nimi kyllä, mutta haluaisin tietää mielikuvia siitä..
Mikä mielikuva Johanna nimestä?
8
398
Vastaukset 8
- Mauriina
on Raamatusta, Uudesta Testamentista. Eräs Jeesuksen naiopetuslapsista oli sen niminen. Nimi on yleinen koko kristikunnassa ja siksi sillä on ollut hyvin monenlaisia nimenkantajia. Näin yleisestä nimestä tuskin tulee kenellekään mitään erikoista mieleen. Johanna on kaunis klassikkonimi.
- Primrose
Johanna on mielestäni tyylikäs nimi, joka kestää ajan hampaan ja sopii kaiken ikäisille naisille.
- -----
Johanna on kaunis ja klassinen nimi, joka on niin yleinen ettei muutamat rasittavat kantajat *köhmediahuoratukiaisetköh* saa pilattua. Todella hyvä nimi!
- johanna....
hyvä nimi se on =).
- tuk-tuk
Vaikka olenkin kristitty ja se on myös oma toinen etunimeni niin ensimmäinen mitä mieleeni tuli oli TUKSU.
- Mauriina
parin vuoden kuluttua jotain Tuksua muista. Itselleni tulee nimestä Johanna ensiksi mieleen Orleansin neitsyt Jeanne d.Arc, Ranskan kansallispyhimys.
- .....
Mauriina kirjoitti:
parin vuoden kuluttua jotain Tuksua muista. Itselleni tulee nimestä Johanna ensiksi mieleen Orleansin neitsyt Jeanne d.Arc, Ranskan kansallispyhimys.
eihän sillä nyt mitään väliä ole, jos joku mediah***a on nimeltään Johanna. Ei se nimeä pilaa, kunhan sitä ei ajattele noin..
- Kaikki Ännät
Minulla myös toisena nimenä Johanna ja täytyy myöntää, etten tykkää siitä oikeastaan paljon ollenkaan. Jo senkin vuoksi, että se on raamatullinen nimi, enkä minä ole edes kristitty. Toisekseen, kaikki Johannat, jotka olen tuntenut, ovat olleet "pullukoita", joten nimeen assosioituu lihavuus minun aivoissani. Ja kutsumanimeksi tulee aina jotain yhtä typerää kuin Jossu-Possu tai Jonna tai Jonsku... tai sitten proverbiaalisesti se on Hanna tai Hanski tai Hannuli tai jotain sellaista... Pläääh!
Kovin "pyöreän" nakuinen ja kuuloinen nimi, sellainen "pehmeä" ja "turvallinen", ei mitään särmää ja minun mielestäni siinä ei ole edes mitään persoonallisuuttakaan.
Sori, jos olen liian suora, mutta tämä vain sattuu olemaan minun henk.koht. mielipiteeni. Ei kannata ottaa kauhean vakavasti. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568