kokematon homopoika

-

Hei! olen 17vuotias homopoika,täytän ensi kuussa 18vuotta:) haluaisin kysyä teiltä että onko noloa jos ei vielä tämänikäisenä seurustellut? hyväksyin oman homouteni vähän aikaa sitten,se on yksi syy miksen ole vielä seurustellut ja toinen merkittävä syy on se että asun pienellä paikkakunnalla,joten olen kaapissa. Haluaisin seurustella,mutta en uskalla lähestyä ketään koska olen ujo ja tämä on liian pieni paikkakunta,asukkaita on vain vähän päälle 7000 ja pelkään tosi paljon että perheeni ei hyväksy minua:( ja en voi puhua kenenkään kanssa tästä asiasta,jos kerron jollekkin olevani homo,niin seuraavana päivänä koko kylä tietää sen ja sitten elämä ei olisi kovin kivaa:( Haluaisin vain tietää että onko se huono juttu,että on kokematon tämänikäisenä?

47

9946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micke880

      Moi!

      Mä halusin vaan sanoo, et ei se oo ollenkaan huono juttu, jos on kokematon 18-vuotiaana. Mä täytän n. 3 kk:n päästä 20 enkä mäkään oo vielä seurustellu eikä se musta oo ollenkaan huono juttu. Ei tosta seurustelusta kannata muutenkaan mitään paineita ottaa; on parempi seurustella sit, ku löytyy siihen sopiva tyyppi ja tilanne on sellanen, et se sopii seurusteluun.

      Pienellä paikkakunnalla voi monesti olla vaikeeta olla homo ja kaikenmaailman juorut kiertää aika nopeesti. Muutenki kannattaa miettii aika tarkkaan, et missä kertoo ja millon kertoo. Vanhemmille kannattaa kertoo vast sit, ku asuu omillaan (tai en mä tiedä, asut sä) eikä oo enää riippuvainen niistä. Mäkään en oo vielä kertonu mun vanhemmille; ainoastaan pari tyyppii tietää.

      Kyl se siitä!

      • -

        En asu enää vanhempien kanssa,muutin pois kotoa viime kesänä,sen jälkeen olen hyväksynyt oman homouteni. Mutta nyt olen miettinyt aika paljon että olisi ihanaa löytää elämänkumppani:) kiitos todella paljon että vastasit viestiini,minulle tuli jo paljon parempi olo:)


      • Moikkaloikka
        - kirjoitti:

        En asu enää vanhempien kanssa,muutin pois kotoa viime kesänä,sen jälkeen olen hyväksynyt oman homouteni. Mutta nyt olen miettinyt aika paljon että olisi ihanaa löytää elämänkumppani:) kiitos todella paljon että vastasit viestiini,minulle tuli jo paljon parempi olo:)

        Olen nyt ite 17 vuotta ja mä pohjdin noita samoja asioita aiemmin... Asun myös itse pienellä paikkakunnalla ja en ollut varma että tulisinko kaapista ulos vai en. Päätin sitten tulla, koska pidin aikaa sopivana ja olen aika itsevarma... En ole katunut hetkeäkään! Vanhempani hyväksyivät minut ehdoitta, kaveritkin otti asian hyvin, tällä hetkellä minulla on kumppani ja tietty toivon että tää kestää, ja kyllä uskon että kestääkin.
        P.S. Olin huolissani omasta kokemattomuudestani, mutta kolmen viikon seurustelun jälkeen olimme jo hyvin tutustuneet ja harrastaneet seksiä ym. elikkä kaikki tuli aika nopeasti, koska vielä vuosi sitten ajattelin että kuolen yksin tms :'D


      • freegay
        Moikkaloikka kirjoitti:

        Olen nyt ite 17 vuotta ja mä pohjdin noita samoja asioita aiemmin... Asun myös itse pienellä paikkakunnalla ja en ollut varma että tulisinko kaapista ulos vai en. Päätin sitten tulla, koska pidin aikaa sopivana ja olen aika itsevarma... En ole katunut hetkeäkään! Vanhempani hyväksyivät minut ehdoitta, kaveritkin otti asian hyvin, tällä hetkellä minulla on kumppani ja tietty toivon että tää kestää, ja kyllä uskon että kestääkin.
        P.S. Olin huolissani omasta kokemattomuudestani, mutta kolmen viikon seurustelun jälkeen olimme jo hyvin tutustuneet ja harrastaneet seksiä ym. elikkä kaikki tuli aika nopeasti, koska vielä vuosi sitten ajattelin että kuolen yksin tms :'D

