Allergiat ovat lisääntyneet kuten rokotukset. Elohopeako sen elimistön toiminnan sotkee?
Tiomersaali allergioiden syy?
6
498
Vastaukset
- Hukka-Musti
Vastustusvoiman väheneminen allergioita lisää. Siirtyminen maalta kaupunkeihin ja hyötyeläimistä laitteisiin on esimerkiksi altistanut suomalaisia eläinallergioille. Saksassa, jossa moniin ravintoloihin, ruokakauppoihin ja työpaikkoihin sallitaan koirien ottaminen mukaan, koira-allergiat eivät ole kasvavana ongelmana, toisin kuin Suomessa.
Samaten kasviallergiat yleistyvät kaupungistumisen myötä, ruoka-allergiat nirsoilun myötä ja bakteeriensietokykykin heikkenee, kun nykyään varastoistakin on pakko siivota joka ikinen hiirenpapana.
Eli elintapojen- ja ympäristöjen muutokset ajavat ihmiset allergioiden loukkuun. Kun pitää sitten elää niin ylisiististi. ja tulevaisuudessa ilmeisesti entistä siistimmin...
Eikä pienistä allergialukemista pidä piitata, vaan on kerättävä vastustusvoimaa oireista huolimatta vielä kun se on riittävän turvallista.
Tärkeintä ihmisten on saada kerätyksi vastustusvoimaa kasvuaikana, eli pikkulapsesta lähtien.
Mutta kun sukupolvi sukupolvelta viettää koko ikäänsä kaupungeissa tuskin koirien parissa, niin pian suvun kukaan jäsen ei siedä enää melkein mitään kasveja ja eläimiä.- Hukka-Musti
Myös kaiken maailman allergialääkkeiden käytöt estävät siedättymistä, eli vastustuskyvyn saantia. Kun ne allergialääkkeet tuhoavat kaikki allergianlähteistä irtoavat hiukkaset ja muut aineet, jotka oireita aiheuttavat, niin ei sitä vastustuskykyäkään saa parannettua.
Elämme nykyään ylisiistissä kansassa, mutta meidänhän on yhä mahdollisuus muuttaa maalle hyötyeläinten pariin parantamaan jatkopolviemme vastustusvoimaa, ellei sitten meitä itseämme olla jo liian alttiiksi hemmoteltu... - kymppikasi
Hukka-Musti kirjoitti:
Myös kaiken maailman allergialääkkeiden käytöt estävät siedättymistä, eli vastustuskyvyn saantia. Kun ne allergialääkkeet tuhoavat kaikki allergianlähteistä irtoavat hiukkaset ja muut aineet, jotka oireita aiheuttavat, niin ei sitä vastustuskykyäkään saa parannettua.
Elämme nykyään ylisiistissä kansassa, mutta meidänhän on yhä mahdollisuus muuttaa maalle hyötyeläinten pariin parantamaan jatkopolviemme vastustusvoimaa, ellei sitten meitä itseämme olla jo liian alttiiksi hemmoteltu...Myös lemmikeillä on allergiat lisääntyneet. Rokotetaanhan koirt ja kissatkin. Onko se sitten syy vai jokin muu vaiko useita yhtaikaisia syitä?
Nykyiset ravinnon lisä- ja täyteaineet eivät ainakaan esistä kenenkään terveyttä.
Rokotteet sisältävät myös erialisia lisä- ja apuaineita.
Maailma on kemikalisoitunut ja kemikalisoituu kokoajan lisää, näistä aineista ei myöskään ole kattavaa tietoa ihmisen terveyteen. Maaperä, vesistöt ja ilma saatustuvat kokoajan lisää. - Hukka-Musti
kymppikasi kirjoitti:
Myös lemmikeillä on allergiat lisääntyneet. Rokotetaanhan koirt ja kissatkin. Onko se sitten syy vai jokin muu vaiko useita yhtaikaisia syitä?
Nykyiset ravinnon lisä- ja täyteaineet eivät ainakaan esistä kenenkään terveyttä.
Rokotteet sisältävät myös erialisia lisä- ja apuaineita.
Maailma on kemikalisoitunut ja kemikalisoituu kokoajan lisää, näistä aineista ei myöskään ole kattavaa tietoa ihmisen terveyteen. Maaperä, vesistöt ja ilma saatustuvat kokoajan lisää.Saasteet ovatkin eri asia, ne ovat >>myrkkyä>> niin ihmisille, eläimille kuin luonnolle.
Ja kyllä koirienkin allergiat johtuvat jo siitä, kuinka ihmiset nirsoilevat niiden ruokien ja elinympäristöjen suhteen.
- ---...,,,
monet lääkkeet aiheuttavat allergioita samoin kuin lisäaineet ja kasvinsuojelumyrkyt ja rokotukset.
http://www.youtube.com/watch?v=KFLir5yZ960
http://www.youtube.com/watch?v=0AdTY7VpI18&feature=fvw- Hukka-Musti
Ne toimivat vastuksina, joten estävät siedättymisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279