informaatiota

informaatioota

niin millainen on se neitsyelle tyypillinen ``salaperäinen`` katse, siis millainen on tuo katse,miten sen erottaa? onko teillä n-merkkisillä tuo katse..?? ihan vaan mielenkiinnosta:) kiitos!

8

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsytnainen

Näin on sanottu, itse en sitä tiedosta. Katse on kuulemma tutkimaton, ei tiedä mitä ajattelen ja toiselle tulee epävarma olo. Usein oon myös kuullut, että ilmeeni on kuin MonaLisalla, salaperäinen hymy.

• Tahtoo, tahtoo,

Minä kaikenaikaa luulin katseen liittyvän vain ja ainoastaan Kuu Ravussa miehelle, yksinoikeudella. Hän on Aurinko Neitsyt. Kaikki naiset Aurinko Neitsyt-miehen perään. Sängyssä tuo katse on voittamaton. Se vie paratiisiin. Paluu onkin sitten kovaan todellisuuteen palaamista. Neitsyt mies on paras sängyssä. Myös muutenkin!!!

• .
        Tahtoo, tahtoo, kirjoitti:

Minä kaikenaikaa luulin katseen liittyvän vain ja ainoastaan Kuu Ravussa miehelle, yksinoikeudella. Hän on Aurinko Neitsyt. Kaikki naiset Aurinko Neitsyt-miehen perään. Sängyssä tuo katse on voittamaton. Se vie paratiisiin. Paluu onkin sitten kovaan todellisuuteen palaamista. Neitsyt mies on paras sängyssä. Myös muutenkin!!!

Tiedän yhden aurinko neitsyt, kuu ravussa miehen... Ja kyllä se katse sulattaa naisen kuin naisen. :)

• Venus Neitsyessä.
        . kirjoitti:

Tiedän yhden aurinko neitsyt, kuu ravussa miehen... Ja kyllä se katse sulattaa naisen kuin naisen. :)

Se on erikoista. Siinä yhtyvät Neitsyeen kyky olla paikoillaan, pikkutarkkuus keskittymiseen ja Kuu Ravussa vesitunnelma, tahto olla tässä ja nyt, kiinni siinä hetkessä ja ajassa, ei ole muuta, kuin tämä hetki. Tunnelma on pysähtynyt, ei liikkuva, aika pysähtyy, kiire on vieras asia, sitä ei ole. Asiaa auttaa ja edistää se, että Venus Neitsyessä tärkeintä ei ole itse yhdyntä, vaan aika rakastetun kanssa. Voi puhua erikoisesta laatuajasta. Kaiken tuon jälkeen, kiireiset miehet eivät maistu. Elämään on tullut jotain uutta ja ainutkertaista.

• neitsyt poju

katseeni on tällainen
      (o ) | ( o)
      ---^---
      _O_

• Merkurius-Ilo.

Tuo tulee, silloin, kun Sinä olet vapaa ujoudestasi ja olet innostunut. Se on parasta Sinussa, muun kaiken ohella. Anna paljon.

• ujo poju
        Merkurius-Ilo. kirjoitti:

Tuo tulee, silloin, kun Sinä olet vapaa ujoudestasi ja olet innostunut. Se on parasta Sinussa, muun kaiken ohella. Anna paljon.

Tuo katse tulee automaattisesti kun näen jonkun..... t y t ö n johon ihastun. Sitä on kuin ö aapisen reunalla. mutta peruskatseeni on tämä

~ | ~
        > x

• Ilo-Merkurius
        ujo poju kirjoitti:

Tuo katse tulee automaattisesti kun näen jonkun..... t y t ö n johon ihastun. Sitä on kuin ö aapisen reunalla. mutta peruskatseeni on tämä

~ | ~
        > x

Parasta Sinua. Jatka samaan malliin, mutta kasvata rohkeuttasi. Tyttö, jota katselet, tahtoo Sinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9208
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3686
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      51
      2250
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      106
      2084
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1880
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1485
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1308
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1197
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168