        taitaa olla hieman perusjutut hakoteillä, totta on, että oman seksuaalisuutensa hyväksyminen on hieno asia, mutta ei se tarkoita sitä, että toteuttaakseen seksuaalisuuttaan(homouttaan) on heti löydettävä seurustelusuhde, vakituinen kumppani yms. mitä nuoremmasta pojasta/miehestä on kysymys, niin kannattaa ensin "kokeilla" miltä tämä homous toisen kanssa tuntuu ja yleensä käytännössä sujuu, nyt vain näyttää olevan muotia, että jo heti ensimmäiselle kerralle on oltava takana jokin "kihlausaika" ennen kuin voi edes ajatella olla homosuhteessa toisen kanssa.
        Liian usein voi näiltäkin palstoilta lukea pettyneitten kavereitten kertomuksia "hylätyksi tulemisesta" tai "toinen löysi toisen". Nuoruuteen kuuluu kokemuksien ja oppimisen aika, niin myös homouteen ihan käytännössä pitää oppia itse, sen kanssa elämiseen ei toisten ohjeista ole muuta kuin hieman osviittojen antamiseen


    • jysky

      Itse kävin nuorena läpi pitkän prosessin homo/hetero suuntautumisen välillä. Jaksottain tunsin olevani homo ja sitten taas hetero. Vasta päälle kaksikymppisenä asia selkeytyi - heterous voitti. Olen tyytvväinen elämääni nyt nelikymppisenä perheellisenä miehenä. Tunnen muutamia ikäisiä homoja, enkä haluaisi olla heidän kaltaisesnsa. Useat tuntuvat olevan yksinäisiä surullisen oloisia ihmisiä.

      • ...,..

        kyllä oli taas niin turhnpäiväinen viesti ettei mitään rajaa


    • kokematon homopoika

      Hei! olen se kokematon homopoika:) joku sanoi että olisi hyvä kokeilla miltä se homous tuntuu,eli mun täytyisi siis harrastaa seksiä jonkun tuntemattoman kanssa jonka voisin löytää vaikka iskurista,olen kyllä katsonut sieltäkin vaihtoehdot,mutta en halua mitään 30-40vuotiasta nuortalihaa himoitsevaa miestä.. Voisin harrastaa seksiä vaikka heti,mutta ennemmin tekisin sen sellaisen ihmisen kanssa josta oikeasti välitän. No ei minulla ole aikomustakaan odotella ikuisesti sitä ihmistä jota voisin pitää hyvänä ja hemmotella ja oppia rakastamaan häntä:) En pelkää yksinäisyyttä,kyllä mä seuraa löydän,vaikka sitten vain yhdenillan juttuja jos ei muuta. En voi sille mitään että olen niin tunteellinen ihminen,kyllä mä löydän sit joskus itselleni hyvän miehen

      • Gay82

        Pakko munki kommentoida sun juttua.. Itse oon jo 27v ja kotoisin samankokoisesta paikasta ku säki. Oon nyt seurustellut melkein 6-vuotta onnellisesti. Kotipaikkakunnallani "kaikki" tietävät homoudestani eikä vielä ole kukaan tullut päin naamaa asiasta sanomaan yhtään poikkipuolista sanaa. Itsekki etsin sitä oikeaa enkä perustanu niin yhdenillan jutuista. Musta on hienoa huomata että meissä on olemassa ihmisiä jotka ei vaan jahtaa sitä itseä ja kerää vaan panokokemuksia.. Etene ihan rauhassa niin kyllä se ns. oikea vielä sullekki löytyy... Tsemppiä elämään...


      • mies 21v

        voi miten suloinen poika


      • Anonyymi
        mies 21v kirjoitti:

        voi miten suloinen poika

        asun oulussa ja olen impi miten saan miehen kotii ni imeä häntä .ilman rahaa pitempi aikaikainen ystävyys neuvokaa minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        asun oulussa ja olen impi miten saan miehen kotii ni imeä häntä .ilman rahaa pitempi aikaikainen ystävyys neuvokaa minua

        Helposti netistä. Jos ystävyys tarkoittaa seksiä, se voi onnistua jos olet tarpeeksi hyvä.


