Kiitos Timo.T.A

Ensinnäkin nöyrin anteeksipyyntö...... olen mollannut sinua. Näin äsken haastattelusi BB:ssä ja kadun käsitystäni sinusta. Olen tosi BB-fani mut en oo hyväksynyt kaikkea. Puhuit mitä piti, osasit kiteyttää. Hieno ohjelma mut noi jutut, jotka mainitsit, menee yli. Hävettää, anteeksi aiemmat ajatukseni.. Toivotan kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
8585
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Eikö nuo helvetin Mikkoset voi pitää poissa edes tuosta BB:stä.
Mulla ainakin vaihtu kanava heti, kun tuo Timo T.A.: n turvonnut pärstä ilmesty ruutuun....
Voi vittu....vieläkin oksettaa...

Äänestä
  • Missasit paljon! Mikkoselle 10 points! Kannattais sunkin miettiä ensin... mä ymmärrän nyt.

Äänestä

• Hyvä Timppa kirjoitti:

Missasit paljon! Mikkoselle 10 points! Kannattais sunkin miettiä ensin... mä ymmärrän nyt.

...itse Timo T.A.:ko se siellä puolustelee.....
    ...Hah, hah,hah,hah.....

Äänestä

• Yök... kirjoitti:

...Hah, hah,hah,hah.....

ainakaan vielä... alapäästä puuttuu ne härvelit=).

Äänestä

• =) kirjoitti:

ainakaan vielä... alapäästä puuttuu ne härvelit=).

Ei ole Timon muijallakaan niitä härveleitä.

Äänestä

• 1+1=3 kirjoitti:

Ei ole Timon muijallakaan niitä härveleitä.

so what?

Äänestä

• Yök... kirjoitti:

...Hah, hah,hah,hah.....

Kehut silloin kun ne on paikallaan. Kiitos TTA Mikkonen! Hyvä kaveri oot!

Äänestä

• mollata kirjoitti:

Kehut silloin kun ne on paikallaan. Kiitos TTA Mikkonen! Hyvä kaveri oot!

tötterö mieheksi. Olen tavannut henk.koht ja melko lailla itseään täynnä olevan vaiktuksen teki.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

käänsin kelkkani kirjoitti:

Ensinnäkin nöyrin anteeksipyyntö...... olen mollannut sinua. Näin äsken haastattelusi BB:ssä ja kadun käsitystäni sinusta. Olen tosi BB-fani mut en oo hyväksynyt kaikkea. Puhuit mitä piti, osasit kiteyttää. Hieno ohjelma mut noi jutut, jotka mainitsit, menee yli. Hävettää, anteeksi aiemmat ajatukseni.. Toivotan kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu