heippa.lähden reissu hommiin viikosta 47, 4 päivää viikossa, ma-to. asun maalla keski-suomessa,talouteeni kuuluu 8 ja 12 vuotiaat lapset, jotka ovat luonani joka toinen viikko. koiria on 3, nöffejä ja berniläinen.lisäksi shettis ja lämppäri, 2 lammasta ja 2 kania. niin ,tarvitsisin ns. talon miehen asumaan,joka hoitaisi eläimet,tekisi lapsille ruokaa,ja olisi tukena, ja turvana heille. paikka on ihan nätti,ja varmasti joku, joka tykkäisi tällaisesta.. niin, nyt olisi tilaisuus...
lasten, eläinten hoitoa+omalle
tsoni
1
673
Vastaukset
- Nainen pulassa
Oletko tosissasi? Kuulostaa aika unelmalta, vaikkakin työläältä. Olet varmaan jo jonkun löytänyt? Itse olen ilmeisesti jäämässä taivasalle, jotain työtä kattoa vastaan järjestelyä kaipaisin. Mikset laittanut sähköpostiosoitettasi?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684