    • Hei! Mun täytyy vastata sulle. Olen itse nuorempana miettinyt, mikä minä olen. Päädyin sitten naimisiin naisen kanssa, vaikka miehet kiinnosti paljon. Sain lapsiakin, mutta lopulta jätin perheeni ja aloin elämään miehen kanssa. Olen syntyisin 3000 asukkaan kirkonkylästä, ja kun sitten vierailin kotikylässäni, tulin huomaamaan, että koko kylä tiesi homoudestani. Mutta kun mulla oli silloin ikää jo 50, ei se mua hetkauttanut. Kerroin itse jopa entiselle hoitotädilleni, eikä hän suhtautunut minuun sen kummemmin kuin ennenkään. Tosin hänkin tietysti tiesi jo etukäteen kuten muutkin. Sana leviää.

      Pointtini on se, että ei kaapissa ole hyvä olla. Tietysti nuorena on arka, mutta tiedän. että yleensä homous hyväksytään lähipiirissä. Eikö se ole tärkeintä? Etsi vaan kumppania, yksin ei ole ainakaan minun hyvä olla.

      • Anonyymi

        mikset kirjoita torre-nikilläsi?


    • MasterZeromus

      Olen itse 33-vuotias ja kuvaamasi ongelma kuulostaa tutulta! Minulla näet kasvatti äitini on jyrkästi homoutta vastaan vaikka nyt olenkin biiseksuaali, heh, heh. No mutta en kuitenkaan ehdota mitään kokeiluja sinulle sentään! Se mitä nuo omatunnottomat sosiopaatit mainostaa on anaaliseksi joka on kaikkein vaarallisin menetlemä mihin voi ruveta. Perseessä ei ole arkoja eroottisia hermostoja, se tekee kipeetä, se haisee, sitä ei saa täysin puhtaaksi koskaan, siellä on runsaasti mikroobeja joita ei ole muualla elimistössämme ja joista osa tunnettuja sukupuolitaudin aiheuttajia. Sen solu seinämä on vain yhden solun mittainen ja repeää helposti niin että HIV/AIDS pääse elimistöön jonkun n.s kokeilu tyypin siemensyöksystä. En ehdota että kuuntelet noita homo julistajia jotka häreämättä julistavat anaalia. ButtFuckTyranny or what!?

      Ei vaan ehdotan sinulle vaihto ehtoa. Oletko käynyt katsomassa heroichomosex.org tai g0ys.org sivuilla ollenkaan? En nytten tarkoita että täytyy olla jotain macho/lihas tyyliä ollakseen homo ja Frottari mutta ainakin tervettä kritiikkiä siellä löytyy. Ennen vuotta 1975 ei kukaan paheksunut jos sä olit homo etkä halunnut anaalia kertoo Bill Weintraub joka itsekkin sentään on pitkäaikainen homoaktivisti mutta luopui lopulta n.s anaali kulttuurista. Siis kun etsit itsellesi kaveria niin tee selväksi mitä sinä odotat suhteelta. Vaikka että sen täytyy olla vakaa elinkautinen ja että haaveilet Frottailusta. Olen muuten itsekkin kokematon ja minulle ei käy muutakuin joko naisen pillun mihin työntää pippelini tai miehen pippeli jota vasten hankata omaani. No aika saa näyttää kumpi niistä tupsahtaa kohdalleen, tai jos saan molemmat, he, hee. Ei kreikkalaisittain vain persialaisittain.

    • EEMELI987

      jos oot nettiin tullu ulos kaapista.nillo soit kyllä sanoa kelle vaan asiasi.

    • mies37v

      Ei ole noloa ollenkaan. Itse olin yleensäkään kenenkään kanssa vasta 25-vuotiaana. Ensimmäinen seurustelu alkoi kun olin 28-vuotias.
      Ehkä kannattaisi lähteä tutusumaan pääkaupunkiseudun ihmisiin. Ja ehkä kannattaa ensin nimenomaan tutustua, ettei heti ensimmäisen kanssa lähde peittoa heiluttamaan. Panosta ensimmäiseen kokemukseen niin että siitä jää hyvä muisto. Peli on raakaa, pinnallista ja monet haluavat vain seksiä - eivät seurustelua. Nuori ja kokematon sydän siinä särkyy.
      Lue kuitenkin ihmisten kokemuksista netissä. Löydät järkeviä kommentteja. Sovella sitä tietoa itseesi.
      Toivotan onnea.

    • kokematon homopoika

      en vaan voi tulla ulos kaapista, mua ahistaa ihan hirveesti : ( ihmiset puhuvat todella julmasti homoista niin sitten muistan miksi en voi tulla kaapista ulos. Vaikka en ole kertonut kenellekkään olevani homo,enkä ole yrittänyt lähennellä ketään niin siitä huolimatta saan kuulla haukkuja sellaisiltakin ihmisiltä joita en tunne,mutta he tietävät minut nimeltä ja tämä paikkakunta on paskanpuhujien ihmemaa! tai voisinhan minä tulla ulos kaapista koska ihmiset ilmeisestikkin tajuavat että mä olen homo, se pahentaisi tilannetta jolloin minut poltettaisiin roviolla tai sitten voisin kertoa olevani homo niin ehkä asiat vähän paranisi tai sitten ei.
      En vain luota ihmisiin,opin sen jo lapsena : ( ei kai se auta muu kuin pakata tavarat ja muuttaa johonkin isoon kaupunkiin.

      • ykshäiskä

        Helsinkiin vaan.

        Surullista että maailma on näin julma.

        Meeppä qruiseriin ja luo tunnus, sieltä löytyy samanhenkisiä ja chatti-seuraa.


    • kaho3

      Morjens! No eihän se noloa ole, koska itsekkin olen jo yli 30 enkä ole vielä seurustellut. Mutta raskasta ja ahdistavaa se kyllä on, kun on aivan yksin. Ja kun itseänikään ei kiinnosta mitkään 30-40 vuotiaat miehet vaan haluan nuorta seuraa kuten sinäkin mutta ala ikäisiin en missään nimessä kajoa, 18 vuotta jos löytyy ikää niin oikeen hyvä. Ja itsekkään en halua mitään seksiä vaan oikeaa rakkautta.

      • kokematon homopoika

        ei minua yksin oleminen ahdista, vaan ihmisten asenne. En tajua miksi erilaisuutta pelätään:( en ole kertonut kenellekkään olevani homo,mutta silti saan haukkuja ja uhkauksia ahdasmielisiltä junteilta.
        Elämä savolaisessa pikkukylässä ei ole aina helppoa, en varmasti asu loppuelämääni täällä vaan muutan pois jonain päivänä.


      • kaho3
        kokematon homopoika kirjoitti:

        ei minua yksin oleminen ahdista, vaan ihmisten asenne. En tajua miksi erilaisuutta pelätään:( en ole kertonut kenellekkään olevani homo,mutta silti saan haukkuja ja uhkauksia ahdasmielisiltä junteilta.
        Elämä savolaisessa pikkukylässä ei ole aina helppoa, en varmasti asu loppuelämääni täällä vaan muutan pois jonain päivänä.

        No sellainen on kyllä kieltämättä aika ikävää ja ymmärrän hyvin että kyllä sellaisesta ympäristöstä kannattaa muuttaa pois. Mutta voisiko asia olla niin että ei olekkaan kysymys siitä ne kyseiset ääliöt tietäisivät homoudestasi mitään, vaan siitä että jos olet heitä muutenkin viksukpi ja lahjakkaampi niin kysymys olisikin vain kateudesta, ja kateuksillaanhan Ihminen/ihmiset keksivät kaikkea mahdollista alistaakseen sellaisen ihmisen joka on heitä viisaampi?


      • kokematon homopoika
        kaho3 kirjoitti:

        No sellainen on kyllä kieltämättä aika ikävää ja ymmärrän hyvin että kyllä sellaisesta ympäristöstä kannattaa muuttaa pois. Mutta voisiko asia olla niin että ei olekkaan kysymys siitä ne kyseiset ääliöt tietäisivät homoudestasi mitään, vaan siitä että jos olet heitä muutenkin viksukpi ja lahjakkaampi niin kysymys olisikin vain kateudesta, ja kateuksillaanhan Ihminen/ihmiset keksivät kaikkea mahdollista alistaakseen sellaisen ihmisen joka on heitä viisaampi?

        En ymmärrä,mistä ne voisivat olla minulle kateellisia? ihmiset tietävät että olen kiltti ja kunnollinen poika,en edes polta tai juo alkoholia. Voisiko se johtua siitä että olen liian kiltti? he tietävät sen ja sitten purkavat omaa pahaa oloaan minuun? Eniten minua ihmetyttää se että osa niistä ääliöistä on tyttöjä:( tyttöjenhän pitäisi olla suvaitsevampia kuin poikien,tai niin ainakin luulin:(


      • ykshäiskä
        kokematon homopoika kirjoitti:

        En ymmärrä,mistä ne voisivat olla minulle kateellisia? ihmiset tietävät että olen kiltti ja kunnollinen poika,en edes polta tai juo alkoholia. Voisiko se johtua siitä että olen liian kiltti? he tietävät sen ja sitten purkavat omaa pahaa oloaan minuun? Eniten minua ihmetyttää se että osa niistä ääliöistä on tyttöjä:( tyttöjenhän pitäisi olla suvaitsevampia kuin poikien,tai niin ainakin luulin:(

        Tytöthän niin muan peruusteellisen ilkeitä.

        Pojat on enkeleitä verrattuna tyttöihin.


      • kaho3
        kokematon homopoika kirjoitti:

        En ymmärrä,mistä ne voisivat olla minulle kateellisia? ihmiset tietävät että olen kiltti ja kunnollinen poika,en edes polta tai juo alkoholia. Voisiko se johtua siitä että olen liian kiltti? he tietävät sen ja sitten purkavat omaa pahaa oloaan minuun? Eniten minua ihmetyttää se että osa niistä ääliöistä on tyttöjä:( tyttöjenhän pitäisi olla suvaitsevampia kuin poikien,tai niin ainakin luulin:(

        No esimerkiksi juuri siitä. Kun itse ovat niin surkeita etteivät pärjää ilman tupakkaa ja alkohoolia niin ovat vain kateellisia sinulle koska sinä pärjäät, mutta älä anna niiden lannistaa itseäsi vaan pysy vain niiden ylä puolella. Itsekkään en käytä alkohoolia enkä tupakkaa niin olen saanut osakseni kateutta milloin lievemmässä ja milloin voimakkaammassa muodossa.


    • allyellow

      Hei!

      Olen itsekin 17-vuotias, enkä ole koskaan vielä seurustellut pojan kanssa. Kun huomasin olevani homo muutama vuosi sitten, tajusin mitä rakkaus/ihastuminen todella tarkoittaa. Aluksi se tuntui hieman oudolta, mutta hyväksyin itseni melko pian. Tytöt ovat edelleen ihania, mutta ei enää siinä mielessä. Ihania ovat kavereina, mutten enää ikinä voisi kuvitella seukkaavani tytön kanssa.

      Itse asustelen täällä Etelä-Karjalan suunnassa lähellä Lappeenrantaa. Pienet kuviot ja ihmiset tuntevat toisensa, mutta tein Coming out'ini vuosi sitten. Oli ihanan vapauttava tunne! :) Helppoa se ei ollut, mutta se kannatti. Tunsin, että on aika tulla ulos.

      • manueelo

        mä oon lappeenrannasta mikkeliin päin,oon kans homopoika 54v


    • sulle

      Useimmat homot eivät ole koskaan seurustelleet, ollaan vähän semmosta poikkeavaa porukkaa, jolle ei ole tämmöisiä ihmiselämän itsestäänselvyyksiä tarjolla kuten seurustelu. Taitaa olla selibaattikin yleisempää kuin seurustelu..

      Mutta hyvää uutta vuotta!

      • turhan laatutietoisi

        Tarjolla on, mutta kun ei kelpaa, tunnutaan nimittäin olevan sen verta kranttua porukkaa me homot. Joskus takavuosina huvitti erään pienen, naapuripaikkakunnan homon deitti-ilmo, jossa oli määritelty tulevan sulhon koko, paino, hiusten väri ja pituus, *sen* pituus, harrastukset ja persoonallisuuden piirteet lähes millien ja grammojen tarkkuudella, ikään kuin alle 10 000 asukkaan pitäjässä olisi paljonkin valinnanvaraa :D


    • kokenuttt

      Ole todellakin onnellinen siitä, että olet kokematon. Oma tarinani on tämänlainen:

      Pienestä asti olen pitänyt tytöistä ja kehunut heitä kauniiksi. 4-vuotiaana olin aina tyttöjä kehumassa ja kukkia antelemassa. 14-vuotiaana ihastuin ensimmäisen kerran jätkään, mutta henkilö oli hetero. 15-vuotiaana löysin Qruiserin, jossa oli mukavan oloinen henkilö samalta paikkakunnalta. Kyseinen henkilö oli 18-vuotias, ja hengailin hänen kämpällänsä usein. Tässä vaiheessa olin kokeilunhaluinen ja pahaa-aavistamaton. Eräänä yönä sitten kännissä, sain sitten kokemukseni, jota tulin kyllä katumaan myöhemmin. Olimme molemmat juoneet, ja lähdin kesken yön vielä juhlimaan kavereideni kanssa. Niinpä niin. Olimme tunteneet 2 päivää ja jo sängyssä. Eipä tämä 18-vuotias soittanut uudelleen, saatikka vastannut puheluihin tai viesteihin.

      Anna asioiden rullata omalla painollaan, kyllä se siitä

    • ^^

      en tiiä onko sil välii mut mikset kysy joltaa et alkaakse on yks meijän luokkalainenki homo ja se on 12w

      • 10+2

        ei se mitään jos ei seurustele, kyllä se oikee osuu kohdalle sit joskus ja muuta pois tuppukylästä niin sit on enemmän valinnanvaraa


      • K

        Jaa, heterostelustako ei sit saa vai?


    • Jesse21

      Ei ole. Olen nyt 33 ja olen seurustellut muutaman tytön kanssa 1-3 vuotta kestäneitä suhteita, ensimmäinen vakava suhde taisi alkaa tuossa parikymppisenä. Joka kerta olen ollut rakastunut.
      Viimeinen suhde päättyi, kun olin urheilumatkalla ulkomailla. Muija petti.
      Seb jälkeen muijiin kohdistuva luottamus on ollut täysi nolla. Olen aina ollut kiinnostunut jollain lailla kundeista. Nyt itselleni on kertynyt muutamia yhden illan juttuja ja olen niistä ihan tyytyväinen.
      Olen homouteni kanssa kaapissa ja siinä mielessä ne ovat olleet ihan hyviä juttuja.
      Kaapissa olooni nyyt ovat harrastukseni ja pieni paikkakunta, missä mut tunnetaan tosi hyvin.
      Yksittäisiä "keikkoja" olen tehnyt muilla paikkakunnilla ja risteilyillä, minne olen aina mennyt yksin.
      Matkalle on tarttunut pelkästään ihastuksia, joita muistelee mielellään.
      Olen aika nirso. kaikkia en edes kelpuuta. Yleensä ne ovat olleet 20-22 vuotiaita kolleja.
      Mukavaa on ollut ja tulevaisuuteni suhteen en ole huolissani. Todennäköisesti olen kaapissa koko ikäni, jollen muuta pois paikkakunnalta ja irrottaudu nykyisistä kavereista.
      Mielummin pidän kaverit, kun alan väkisin seurustelemaan jonkun kundin kanssa. Hyviä kaveita on jäännyt homokundeistakin.
      Ties vaikka jossain vaiheessa alkaa taas muijat kiinnostaa..
      Tsemppiä sulle,

    • ♥♥

      Luulenpa, että useimmat ikäisesi homot ovat kokemattomia. Ei niitä homosuhteita noin vain solmita, sen verran vähemmistöläisiä kuitenkin olemme.

    • Laurirat

      Ei iällä sinänsä ole väliä ja jokainen etenee oman luonteensa mukaan...joku haluaa vain seksiä ja se alkaa usein aikaisemmin, kokeiluna ja usein pettymyksen, mutta syvempien tunteiden ja läheisyyden kanssa menee kauemmin ja löytyy parhainta!

    • omanonnenkulkija

      Itse huomasin jo ylä-aste iässä että tykkään enemmän pojista kuin tytöistä, mutta kuvittelin että se on vain murrosiän sivuvaukutuksia. Parikymppisenä seurustelin hetken naisen kanssa. Harrastimme seksiäkin mutta silti tunsin enemmän vetoa miehiin ja lopetin suhteen n,puolen vuoden seurustelun jälkeen. Siinä sitten muutaman vuoden vietin sinkkuna kunnes kaveri vinkkasi että netissä on myös homoille tarkoitettuja seuran haku sivustoja. No päätin kokeilla sitä ja heti seuraavana päivänä oli "treffit" netissä tapaamani miehen kanssa. Käytännössä heti sisälle astuttuani riisuduimme alasti ja harrastimme seksiä. tämän jälkeen puin vaatteet takaisin päälle ja lähdin takaisin kotiin. Tällä tavalla olen tavannut useamman miehen mutta pelkkää seksiä kummempaa suhdetta en ole saanut aikaiseksi. En ole kertonut homoudestani kuin muutamalle ystävälleni. Edes vanhempani eivät tiedä että olen homo. Kerron sen heille vasta sitten kun löydän jostain poikaystävän jonka kanssa alkaisin seurustelemaan. Olen nyt siis itse 28-vuotias joten ei ole yhtään omituista vaikka ei vielä alle parikymppisenä ole seurustellut kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Et ole outo ja varmaan suurimmalla osalla homo pojista sen ikäisenä on aivan kokematon.



      tui tui pot pot olit varmaan jo 5v ja bisse ;)


      have nice day

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe